Annons:
Etikettallmänt
Läst 1058 ggr
Musiken
2009-12-22 17:02

Dumma mamma

Suck! Var och handlade de sista julklapparna idag, och mamma skjutsade hem oss ifran stan. Hon klagade over att hon var tvungen att aka ner imorrn igen for de sista klapparna, och John sa att han hade ocksa en kvar att kopa; MIN!

Och mamma foreslar att han ska gora ett presentkortshafte med aktiviteter i……….. PRECIS DET SOM JAG SKA GE TILL HONOM! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGHHH!! Skrikandes

Far hoppas pa att han hittar nagon klanning eller nat istallet, blir ju lite tokigt om vi ger varandra samma sak liksom Tungan ute

Annons:
Alex
2009-12-22 17:29
#1

Men vad dumt! Visste din mamma om att du skulle ge honom det? Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Musiken
2009-12-22 17:54
#2

Haha nej, det vet hon inte :P Hade tankt halla det hemligt da det innehaller en hel del aktiviteter som man kanske inte ska diskutera under julklappsutdelningen infor hela familjen :P

Men jaja, haller han sig till den iden sa kan man ju hoppas pa att hans ar lika roligt som mitt iaf :P

ChristineL
2009-12-22 18:00
#3

Men vad lustigt! Haha, och dumt ju :P

Faxlin
2009-12-22 21:56
#4

haha, vad illa det kan bli med hjälpsamma mammor ibland. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Musiken
2009-12-23 14:15
#5

Det blev inget presentkort! Sitter nu och forsoker att inte tjuvkika nar John kampar med att sla in paketet. Det ar ratt stort, undrar vad det ar! Skrattande

Kopte en planbok till honom ocksa, sa att han fat nagot att oppna infor familjen ocksa Glad

Upp till toppen
Annons: