Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 864 ggr
Alex
2011-11-27 23:10
0

Storm

Har ni blivit drabbade av stormen som härjar i Sverige nu?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Loveradio
2011-11-29 03:53
0

Nej här i Umeå blåser det knappt. Och jag kanske är konstig men jag vill ha storm! Tycker det är mysigt att krypa upp i soffan och titta på nån film Glad och dricka te.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Loveradio
2011-11-29 03:54
0

Ännu hellre, snöstorm! Åh vad mysigt det skulle va. Fast nån annan får gärna rasta hunden då ;)

Alex
2011-11-29 13:28
0

Haha nej, det är inte mysigt! Här var vi ändå milt drabbade (tror inte vinden kom upp i stormhastighet) men jag fick ändå springa ut på balkongen och rädda möbler och annat från att båsa bort…

Och med tanke på att de i Göteborg var drabbade av diverse översvämningar och till och med husfasader som rasade, så tror jag du ska vara glad över att ha sluppit stormen. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Loveradio
2011-11-29 14:36
0

#3 Nä en sån kraftig storm vill jag inte ha. Jo att sitta inne när det är snöstorm ute är mysigt :)

Alex
2011-11-29 14:43
0

Jo, snöstorm kan jag hålla med om är mysigt när man kan sitta inne och mysa. Så länge det inte blåser storm (=25 m/s) så är det okej. Flört Och framför allt så länge man slipper vara ute..! Jag som jobbade på en hästgård förra vintern var inte lycklig över alla de snöstormarna vi hade då kan jag säga. Att pulsa i snö upp till knäna, knappt kunna hålla ögonen öppna och försöka göra något vettigt är varken lätt eller roligt. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport