Vem har stulit min energi?
Hej på er!
Upptäckte just att jag typ inte varit här sen det va snö ute.. det börjar bli ett tag sen.. Inte det att jag inte har tänkt på er o saknat er.. men min energi räcker inte så långt numer..
Jag jobbar natt.. enbart natt.. Sover bort hela dagarna.. äter, kramas lite med gubben om han är hemma o sen tillbaka till jobbet.. börjar kännas som jag bor på jobbet.. Nu har jag varit ledig sen i måndags morse.. ikväll går jag på igen.. det längsta jag varit sammanhängande ledig sen i februari.. är jag pigg då?.. HAHA :/
Så.. jag gör det jag måste.. blir inte mycket extra.. tid och energi saknas
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Usch, stackare! Måste vara himla jobbigt att jobba natt en längre period… Har vänner som gör det delvis, och de perioderna hinner man ju knappt träffa dem. Och pigg blir man väl inte direkt heller. :/
Jobbar du natt tillsvidare, så det är nåt du ser som permanent, eller är det bara tillfälligt, så du kommer börja jobba dag igen senare?
Kul att se dig här igen i alla fall, och hoppas du kan kika in lite oftare! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Kommer att jobba natt hela sommaren och har så gjort sen i november. Efter sommaren har jag ingen aning om hur det ser ut. Jag jobbar på timmar just nu.. o det verkar ju inte bli sämre med jobb.. men det är troligen förändringar på gång på jobbet o det kan innebära neddragningar. Så annat jobb söks med ljus o lykta. Visst trivs jag med nattjobb.. men skulle inte gråta över dagjobb igen.. inte minst pga den sociala biten.
Jag ska försöka titta in oftare, jag lovar :)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida