Annons:
Etikettallmänt
Läst 3297 ggr
Jenahbella
2010-08-12 02:23

Länge sen!

Länge sen var de! men ja tänker på er och saknar nattsudd ! :( 

hur har ni de? :)

själv jobbar ja kväll igen och stormtrivs! :)

Annons:
Linn
2010-08-12 12:29
#1

Jag saknar också folket på nattsudd! vad har alla för sig under sommaren?

Jag har ju gått under hela sommaren och tjockat till mig. Hela 17kg har jag gått upp, trodde aldrig att jag skulle väga så här mycket! Fick fettfläckar på mitt enda par passande byxor så jag fick leta i sambons garderob, nu är det som så att min sambo väger 125kg med en herrans massa muskler så hans byxor borde inte passa mig som i vanliga fall väger 53kg men nu satt dom relativt bra, med ett skärp (som tur är är i alla fall byxorna för små för honom).

Längtar efter den här lilla bebisen ska ta och kika ut snart.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Jenahbella
2010-08-12 13:54
#2

åh :D men du kan ju skylla på bebisen :P ja har me gått upp ett par kilo men ja har inget att skylla på :P hahaha! 
de e bra att ha en stor sambo som man kan sno saker av ;) hehehe
ska iaf masa mig iväg till gymmet nu ! :D få se om man orkar träna bort de där sommarkilona nu när de e lite svalare ute,
har ju legat på standen hela sommaren som en flämtande säl ;) hahaha!

Linn
2010-08-12 14:35
#3

Ja, jo, det är tur att jag har bebisen att skylla på annars hade jag definitift varit tjock nu! Får se hur lång tid det tar att gå ner allt igen…

har ni haft strandväder hela sommaren? FUSK! Jag har solat tre dagar på hela sommaren.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Salladshataren
2010-08-12 18:42
#4

Själv har jag jobbat hela sommaren, och blivit dumpad Rynkar på näsan

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jenahbella
2010-08-13 02:52
#5

japp massa fint väder men nu e de typ halvhöst :P 
men #4 va tråkigt :/
ja har me jobbat massa, bara vart ledig en vecka än, men tar igen de i vinter då blir de 6 veckor i barcelona!:)

Alex
2010-08-13 16:27
#6

Men hej Fnuh! Skrattande Har du nytt jobb eller är det samma fortfarande?

Linn: Smidigt ändå när man kan låna kläder av sambon så, blir ju betydligt billigare! Flört

Sallad: *Krama om* Inte lätt sånt alls, men det går över med tiden, hur tråkigt det än låter… Det gäller att hitta allt det positiva man har i livet, och framför allt friheten! Glad

Har ju själv brutit med min sambo under sommaren, flyttat tillbaka hem (10 mil bort från där jag och min sambo bodde) och ska försöka få ordning på mitt liv eller nåt. Flört Haha. Sen har det blivit ett par festivaler och så under sommaren också.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Saga85
2010-08-13 16:27
#7

Åh fan, har det varit sommar? Det har inte jag märkt, har mest ugglat bort sommaren. Bajssommar. Vet inte varför jag varit inne på nattsudd, har väl varit en del i hålla-mig-undan-från-att-prata-med-folk. Men hej hej hej igen!

#4 Trist, men tänk på det som början på något nytt Kyss

Saga85
2010-08-13 16:29
#8

#6 Ojdå, en till som försöker få ordning på livet. Hur går det? Vilka festivaler har det blivit? Och en Kyss till dig också.

Alex
2010-08-13 16:36
#9

#8 Haha jodå, det går bra. Var faktiskt inte ett dugg jobbigt att flytta hem. Fast det är väl inte riktigt hem för mig, eftersom mina föräldrar flyttade strax efter mig, så det är nytt. Bor inte hemma, bor i samma lägenhet som mamma tillfälligt bara… Flört Pappa är ju i Singapore och mamma kommer vara där större delen av året hon med, så kommer ju få hela för mig själv mest ändå, om jag inte följer med. Så det känns allt bra, uppbrottet var ett gemensamt beslut och vi är fortfarande vänner så. Glad

Har blivit Arvikafestivalen och Bunkerfestivalen, nästan Putte i Parken också, men det skippade jag pga vädret (ösregn), att jag hade mens samt gick på antibiotika. Det kändes inte som en rolig kombination så jag blev hemma. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Sessan1
2010-08-13 19:28
#10

Sommaren här har varit ordentligt blandat, så vi har inte rikitgt kunnat åka på längre MC turer som vi hoppats på.

MEN det ser ut enligt väder prognoserna att det ska bli bättre väder framöver nu, så KANSKE vi kan ge oss av lite neråt landet framöver.

Har en  brevvän som vill att vi ska komma dit, men att åka mc i regn är inte så trevligt :(

Salladshataren
2010-08-13 21:11
#11

#6 Värsta av allt är att han kom med det beskedet som ett brev på posten. Helt oväntat… :(

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Linn
2010-08-13 21:16
#12

Sessan, vad åker ni för något? Kör du själv också? Planen var ju från början att jag skulle ta mitt mc kort nu under sommaren men nu blev det ju graviditet istället så mc kortet får vänta tills nästa sommar.

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Alex
2010-08-13 22:47
#13

#11 Men va? Nää, vilken dålig stil! Rynkar på näsan Hur länge hade ni vart tillsammans?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Annons:
Salladshataren
2010-08-13 22:57
#14

#13 Mer än ett år. Jag skrev till honom att vi kunde prata med någon. Men han tycker att det bådar inte gott om man ska prata med en utomstående så tidigt i ett förhållande. Han gjorde slut för att han sa att han inte tyckte inte att det funkade när vi var tillsammans och umgicks med andra, han har inte samma känslor för mig, att han inte får ut av vårt förhållande men han vet inte vad och så med mera…

Han verkar ändå väldigt ångerfull…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jenahbella
2010-08-14 15:14
#15

#6 samma arbetsplats men lite nya uppgifter :) 
va kul me festivaler! :D

#11 men uss va tråkigt :/

Loveferrets
2010-08-24 03:27
#16

Hej hopp, har nog inget att skylla på heller, allt de här med Elin tog jag hårt och har inte pallat engagera mig i nått., har sakta men säkert kommit igång igen då jag har 2 andra töser nu att spendera min tid med.

Kan ju skicka med en liten videosnutt på mina Underbart härliga tjejer , Vanessa på 16 veckor (som jagar mina fötter) och Josefine på 14 veckor (som är på bordet) ,

Lägg märke till deras svansar i "illermotorvägen" , dom vibrerar ha ha ha

Linn
2010-08-24 11:02
#17

#16 Underbart filmklipp! Söta dom är när dom springer i röret!

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Loveferrets
2010-08-24 17:02
#18

#17, ha ha ha tack..

Upp till toppen
Annons: