Annons:
Etikettallmänt
Läst 1756 ggr
Jenahbella
2010-02-14 19:20

alla <3 dag

jag gillade inte alla hjärtans dag förut, tyckte den dagen var precis som alla andra, möjligtvis fånigare.
varför ha EN dag för kärlek när man kan ha alla dagar för kärlek ;)

men denna alla hjärtans dag har faktiskt vart helt underbar! :)

började med att vara hos mamma och fick god mat (kebabpaj) och vi kollade på tv, pratade massor, och så fick jag presenter! :D
fick ett ed hardy linne, två par strumpor och ett armband <3

sedan kom elias förbi och vi satt i soffan å myste :)
sen körde mamma och hennes man hem oss och på vägen köpte vi pizza :) så nu sitter jag och mitt älsko här hemma och bara myser :) en riktigt lyckad alla hjärtans dag :) nu ska jag bara se till att fira alla hjärtans dag varje dag i resten av mitt liv :D

har ni haft en bra alla hjärtans dag? (vare sig ni firat den eller ej) :)

Annons:
Alex
2010-02-14 20:45
#1

Dagen har varit bra, men här firar vi inte sånt. Flört Har vart och fikat med några vänner under några timmar idag, mycket annat har inte hänt. Men trevligt var det. Glad

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2010-02-14 21:37
#2

Låter som en underbar alla hjärtans dag Fnuha. Här har vi inte heller firat speciellt. Men kramas har vi gjort i massor, men det kan man göra året om :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
2010-02-15 01:37
#3

Så härligt det lät Fnuha.

Önskade jag hade Simon här så kunde jag firat det med honom, gett honom leksaker o många pussar hehe.

Linn
2010-02-15 09:11
#4

vi var på födelsedagskalas för sambon hos hans föräldrar. han var som sagt väldigt bakis, troligen var han fortfarande rätt full på morgonen när jag försökte få upp honom.

så vi spenderade dagen hos hans föräldrar och tvättade sängkläder. rätt segt skulle jag vilja påstå, men lite småmysigt…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
2010-02-15 13:36
#5

Min dag var helt ok. Vaknade med ett kort under kudden och sen spenderade vi storre delen av dagen med att spela monopol i sangen :) Gick sen hem och bytte om till nya underklader och en sexig klanning. Tog pa mig jeans och troja over for att overraska honom. Men inte fan markte han att jag hade ett extra lager heller! Trots att han satt och fiddlade med strumpebandshallaren genom jeanstyget sa verkade han inte registrera att jag hade nagot under!

En film och en pizza senare (romantiskt med take away haha) sa hittade han antligen klanningen och jag fick visa upp mig lite :P Sen satt vi och diskuterade skolsystemet(!?!?!?!) fram till 5.30 imorse! Fraga mig inte hur eller varfor, men tydligen sa gar det att diskutera i oandlighet :P

ChristineL
2010-02-15 13:47
#6

Vad är detta? Har ni inte hört att alla hjärtnas dag är uppskjuten till 7:e mars?? :P

Iaf för mig…

Annons:
Jenahbella
2010-02-15 19:45
#7

#6 haha va bra! då har vi alla en anledning till att fira de igen ;)

Linn
2010-02-15 21:14
#8

Just det ja, det var meningen att vi skulle letat rätt i någon frusen och skottat sjö och åka skridskor egentligen.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

elinn
2010-02-17 22:17
#9

Jag hade gått och lagt mig när Johan kom hem på alla hjärtans dag men när jag vaknade morgonen efter så stod det en bukett med rosor på vardagsrumsbordet =)

// ElinN

Faxlin
2010-02-18 15:42
#10

Vad gulligt av honom Elin.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Farwuq
2010-02-24 13:42
#11

Jag har den dåliga ovanan att fylla år den dagen, vilket gör det hela komplicerat.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: