Annons:
Etikettdjur
Läst 1542 ggr
Musiken
2010-03-09 20:22

Cookie, Crumble & Sparta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, ni som tittat i "Vad gor du nu #21" har nog redan sett min tillokning, men tankte att jag skulle presentera dem ordentligt ocksa Skrattande

Ska ta over nagra moss som behover omplaceras akut, men da jag fatt reda pa att nastan alla har tumorer sa kommer de nog inte leva lange, och de passar sig inte alls till avel (foderdjur). Sa, de kommer bara fa leva fina liv tills dess att det ar dags att ta bort dem, sa har jag kopt tre andra tjejer som kommer att utgora grunden till aveln istallet Glad

Jag kallar dem Coocke, Crumble och Sparta. Forst ut ar Crumble som ar den som ar mest framat. Hon kommer garna upp i handen och sitter sedan pa axeln och putsar sig Skrattande

Annons:
Musiken
2010-03-09 20:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Sen har vi Sparta som har bestamt att min luva ar hennes och baddar ner sig dar sa snart jag tar upp henne Glad

Hon har aven varldens sotaste tan-flackar pa magen!

Musiken
2010-03-09 20:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Och sist ut ar Cookie som fortfarande ar valdigt blyg. Hon har varit uppe i handen, men trivs bast i buren an sa lange.

Alex
2010-03-09 21:42
#3

Nämen så söta! Skrattande Jag blev kär i Sparta!

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Musiken
2010-03-09 21:46
#4

De ar ursota! Ar valdigt svag for Sparta sjalv ocksa, men Crumble har en personlighet som far mig att smalta helt Kyss

Illrarna verkar helt omedvetna om tillskotten dessutom. Slangde trojan jag hade pa mig nar jag hanterade mossen pa golvet da de hade kissat pa den, men varken Nisse eller Lars gav den en sniff ens.

Alex
2010-03-09 21:52
#5

Hahaha knasillrar. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

elinn
2010-03-10 09:36
#6

Söta Skrattande

// ElinN

Annons:
Ceciliaolucifer
2010-03-10 14:45
#7

Haha!

Mina killar hoppade mot terrariumet en gång när dom såg mössen springa förbi. Efter det så har dom inte gjort om det :)

Loveferrets
2010-03-10 17:25
#8

haha så söta Amanda, jag fastnade för Cookie, så fina färger,

SaraC
2010-03-10 23:55
#9

Vilket sött gäng Glad Vad fint att de får flytta hem till dig och njuta av tiden de har kvar.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: