Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikett: tankar-funderingar
Läst 2101 ggr
cigge
0

Vem vet vad jag vill?

Tjenixen om du måste bestämma dig för något men inte vet vad du vill hur gör ni?

Musiken
0

Jag kor pa samsta tankbara alternativ: Lata det ga sa lange att jag inte har ett val till slut :/

Loveferrets
0

Jag funderar då på vilket av dom som gynnar mig mest.

cigge
0

ok hmm låter som en god ide så tar ett alt mittimellan illa o sämstCool

lillaisa
0

Jag gör en + och - lista eller går på magkänsla:)

/Isa

Alex
0

Det är inget du vill säga vad det är?

Jag brukar väl mest se vad jag vinner på de olika alternativen samt vad jag riskerar att förlora på dem. Brukar väl oftast bli det med mest vinst i förhållande med förlusten som blir det slutgiltiga svaret.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

[trumman]
0

Slår tärning.

aliciia
0

Jag låter alltid andra bestämma, och det gäller vad jag ska äta till mycket viktigare val Obestämd

Saga85
0

Jag skriver upp de olika förslagen, sen tar jag fram min kära kortlek och låter den bestämma. Fast sen lyssnar jag inte på den utan struntar i att göra det istället.

Liz85
0

Jag brukar välja det val jag känner mest för att gå på, om det är ett som ger fördelar alltså. Är det ett val jag vet är rent idiotiskt eller kommer förstöra för mig på något sätt så tvingar jag mig själv att inte göra det (kanske ett mycket bättre tillfälle är lite senare men ändå inom rimlig tid?) även om det innebär att jag säger nej till något som hjärtat eller vad det nu kan vara skriker efter… Smått jobbigt ibland men det får gå. :)