Annons:
Etikettallmänt
Läst 3258 ggr
Strumpa
3/31/10, 5:57 PM

Vad gör du nu #22

Jag har precis ätit mat :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Sunrise
3/31/10, 5:59 PM
#1

Jag var precis in i duschen, då min pappa kom hem och snodde min duschtid ;_;

Loveferrets
3/31/10, 6:51 PM
#2

Bra val Strumpa, den andra var rätt lång hehe.

Har ätit nu o e mätt o trött.

Musiken
3/31/10, 6:56 PM
#3

Sitter och surfar och lyssnar/tittar pa nar de spelar in pojkvannens musikvideo :)

Sunrise
3/31/10, 7:32 PM
#4

Ååh, vad skönt det känns att vara ren. Satt en lång stund inne på badrummet och bara kände. ÅÅH.

Saga85
3/31/10, 7:35 PM
#5

Att använda hårinpackning när man inte har något hår känns lite skumt, men nu är min hårbotten åtminstonde inte lika torr längre…

Vad ska man nu hitta på…tänkte ta en sväng in till stan och leta presenter, men det har ju reeeegnat hela dagen!

Linn
3/31/10, 9:46 PM
#6

hemkommen från jobbet, har varit och handlat. äter mackor och tror att jag ska lägga mig tidigt i kväll.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
MariaG
3/31/10, 9:49 PM
#7

Sitter här nyduschad. Funderar på vad man ska göra ikväll. Imorgon åker man iallafall till stugan där jag ska vara tills söndag.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

ChristineL
3/31/10, 10:21 PM
#8

äter lite macka och dricker juice, och tiggande hund-ögon fungerar inte på mig!

Musiken
3/31/10, 10:26 PM
#9

Ar sa trott pa det har musik-video-tjaffset! Hon som gor den ar SKIT!!! Totalt ointresserad, totalt VARDELOSA ideer, totalt inkompetent nar det kommer till att hantera utrustningen, fruktansvart snasig och elak. Kanns som att det blir till att anlita nagon annan till att fixa videon.

Sunrise
4/1/10, 4:14 AM
#10

Vart är alla nattugglor? D:

Loveferrets
4/1/10, 3:11 PM
#11

#10, Jag sov då, o de var så skönt he he.

Musiken
4/1/10, 3:18 PM
#12

Virkar och tittar pa illrarna som brottas med en ratta Tungan ute

ChristineL
4/1/10, 3:18 PM
#13

Ja, Egul vet iaf när han ska passa på att kissa inne, för det första när jag är på väg ut med honom, och för det andra när jag har tvätt-tid. Han är en duktig pojke! Nu ska jag hitta mat.

Annons:
Musiken
4/1/10, 6:34 PM
#14

Tittar pa The Imaginarium of Doctor Parnassus, diskuterar iller-mat pa ett engelskt forum (jag kan inte forsta hur folk kan tycka att det ar ok att ge mat som till storsta delen bestar av SKRAP och tillsatser nar det finns bade battre och billigare mat!) och virkar en godis-bjorn :)

Linn
4/1/10, 9:09 PM
#15

Amanda, vad tyckte du om filmen? Jag såg den när jag var sjuk och inte alls engagerade mig i filmen, så jag tyckte bara att den var skum och hängde inte alls med i den. Funderar på att se om den.

jag är hemkommen från en tuff dag på jobbet, det var mycket att göra idag! funderar på vad jag ska göra i kväll.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
4/1/10, 9:21 PM
#16

Filmen var ok. Var inte heller sa jatte-engagerad i borjan om jag ska vara arlig (den sog sig liksom inte fast). Inte varldens basta film, men inte heller varldens samsta.

Strumpa
4/1/10, 9:48 PM
#17

Okej då vet jag det om filmen då :P Har velat se den ett tag, får se om man ids.

Jag äter chips! Salt and vinegar för att vara exakt. Firar att det är en bra dag idag. Har fått hem min nya luddiga lila matta också.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Linn
4/1/10, 9:59 PM
#18

Sanna, du kanske tycker att den är skit bra, vem vet?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Strumpa
4/1/10, 10:04 PM
#19

#18 Ja jo :P Iofs.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
4/2/10, 8:26 PM
#20

Hade sketakul igår. Jag och en vän på reggaeklubb, såg General Knas. Dansade dansade. Drack lite väl mycket, men kom hem hel och någorlunda ren.

Ikväll ska min bror ha fest (eller något). Han har mutat mig med öl, men jag får se om jag är social eller bara ugglar med något annat. Funderar på att trotsa vädret och ta en liten illerpromenad iaf.

Annons:
Strumpa
4/2/10, 8:50 PM
#21

Jag har precis ätit middag och nördar mig vid datorn, kommer garanterat somna.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Musiken
4/2/10, 11:15 PM
#22

Jag ar trott och tittar pa rysk TV. Har redan sovit en stund, men somnar nog snart igen.

regskylt
4/3/10, 12:17 AM
#23

Just nu så sitter jag och har jättetråkigt :P

Loveferrets
4/3/10, 12:22 AM
#24

flyttar runt möbler.

Sunrise
4/3/10, 12:34 AM
#25

Har tråkigt… Fick ett stort påskägg idag, har nu ångest då jag inte äter choklad. ;(

Musiken
4/3/10, 6:20 PM
#26

Spelar GTA och ar ganska upprymd over att jag an sa lange leder i manadens amigurumi-tavling! :D

Strumpa
4/3/10, 6:34 PM
#27

#26 Heja heja :) Hoppas du vinner.

Jag har städat. Borde gå ut lite mer i det jättefina vårvädret…men de känns drygt att försöka bli representabel nog för att vistas ibland folk :P

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Musiken
4/4/10, 1:03 AM
#28

#27 Tack! :D

Jag har trakigt… Lagar mat och spelar fortfarande GTA. Hatar lov. Alla manniskor forsvinner hem, och det finns INGENTING att gora forutom att uggla framfor datorn, och inte ens det ar roligt for ingen ar ju online heller! Alla bara spenderar tid med familjen och slaktingar och vanner - vad ar det for stil liksom? Obestämd Tungan ute

Saga85
4/4/10, 7:49 AM
#29

Tihi, jag är nog fortfarande lite rund i huvudet. Trots att jag gått en tidningsrunda. Blev mer än vad jag trodde ikväll. Jag som hade tänkt att stanna hemma eller gå dit bara en liiiiten stund.

Nu blir det till att dricka massa vatten och sova.

Musiken
4/4/10, 7:56 AM
#30

Jag spelar fortfarande GTA.. Borde sova da jag ska jobba imorrn, men har ingen lust. Ar trott, men TV med teckenspraks-ruta i hornet kanns mer lockande.. Tungan ute

Saga85
4/4/10, 8:37 AM
#31

Kan jag förstå. Finns väl inget mer lockande än teckenspråksrutor ;P Haha, jag kan skriva ÅÅÅÅÅÅ det kan inte du! *nä nänänä nä nä* *ja, Saga är ett barn*

Strumpa
4/4/10, 3:31 PM
#32

#31 Hahaha!!

Jag ska snart träffa en stackars kisse vars ägare gått bort!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Musiken
4/4/10, 3:50 PM
#33

#31 Taskigt!! :'( :P

Sitter och forsoker mota bort bakfyllan och funderar pa vad man har pa sig pa jobbet nar man inte har arbetsklader… Vill ju inte verka helt flummig, men inte heller jobbigt serios. Ser man helt fult informell ut om man kommer i leggings och en lang t-shirt? Asch, det far nog bli det anda. Far skylla pa att det ar sondag :P

Och stackars lilla kisse! Ska du ta dig an den?

Loveferrets
4/4/10, 4:12 PM
#34

illersäkrar lägenheten.

Annons:
Sunrise
4/4/10, 4:23 PM
#35

#34 :D

Loveferrets
4/4/10, 4:43 PM
#36

Skrattande

Saga85
4/4/10, 4:59 PM
#37

#33 Så länge du har någorlunda täckande kläder ska det nog gå bra.

#34 Åh, är det dags för iller igen Skrattande

Jag ska ut och ta en promenad och få tillbaka mitt bankkort och leg. Yay. Jag kommer bli en komplett människa igen!

Linn
4/4/10, 5:07 PM
#38

Jag wowar :)

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
4/4/10, 5:08 PM
#39

#37, Japp Tungan ute

Har du nu varit i farten igen Saga ? haha, hoppas du får tag på dina kort igen.

Jenahbella
4/4/10, 5:09 PM
#40

ja sitter å försöker starta upp min träningsblogg :)

Strumpa
4/4/10, 5:59 PM
#41

Åh va kul Loveferrets!!!

Jag kommer nog bli med hemlös kissekatt Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Salladshataren
4/4/10, 6:38 PM
#42

Äter godis

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

ChristineL
4/4/10, 6:58 PM
#43

Jag har lite ont i huvudet och hållerpå att tvätta. Har haft en jättetrevlig helg full med hundbus!

Musiken
4/4/10, 7:08 PM
#44

Jag ar pa daligt humor. Borde vara pa jattebra humor for jag kom nyss hem ifran jobbet och allt verkar jattebra, men det ar jag minsann inte!

Saga85
4/4/10, 7:29 PM
#45

Du kan få slå lite på mig om du vill Amanda.

Så kul med iller och katt! Ni får visa bilder när ni får hem de små liven!

#39 Haha, näe, det var i torsdags jag råkade glömma korten i min väns ficka. Fast jag är för seg idag, så det får bli promenad imorgon. Orkar inte gå utanför dörren.

Nu ska det bli film och popcorn. Eller mat kanske man ska äta. Jag har levt på chips, öl och vitt vin den här helgen känns det som.

Loveferrets
4/5/10, 12:40 AM
#46

#41, Tack vännen.

#45, De kan du tro Flört

Glömma dina kort i din väns ficka, men hur hamna dom där ? haha du är en rolig filur Saga.

#44, Beklagar att ditt humör inte är bra idag Amanda, skickar dig dussin av kramar o hoppas på att det hjälper en aning.. Kyss

Linn
4/5/10, 1:29 AM
#47

Sett på pirates filmerna, tvåan och trean. nu blir det läggdags, bara en snabbkoll på nätet först.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
4/5/10, 2:18 AM
#48

tar hand om John. Misstanker att han fatt en TIA (mini-stroke) da han domnade pa hela hogersidan, inte kunde prata eller forsta vad han laste och nu ligger med sprangande huvudvark Tyst

Annons:
Sunrise
4/5/10, 2:23 AM
#49

#48 Usch, vad tråkigt! :O

Musiken
4/5/10, 2:39 AM
#50

#49 ja det ar ganska laskigt… han vagrar aka till sjukhuset ocksa, men har lovat att ga till huslakaren pa tisdag nar de oppnar igen.. kommer vara en jobbig dag pa jobbet imorrn..

Sunrise
4/5/10, 2:41 AM
#51

#50 Ska det gå över av sig självt eller? D:

Jenahbella
4/5/10, 2:45 AM
#52

har precis lagt in ett par filmer på mobilen så ja har nåt å göra medans ja tränar imorgon :)

Strumpa
4/5/10, 2:46 AM
#53

Om det är en TIA måste han få vård nu!! Annars finns risken att den utvecklas till något ännu värre…

(För övrigt, det är nog inte så vanligt att få det när man är under 30, och det kan ju vara något annat. Varför vill han inte åka in?)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Loveferrets
4/5/10, 5:53 AM
#54

#48,Men herregud, tvinga in honom Amanda, de kan ju vara en stroke oxå, han e galen som väntar,, dumma karl hehe.

Väntar på min nykomling Skrattande o förbereder inför morrondagen.

Jenahbella
4/5/10, 12:24 PM
#55

typiskt karlar att inte vilja åka in! höll på att bli galen på elias när han hade legat hemma med sitt ben en hel dag som han hade skadat Skrikandessåg ut som benet skulle trilla av när ja kom å hälsa på han, in på akuten!!!

Annons:
Linn
4/5/10, 12:36 PM
#56

Jag bloggar och spanar på nätet efter barnvagn, det är bannemig inte lätt att veta vad för vagn som passar en bäst.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Strumpa
4/5/10, 2:36 PM
#57

Har precis vaknat efter en natt med väldigt lite sömn. Och så är de ett snölager på gatan?! Obestämd

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Jenahbella
4/5/10, 2:41 PM
#58

#57 visst e de hemskt?! Ja vakna vid sju å då va de snöstorm ute :/

Salladshataren
4/5/10, 3:26 PM
#59

#57 och 58 det kallas för aprilväder Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

MariaG
4/5/10, 3:39 PM
#60

Idag håller jag på att tvätta för fullt. Inne på andra maskinen tvätt och har minst en omgång till att tvätta.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

MariaG
4/5/10, 6:57 PM
#61

Nu är det dags för middag. Därefter en lång, varm dusch.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Salladshataren
4/5/10, 7:11 PM
#62

Ska snart iväg på agilitykurs med Sweep

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Linn
4/5/10, 7:29 PM
#63

väntar på att taco-pizza-kebaben ska bli klar. sedan ska jag fortsätta wowa antar jag.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Sunrise
4/5/10, 7:36 PM
#64

Sitter och ser på när mamma ser att min mobilräkning är på 900….

ChristineL
4/5/10, 7:37 PM
#65

Jag är ju bra. Åker till djuraffären för att köpa ett långkoppel, och kommer hem… Utan långkoppel! Suck!

Strumpa
4/5/10, 7:46 PM
#66

#65 Haha sånt gör jag typ dagligen. Går till affären för att jag behöver toapper och kommer hem med en full kasse - såklart utan toapapper :P Till exempel. Djuraffärer är ju så roliga också,, finns så mkt man vill ha…

Jag har precis ätit middag, och snackat med min allra bästa vän som nu är hemma efter flera månaders resande Skrattande Och imorn kommer hon till mig och Örebro!

Annars läser jag massa på olika kattforum och samlar nyttig info om min blivande familjemedlem Kyss

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Linn
4/5/10, 8:13 PM
#67

Christine, köpte du något annat då? Varför blev det inget koppel?

Nu är jag mätt och go.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
4/5/10, 8:33 PM
#68

Jodå, ett nytt halsband blev det allt. Och grisöron och tuggrullar, men långkopplet glömdes bort :P Får se om vi har tid senare i veckan att fixa det.

Salladshataren
4/5/10, 10:25 PM
#69

Sitter och är arg…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Saga85
4/5/10, 10:28 PM
#70

Jag sitter och är löjligt glad. Under familjens påskmiddag kom ett tillkännagivande (som vanligt känns det som…) - i höst kommer det ännu en Högfeldtare till världen! Saga ska bli faster! Yay! Plutt!

Strumpa
4/5/10, 10:29 PM
#71

Ida varför är du arg?

Roligt Saga! :)

Jag kollar på bitchiga Top model i brist på annat och längtar efter frugan..

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Salladshataren
4/5/10, 10:32 PM
#72

Sanna, för jag var på en agility-kurs idag. Där finns det en boxer-tik som är så jävla dum i huvudet Skrikandes Hon ska bråka med varenda hund som finns på kursen! Sen blir det inte bättre att matte hade tagit med sig pipleksak. Alla hundar tappar fokusen om man piper… Jag hoppas att hon inte tar med den nästa gång och att hennes hund inte ska vara så jävla dum…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Linn
4/6/10, 9:19 AM
#73

har släpat mig upp ur sängen, duschat och äter nu frukost. är jätte trött! of to work om en liten stund.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Linn
4/6/10, 9:19 AM
#74

har släpat mig upp ur sängen, duschat och äter nu frukost. är jätte trött! of to work om en liten stund.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

ChristineL
4/6/10, 11:09 AM
#75

Jag är sjuk! :( Har spytt inatt och känner mig jätteurslig. Typisk när jag hade möte på af plus att jag skulle jobba.

Strumpa
4/6/10, 2:01 PM
#76

Krya på dig Christine!!!

Jag har precis vaknat, ska tvätta och diska, sen kommer älskade frugan hit. Imorn ska jag träffa en kompis jag inte sett på länge och sen träffa fler missar som behöver hem. Oh happy times!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Musiken
4/6/10, 8:10 PM
#77

Det blev till att spendera hela dagen pa sjukhuset igar, kom inte hem med karln forrens framat elva pa kvallen. De tog en hejdundrans massa prover pa honom, rontgade och hade sig. Tappade honom pa lite ryggradsvatska ocksa, sa nu har han annu mer ont i huvudet samt ont i ryggen Obestämd Men inte visste de vad det var for fel pa honom!! Han har alla symptom for stroke, men testresultaten visar inget. Propsade pa MRI, men det ville de inte gora!!!

Sa nu ar det bara att proppa i honom en massa varktabletter, och om han blir samre sa far vi aka in igen…

Strumpa
4/6/10, 8:22 PM
#78

Men OMG Amanda, vad hemskt Obestämd. Hur gammal är han egentligen?? Har han sjukdomar sen tidigare? Tar han hand om sig själv? Jobbigt för er båda…Kram!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Musiken
4/6/10, 8:28 PM
#79

Han ar bara 25 (26 i sommar). Och har bara astma sedan tidigare. Roker gor han, vilket kan trigga, men troligast nar det galler unga manniskor ar ren slump bara, eller blodsjukdom, brist pa protein osv. Tack :) kram

Linn
4/6/10, 10:18 PM
#80

Kram på Christine, krya på dig!

Amanda, hoppas att det inte är något med honom då, och att han snart mår bättre.

har precis lagat mat och ätit, kokt potatis med panerad rödspätta och hollandaiesås. Vet inte riktigt vad jag tyckte, fick en del äckelkänslor när jag lagade maten och försökte låta bli att känna efter vad det smakade när jag åt så tja… jag ska nog inte laga det själv igen, får äta det när pappa gjort det istället.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
4/7/10, 7:37 AM
#81

Kelar med  Elin

Linn
4/7/10, 8:45 AM
#82

Är sur för att jag gick upp i tid för att hinna in och fixa mitt mount på wow innan jag åkte till jobbet och så kommer jag inte in på servern!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
4/7/10, 6:44 PM
#83

Vad läskigt Amanda Förvånad Särskilt inte att få något klart svar om vad det var/är.

Saga är febrig och hostig. River i halsen. Men jag fick mig en skogspromenad med MajaBaja. Skönt att komma ut i solen lite.

Annons:
Musiken
4/7/10, 9:47 PM
#84

Har jobbat hela dagen och jag ar sa javla bra!! SkrattandeCoolTungan ute
Vi oppnade i mandags och da var vi 3 tjejer som jobbade + tva kockar + agaren. Igar ansag han att jag klarade mig med en tjej som hjalp forutom kockarna. Och idag fick jag skota stallet helt sjalv!! Ropade in agaren som extra hand nar vi hade hela stallet fullt, plus folk som koade for att fa bord sa snart de blev lediga, men annars sa fixade jag allt sjalv Skrattande Fick inte tid att ta en kaffe och ata en macka forrens halv fyra, men det var det vart! Verkligen en ego-boost att hora fran alla hur bra allt flyter pa nar jag har hand om stallet.

Jenahbella
4/7/10, 10:01 PM
#85

#82 gah de e så typiskt! vilken server spelar du på? :) 

jag kom precis hem från ett spinningpass, e helt darrig i benen, ska käka och duscha sen sova :D

Salladshataren
4/7/10, 10:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#86

Ska ut nu och ta in min bebis Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Linn
4/7/10, 10:36 PM
#87

Amanda, sådant är riktigt hrligt att höra! :D

Fnuh, spelar på Zenadar. som hade någon uppdatering av servrarna eller nåt.

Spelar wow nu och har precis ätit. Sambon har vart händig idag och kopplat in bänkdiskmaskinen vi köpte i helgen så nu håller den på att arbeta av mitt diskberg som snart är borta.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
4/7/10, 11:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#88

#86 Så gott han…hon? ser ut att ha det Skrattande

Här har det varit soligt, men på alla bilder jag tog i skogen ser det ut som om det är molnigt Obestämd

Loveferrets
4/7/10, 11:04 PM
#89

Nu ska jag o Elin se efterlyst Skrattande

Salladshataren
4/7/10, 11:04 PM
#90

Saga. det är en han Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
Linn
4/10/10, 1:13 AM
#91

I morgon ska jag och mamma på baby barn mässan i gbg och det ska bli så kul! ser verkligen fram emot det. hoppas att jag hittar en barnvagnsmodell vi kan införskaffa!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
4/10/10, 1:39 AM
#92

Funderar pa om det kanske ar dags att slanga ut en massa skrap och gamla klader. Hade velat spara en del till kommande barn osv, men har ju ingenstans att gora av det..

SaraC
4/10/10, 1:52 AM
#93

Tar några glas körsbärsvin och väntar på att bli trött någon gång Obestämd

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

MariaG
4/10/10, 4:36 PM
#94

Sitter här med en kopp kaffe. Var tidigare idag på second hand affären och fick köpt mig tre pocket-böcker. Nu har jag något att läsa framöver. Älskar att läsa.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Saga85
4/10/10, 5:24 PM
#95

Jag sitter och stör mig på buggarna på iFokus och det faktum att näsan är täppt och äckelsnorig. Har äntligen blivit frisk egentligen, men näsan jävlas fortfarande. Buuuuuu! Jag borde hällt tequilan genom näsan igår istället för det gammeldags sättet.

Diggar priserna på stället från igår. 44 spänn för en fyra tequila, 33 spänn för öl. Och så vann jag på biljard. Och min ena vän fick sig själv att falla avsvimmad till marken (han pumpar upp blod i huvudet och vips blir det svart…). Nackdelen var alla töntiga människor och karaokeskrålen, men det var väl kul på sitt vis. Vi tröttnade efter ett tag och gick hem till den ena. Åt chips, drack folköl och diskuterade medium, andevärlden, religion, karies, tänk-om-vi-bad-om-samma-sperma(-från-killkompis-eller-spermabank)-då-skulle-vi-föda-halvsyskon-och-bli-släkt och annat trevligt fram tills halv tre då jag var tvungen att sticka hem för tidningsrundan.

Jenahbella
4/10/10, 6:05 PM
#96

#95 uss jag e me helt täppt och äckelsnorig :/ 

nu har ja precis sett bella tyra show och ska börja med maten :) de blir köttwok med röd curry :) mums!

ChristineL
4/10/10, 6:34 PM
#97

Jag stör mig också på buggarna! Gah! Sitter och väntar ut tiden nu för övrigt, Jespers syster kommer snart och hämtar Egul, sen ka vi ut och äta mexikanskt :)

Annons:
Saga85
4/10/10, 6:51 PM
#98

Åh, låter trevligt Christine. Vart ska ni gå?

Buggarna verkar dock ha löst sig, eller så ropar jag alldeles för snabbt innan jag ens har fått en förnimelse av bäcken.

ChristineL
4/10/10, 7:10 PM
#99

Vi ska till Que Pasa, ser mysigt ut på bilderna och så var det inte så hemskt dyrt. Nu är vi hundlösa, blir så tomt på en gång! :P

MariaG
4/11/10, 1:25 AM
#100

Har ätit taco ikväll med nått glas rödvin och såg en film.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Jenahbella
4/11/10, 3:00 AM
#101

Har spelar wow :) nu ska jag å älsklingen krypa ner i sängen å se the torturer Förvånad

Linn
4/11/10, 10:56 AM
#102

morn morn. idag bär det av ner till torget för att införskaffa den enda bärselen som troligtvis både jag och sambon kan ha. får mässpris på den eftersom att de hade slut på mässan igår.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

MariaG
4/11/10, 12:40 PM
#103

Nyss ätit frukost, dvs fil och havrefras. Nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe. Tycker nån hamster här kan vakna så de få komma ut ett litet tag i solen.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Linn
4/11/10, 3:24 PM
#104

Har precis kommit hem från en promenad. Jag och sambon gick ner till stan, det tog ca 40-45 minuter, har ont i knäna men det var skönt att komma ut lite. Har inhandlat bärsele och beställt två tillbehör till den som inte fanns hemma. Sambon fick köpt sig ett gamecard till wow, min tid har också gått ut men har inte råd att köpa mer…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Musiken
4/11/10, 6:31 PM
#105

Har nyss suttit ute i solen och solat och atit lunch :) Pojkvannen har stadat efter brasan de hade i tradgarden igar natt :P

Jenahbella
4/11/10, 8:17 PM
#106

har promenerat, köpt nya träningskläder! hitta ett par jättesköna tunna 3/4 byxor för 99 kr :) och ett vanligt brottarlinne för 69kr :) perfekt!
har vart å solat sen, men e lite irriterad, magen och benen e pepparkakbruna men armarna tar bara liiite lite färg :(
funderar på att åka till spanien eller grekland å få lite riktig färg :D haha
har även hunnit ätit och duschat :) nu blir de lite slö vid datorn och förbereda för imorgon! då blir de massor att göra! :)

Musiken
4/11/10, 8:21 PM
#107

Sitter och stressar over att hitta lagenhet och overtala chefen till att ge mig heltidsjobb eller hitta ett till deltidsjobb.

Loveferrets
4/11/10, 10:41 PM
#108

Har precis busat en timme med prinsessan.

Musiken
4/12/10, 12:37 AM
#109

Sitter och ar valdigt glad :) Kanner mig bara sadar harligt upprymd av ingen speciell orsak :)

Jenahbella
4/12/10, 12:54 AM
#110

#109 åh va härligt! :D

själv e jag dyngtrött :D men måste va vaken !! :P buhuuu!

Saga85
4/12/10, 9:31 PM
#111

Funderar på att försöka ta mig ut på en liten promenad trots allt. Febern har gått tillbaks igen och de flesta basiluskerna verkar ha gett upp kampen mot Sagas Vita Blodkroppar.

Annons:
Musiken
4/12/10, 9:39 PM
#112

Jag sitter och funderar pa hur fan jag ska ha rad att inte vara student langre!! 6000kr i manaden i hyra - hur klarar folk det?!?!?! Min lon ligger ju pa 4-5000kr/manad i dagslaget Tyst

England ar ett sa konstigt land. Lonen ar SKITLAG, men hyrorna ar SVINHOGA. Inte konstigt att folk utnyttjar systemet och gor allt for att fa gratis boende av soc Obestämd John och jag skamtade till och med om att skaffa barn bara for att fa nagonstans att bo :P

Linn
4/12/10, 10:33 PM
#113

har precis läst ut en bok. väntar på att en kompis ska fortsätta att fixa med min blogg men hon hade annat att greja med hemma så vi får se vad hon hinner med i kväll.

tror jag ska hämta en ny bok och börja läsa i den.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
4/12/10, 10:35 PM
#114

Har busat med Elin o e helt slut nu Skrattande

Jenahbella
4/13/10, 2:27 AM
#115

Kom precis hem från jobbet e TRÖTT!

ChristineL
4/13/10, 11:17 AM
#116

Jag är så jävla trött på folk! Inatt, vid fyra, börjar en bil tuta, inte så ihärdigt men herregud man ställer sig inte och tutar mitt i natten! Sen blev det massa gapande utifrån, säkert nån som gick ut och sa till idioten. Förrt när jag var ute med Egul på morgonkiss hade dessutom nån krossat glaset på entrédörren! Det var tejpat och typ ihopsopat men inte upplockat. Suck! Hur ska jag orka jobba med människor i eftermiddag? Blev inte många timmars sömn…

Jenahbella
4/13/10, 1:44 PM
#117

jag vakna precis me träningsvärk i HELA kroppen :( 
tillåmed ont i fingrarna! :/
men de blir väl så efter ett hårt styrkepass och nytt jobb :Phahaha :)

Loveferrets
4/13/10, 6:44 PM
#118

Har nästan precis vaknat ha ha

Annons:
Musiken
4/13/10, 6:46 PM
#119

"stadar". Jag har ju slangt chips-pasen som lag pa golvet iaf….. ;)

Linn
4/13/10, 9:35 PM
#120

hemkommen från jobbet och vill bara sitta kvar här i soffan hela kvällen, usch vad ont i benen jag har! misstäker att min värk inte riktigt tycker om 10 kg extra kroppsvikt direkt..

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Salladshataren
4/13/10, 10:22 PM
#121

Är så sjukt grälsjuk på en person på ifokus… Och jag tror Loveferrets vet vem jag menar Flört

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Loveferrets
4/13/10, 11:25 PM
#122

#121, då är vi 2 haha, kliar i fingrarna på mig.

Saga85
4/14/10, 4:42 PM
#123

Jag ska göra något.

ChristineL
4/14/10, 5:01 PM
#124

Bra Saga kom hit så dricker vi kaffe och slänger Egul i sjön! :D

Strumpa
4/14/10, 7:47 PM
#125

Är nypiercad Skrattande

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Musiken
4/14/10, 8:40 PM
#126

Oh, bild sanna?!

Jag gottar mig at mina £25 som jag fick in i dricks idag Cool

Strumpa
4/14/10, 8:43 PM
#127

jag är för svullen för bild :P sen!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Sunrise
4/14/10, 9:52 PM
#128

Åh, äntligen hemma! Det är superskönt, och firade med att 'ta ledigt' från skolan idag, och sätta mig i slottsskogen! :D

Saga85
4/14/10, 9:55 PM
#129

Christine - Haha, gullunge Egul! Akta så jag inte snor honom! Fast så länge han luktar ankvatten är det nog lugnt Flört

Sanna - man är aldrig för svullen för bild. Vart är piercingen?

Maja sover, så jag hinner ta en kopp kaffe med mor innan det blir skymningspromenad. Och ta en funderare - besluuuutsångest…svart eller silver. Ring eller hästsko. Vad vill min läpp ha. Hum hum…

Strumpa
4/14/10, 10:02 PM
#130

Horisontell eyebrow blev det Glad

Jag hade hästsko i läppen, tycker de är snyggt! tror jag ska köra en i läppen längre fram…

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Sunrise
4/14/10, 10:09 PM
#131

Nu äter jag underbart söt ananas… Sjukt gott! :D

ChristineL
4/14/10, 10:24 PM
#132

Saga - Nu har han fått sig en dusch så ha luktar nog lite mindre iaf :P Men ja, han är härlig ;)

Nu sitter jag med en gnutta huvudvärk och är väldigt trött.

Annons:
Salladshataren
4/14/10, 10:58 PM
#133

Sitter och är förvånad över att jag ska på TVÅ STYCKEN anställningsinterjvuer nästa vecka Förvånad Tänk er, två stycken har ringt mig idag och vill träffa mig. Helt sjukt!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Loveferrets
4/15/10, 12:05 AM
#134

#133, Oh så spännande, hoppas du får ett av dom o ett stort lycka till !

Har precis legat på alla 4 o lekt iller ha ha

Linn
4/15/10, 12:56 AM
#135

hemkommen från butiksmöte och brudbinderi demonstration. och massa shoppande, oj vad mycket blommor vi har i butiken i morgon!

Saga, jag röstar för svart hästsko, jag har silvrig hästsko.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Saga85
4/15/10, 1:56 AM
#136

#132 Har Egul piskat dig i huvudet SÅ hårt Förvånad

#133 Populär! Grattis! Skickar lite peppepp till intervjuerna.

#135 Våren har kommit även till butiken Skrattande Ja, det lutar nog åt svart hästsko. Har alltid haft silver, kan ju vara kul med något nytt.

Loveferrets
4/15/10, 6:35 AM
#137

Borde verkligen sova..

Saga85
4/15/10, 6:36 AM
#138

Jag med. Ska vi ta och lägga oss på tre? Ett…

Loveferrets
4/15/10, 6:49 AM
#139

Haha nä jag e rädd för att jag inte vaknar när jag ska upp sen för jag ligger o snosar Tungan ute

Varför sover inte du ?

Annons:
Saga85
4/15/10, 7:02 AM
#140

Ah, känner igen det där. Jag brukar aldrig kunna sova innan veterinär/läkare/resor. Vare sig det är 9 på morgonen eller 4 på eftermiddagen Flört

Jag är hemkommen från tidningsrundan, men det är dags att nana kudden. Sov dåligt igår, dags att ta igen det nu.

Jag ska ta och drömma lite fina drömmar åt er! Hoppas du sover extra gott när du väl får ro att somna. Natt natt (morgon morgon)!

Loveferrets
4/15/10, 7:05 AM
#141

Nä det är just de,bara för att man ska iväg nånstans så ligger man bara o funderar o när man sen äntligen somnat så e jag rädd för att jag inte kommer upp i tid, dumma snos hahaha, så jag får vara vaken.

Iofs ska vi inte iväg förän vid halv 1 imorron så lär bli pissetrött efter de.

Sov gott nu o hoppas din tidningsrunda gick bra.

Saga85
4/15/10, 7:07 AM
#142

Ajdå, lång tid kvar. Jag ska försöka sova en blund för dig också. Eller så skaffar du dig en såndär väckarklocka som bonkar en i huvudet med en klubba tills man går upp.

Loveferrets
4/15/10, 7:13 AM
#143

#142, Ett jättebra förslag, ska jag genast investera, hoppas bara de inte blir hjärnskakning Tungan ute

Bra du sover för  mig med, glöm inte att vakna sen bara haha

Loveferrets
4/15/10, 11:37 AM
#144

Äter frukost

Musiken
4/15/10, 2:47 PM
#145

Ska ga och ta hand om John. Han ar krasslig nu igen :/

Saga85
4/15/10, 3:46 PM
#146

#143 Annars en sånhär väckarklocka kanske skulle vara en bra idé. Funderade på att ge en sån till min lillebror i julklapp - en klocka som ger en elstötar om man försöker snooza halvsovandes.

Annons:
Saga85
4/15/10, 4:29 PM
#147

Ska bege mig inåt stan och köpa hästsko. Kanske passa på att göra något jag inte gjort på grymt länge - sätta mig med en kaffe på en uteservering, iaktta folk och skriva. När jag gick på gymnasiet brukade jag göra så den gången i veckan vi hade religion och gympa efter varandra. Skolkade för att sitta och skriva för mig själv tidig förmiddag.

Loveferrets
4/15/10, 9:37 PM
#148

#146, hahaha då lär man väl få elepelisi i förtid.

ska snart se min serie på tv

Strumpa
4/15/10, 9:39 PM
#149

Har precis ätit middag o gluttar på Biggest Loser

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
4/15/10, 10:45 PM
#150

#148 Äsch då Oskyldig

Hemkommen från parken. Hade egentligen tänkt möta upp någon vän, men hade ingen lust att vänta så jag och Maja traskade runt själva i ett par timmar. Drack min termos med kaffe, svarade artigt på frågor och knödde mig runt bland snår. Nytt för idag var att en av grupperna frågade efter MITT namn och om de fick ta kort på mig, och inte bara efter Majas namn och om hon ville ställa upp som fotomodell. Haha, nu kommer jag hamna på Facebook….

ShitGoose
4/16/10, 2:40 AM
#151

Sitter och kollar på Smallville Skrattande

Medarbetare på Sphynx iFokus

Saga85
4/16/10, 2:46 AM
#152

#151 …och därför fördes Sagas tankar till Jumper. Åhhh….nostalgi…

Strumpa
4/16/10, 3:19 AM
#153

Jag lyssnar på full on och drömmer om festivalsommar utomlands.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Saga85
4/16/10, 4:04 AM
#154

Ååååh…festival! Jag vill också, men kommer inte göra det. Tror jag. Isf blir det bara någon spontan inom Svea rikes gränser. Har du något planerat?

Strumpa
4/16/10, 4:38 AM
#155

Nja…vill åka på Boom och Ozora främst, P&L och Roskilde skulle jag kunna tänka mig, och de skulle va kul o se vad queertopiafestivalen har att erbjuda…:)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
4/16/10, 4:56 AM
#156

Ja, Queertopia är jag också sugen på att testa. Har pratat lite löst om att göra det, men jag vill inte besluta saker så långt fram eftersom jag inte vet hur min situation kommer se ut i sommar.

Jenahbella
4/16/10, 6:14 AM
#157

Kom precis hem från en after work :) kanske den bästa ever, jag e SÅ full och kommer säkert va SÅ bakis imorgon :D hahaa

Saga85
4/16/10, 2:27 PM
#158

Haha, men lilla Fnu. UPP OCH HOOOOPPPAAAAAA!

Hoppas du kom ihåg att dricka massa vatten innan du gick och la dig. Det borde stå som varning på all alkohol - "OBS! Vid förtäring av denna vara, kom ihåg att dricka mängder av vätska innan sänggående. Annars kommer du må piss. Vi lovar."

Det är en sån fin dag! Ska hänga i Slottskogen om några timmar med ett par vänner, lite djur, lite alkohol och lite grillning.

Jenahbella
4/16/10, 2:32 PM
#159

hahaha LUGN Å FIN :P nu har ja duschat iaf :D känner mig liiiite fräschare :D
haha nja vatten drack ja inte men typ två stora cola på mc donalds :D å en halv cheeseburgare ^^ haha
nu blir de nog 2 cheese och en cola på stan snart… ja om min man tar tag i sitt duschande :P haha ;D
han ska iväg å klippa håret så ja ska passa på att shoppa då :D MUHAHA :D

Saga85
4/16/10, 2:47 PM
#160

Men hallå, man duschar ju såklart tillsammans! Hur ska man annars få pojkar att duscha Obestämd

Jag vattnade just min krukväxt med kaffe. Undrar vad den tycker om det.

Annons:
Jenahbella
4/16/10, 2:54 PM
#161

hahah ja de va väl tanken men han e ju sååå seg å de vart kallt att stå naken ensam! hahahaha 

HAHA saga då! tyckte den om kaffe? :D

Strumpa
4/16/10, 3:38 PM
#162

Fint väder, grillning och ölande blir det ikväll :)

Just nu äter jag melon och torkar håret…

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Saga85
4/16/10, 3:40 PM
#163

Men Fnu, man får ju ta det stegvis. Först lägger man sig naken bredvid. Sen tar man ett steg bakåt, och ytterligare ett och lockar med hanen in i duschen. Min växt dog inte direkt iaf, och sen är det ju MIN växt - sådan dam, sådan växt?

Sunrise
4/16/10, 3:47 PM
#164

Jag sitter och lyssnar på musik och glädjer mig över att jag kan gå runt halvnaken ^^

Loveferrets
4/16/10, 4:25 PM
#165

#163, HA HA HA HA ,,du e fan så läcker bruden !!

Saga85
4/17/10, 5:02 PM
#166

Skrattande

Saga har nyligen vaknat, och druckit sitt morgonkaffe. Ska ta mig en liten promenad snart och fundera över kvällen.

Igår kväll blev jag f.ö. igenkänd - jag och några vänner gick runt på andra lång för att leta ölhak där man fick plats, då en tjej kom fram och undrade om det inte var jag som har en iller som heter Maja.

Sunrise
4/17/10, 5:04 PM
#167

Jag sitter och slöar - det är supermys ^^

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: