Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 4222 ggr
Jenahbella
0

vad gör du nu? # 19

tyckte den gamla tråden blev låååång :) 

nu sitter ja å lyssnar på chris brown! :)

Chestnut
0

Chris Brown är mys musik :)

Funderar på att gå och lägga mig.. Ska bara orka resa på mig först ;)

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
0

Håller med, det var rätt lång hehe.

ska snart sova då jag ska slänga mycket på tippen imorron förmiddag.

Jenahbella
0

jag tror min tå e bruten :(

Loveferrets
0

#3, Vad i jösse namn har du nu hittat på ?

Jenahbella
0

#4 jag blev förbannad å sparkade på badrumsdörren :(

Loveferrets
0

#5, Hjälpte de ? Tungan ute

Jenahbella
0

#6 glömde att jag va förbannad å fick ont i tån istället ^^ nu e den blå svart å jag har ingen känsel :P ahhahaahhaha!

Loveferrets
0

oj, men om den växer till sig o får många färger så bör du nog åka in,

Jenahbella
0

#8 den e nog bruten, å brutna tår gör de inget åt iaf :)

Saga85
0

Haha, Fnuha, din tönt! Hitta någon som vill blåsa på den.

Saga85
0

Idag såg jag för övrigt på Ellen med en galen hemmahuskurfixardam som blandade ihop Aspirin och citron som användes till fotinpackning. Det kanske skulle vara en bra idé för lilla tån?

Strumpa
0

Jag är trött. Maja har kört slut på mig haha! Vi har babblat, skrattat och jag har akrobatiserat vilt till mina historier på ett hårt golv. Tur att sängen är skön.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Linn
0

ätit frukost och ska åka och jobba.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
0

Bakfull och ska ga till vetrinaren med Lars som ska fa sitt implantat… Varfor accepterade jag en tidig tid en lordagsmorgon? Det ar ju bara idiotiskt! :P

Jenahbella
0

ja har precis kollat på prinsessan och grodan :P hahaha :D

ChristineL
0

Ska få i mig frukost här, sedan blir det till att tvätta och städa så det ser hemtrevligt ut ikäll när det kommer folk :)

Chestnut
0

Har precis upptäckt en knöl i mitt öra Förvånad inte konstigt att det har gjort ont att ligga på vänster sida..

Ska sätta igång med lite matte B snart, ska bara oja färdigt om min knöl :P

Med vänliga hälsningar
Chess

Musiken
0

Sitter och tanker pa hur underbart fina iller-killar jag har, hur underbart fin vetrinar jag har och hur underbart fina manniskor det finns pa iFokus Kyss

Jenahbella
0

#18 awwww Kyss

Linn
0

hemkommen från jobbet. äter lite. sambon har fixat om med ljudet här hemma :) det är sladdar överallt! men det blev bra ljud ;)

Linn

Loveferrets
0

Puss på dig med Amanda hehe, hur gick det för Lars ?

Jag e så trött så snart trillar huvet av.

Musiken
0

Det gick bra for honom Glad Han fraste nar vetrinaren stuckit honom med den stora nalen, men annars sa var han saaaaaa duktig! Vi satt och pratade i over en halvtimme om allt om illrar och bade Nisse och Lars la sig i knat och sov efter att de blivit vagda (Nisse vager 1679g och Lars 1112g). Sen pratade vi lite med en kvinna som hade sitt marsvin med sig ocksa, och de satt fint i famnen pa mig och nosade fint pa bade marsvinet och kvinnan Glad

Och nu ska jag gora mig i ordning och snart ga och fira guldbrollop

ChristineL
0

Funderar på vad jag ska ha för överdel ikväll…

Jenahbella
0

funderar på vad jag ska göra till middag… :/

Linn
0

vi har vart och handlat. ska snart börja med maten.

Linn

Linn
0

är för övrigt rätt nöjd med att precis fått igång musiken via alla apparater :D

Linn

Linn
0

nu ska vi äta rostbiff med mumma sås och potatisgratäng, till det blir det vitlöksbaugett och sallad.

Linn

Chestnut
0

Sitter och mår piss över vad jag har stoppat i mig idag Gråter Kämpar verkligen med vikten och idag har för mkt sött hamnat i munnen..

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

#28 kan kankse trösta lite med att jag på ett par veckor gått upp 5 kilo, jag rör mig annars inte i vikt. ligger just nu på vad jag någonsin vägt som max. ;)

sedan ska du inte tänka så negativt på denna dagen heller, du klarar morgandagen bättre, kan inte ha precis samma styrka varje dag och vissa dagar blir lite felsteg, du fixar det bättre i morgon, eller en annan dag! :D

Linn

Jenahbella
0

#27 åh va gott! här blir de lövbiff och potatisgratäng lite senare :)

Loveferrets
0

Jag äter nudlar o ska sen krypa ner i min härliga goa säng hehe.

Jenahbella
0

blev ingen lövbiff, blev rotfruktsgratäng med kyckling till mej och salamipizza till elias istället :)
lövbiffen va inte tinad så får äta de imorgon istället :)

nån som har tips på nån film att se?Glad

Chestnut
0

God morgon!

Har inte sovit en sekund i natt. Nu är det 1½ timma kvar tills mamma kommer hem från jobbet - satsar på att äta frukost med henne. Sen ska jag städa och plugga matte.

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
0

Idag ska jag flytta så de blir ingen iFokus ikväll, förhoppningsvis får jag det imorron,

ChristineL
0

Försöker vakna till liv, en smula bakis bara :P

Linn
0

ätit frukost. sitter och segar vid datorn. får väl snart börja städa antar jag.

Linn

Saga85
0

Men Christine då. Sicken tur att jag lånade en öl av dig då så att du inte blev mer bakis ;P

Tack för igår, mycket trevligt. Dock så sov jag jättekasst inatt. Sov ett par timmar, var vaken ett par timmar, sov ett par timmar. Och drömde en massa skumma oroliga drömmar. Saga är inte van vid att umgås med folk Skäms

Jenahbella
0

jag spelar wow och väntar på att Lias plutten ska komma hem me cola och fryspåsar till mej :)

Linn
0

sitter och virkar. försöker bli klar med min röda kanin.

Linn

ChristineL
0

Saga, med tanke på att jag inte kände mig så berusad igår så är jag jättebakis :P Märkligt vad olika det är från gång till gång… Men jag hade också trevligt! Och jag hoppas att du inte blev skrämd av folket ;)

Här segar det sig fortfarande, vi har spelat lite mario wii och jag ojar mig över att vara borta i fyra veckor…

Strumpa
0

Jag är skitbakis. Fy! Varför går man ut på krogen förresten? Det är en köttmarknad som man dessutom betalar in sig på *bitter*

/Sanna

Musiken
0

Jag ar ocksa bakis. Var ju pa grulbrollop igar, och det blev riktigt party av det hela! Jag och John sov pa hans morforaldrars koksgolv och blev vackta halv tio av en mycket olycklig 3-veckorsbabis.

Saga85
0

#40 Tihi, icke då. Jag får jämt ångest och mår dåligt efter att ha umgåtts med någon eller några, även om jag har trevligt för stunden.

Flickor, inte gå och vara bakfulla. Man ska göra som Saga för att undvika baksmälla - köpa med sig en flottig falafeltallrik på vägen hem och sedan svulla i sig den tillsammans med massa vatten.

Chestnut
0

Sitter och är sur på min syster för att hon ska flytta. Jag får flytta utomlands, inte hon - hur svårt är det att förstå? Rynkar på näsan

Med vänliga hälsningar
Chess

Jenahbella
0

gud va jag e mätt!
blev potatisgratäng med massa ost :D lövbiff drängt i vitlökskrydda, fyllda paprikor, (ost, skinka, vitlök, philadelphia ost och fetaost.)  och 2 olika beasåser.  PHU!

Faxlin
0

Sitter och lägger upp klipp på illrarna på you tube. Får se hur det går då jag aldrig har gjort det tidigare :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

Är bara uppe en liten stund till innan kudden kallar, e helt slut haha.

Jenahbella
0

just nu sitter ja å försöker hitta nån snygg frisyr a vill ha :) ska klippa håret imorgon :)

Salladshataren
0

Är så sjukt jävla olycklig och ledsen! Gråter

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Musiken
0

Tittar pa Simpsons och virkar :)

ChristineL
0

Ska iväg och träna oc hoppas att spårvagnarna går som de ska trots snökaos :P

Loveferrets
0

va jag gör nu; jag retar mig på detta förbannade oväder.

Saga85
0

Jag med! Jag älskar att vi har en riktig vinter för en gång skull, men är riktigt less på att ingen jäkel hade skottat idag!! Att dra runt en kärra med tidningar i ett par dm snö var inget kul…tog dubbelt så lång tid som vanligt…

Saga85
0

Min väns vindrutetorkare fuckade f.ö. upp sig när vi var på väg till spelningen. Och det var första gången hon körde bil i Göteborg så hon var måttligt road av att knappt kunna se vägen…

Loveferrets
0

#54, Usch hoppas ni kom fram ordentligt, hur gick de på spelningen ?

Linn
0

igår när jag kom hem till mamma kom jag inte upp för en väldigt brant backe, så jag fick ställa mig nere vid vägen. så när plogbilen körde förbi i morse så blev det en finfin vall där som mamma var supergullig att skotta bort åt mig så att jag kan komma ut med bilen.

Ska strax åka till läkaren och sedan ska jag till jobbet.

Linn

Musiken
0

Virkar pa min dissikerade ratta Skrattande

Loveferrets
0

#57, Råtta ? hahahaha

Musiken
0

#58 Javisst! Visar sjalvklart upp den nar jag ar klar! :D

Loveferrets
0

ja de bara måste du visa..

Jag trodde först de var illern du höll på med därav jag undrade om du verkligen skrev rätt hahaha

Musiken
0

Haha, jag jobbar pa illern ocksa, men har fatt slut pa garn och affaren far inte in det forrens nasta vecka igen ObestämdRynkar på näsan

Loveferrets
0

#61, De e lugnt som sagt, ta de lugnt bara så du inte stressar dig men det e tur du har annat du kan virka så länge annars hade de nog varit tradigt hehe

Chestnut
0

Suttit i grannens lägenhet med syrrans hund + grannens hund som enda sällskap större delen av dagen. Sen kom syster med pizza till henne och youghurt till mig :P
Anledningen?
Har haft hantverkare här hela dagen som bytt alla fönster, kändes som om jag bara skulle vara ivägen här. Tungan ute

Ska snart iväg och fika med världens bästa daniel <3

Med vänliga hälsningar
Chess

ChristineL
0

Ledsen och förbannad, efter att jag och min mor inte har pratat på en månad och äntligen gör det så ljuger hon mig rätt upp i ansiktet, via telefon Skrikandes Gråter

elinn
0

Sitter och är irriterad över att jag inte hittar min kortläsare till kamerans minneskort. Inte hittar jag sladden heller för den har jag inte använt på evigheter *suck* Skrikandes

Linn
0

ska bara ta och laga mat sedan ska jag prata med christine, dumma hennes mamma!

Linn

Jenahbella
0

#64 uss va tråkigt :( stor kram!!!

Linn
0

nu blir det sängen tror jag.

Linn

Linn
0

hahah, såg en sån ful överättning på kanal 6 nyss.

två män diskuterar, den ena killen säger något i stil med "Why wont you just rape me?!" dom översatte rape till "rövknulla".

Linn

Jenahbella
0

#69 hahahaha :D va dåligt^^ fast ändå sant :P

Musiken
0

brrrr.. fryser och har trakigt och dricker vin. Behover somn!

Saga85
0

Saga ´har umgåtts med folk Förvånad Först hjälp en vän att måla hennes kök turkost, och på hemvägen hoppade jag in på en krog för att säga hej till en vän och stannade för ett par öl och tjöt.

Nu har jag dillchips. Mmm…

Salladshataren
0

Försöker förstå att Flikkan77 är borta… Gråter För all framtid!

Loveferrets
0

"64, Christine, dum mamma du har, har man inte pratat på en månad så förväntar man sig åtminstone att man kan vara trevlig i tel, hoppas hon förstår att hon sårade dig, kramar om.

har möblerat lite o lagt in kläder o dyl i mina skåp.

Chestnut
0

#73 KRAM!
har inte förstått det själv, känns tomt… Och jag kände henne knappt, bara pratat med henne på iFokus..Gråter

Gjorde ett prov i skolan jag inte orkat plugga på och sitter nu hemma och funderar på att ringa vårdcentralen för att få reda på vad blodproverna visade..

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
0

#73, Vad har hänt ?

Loveferrets
0

#77, Fy fasen så tragiskt, även om jag inte känner henne så är det fruktanvsärt tråkigt, vad var det egentligen som hände ?

Om du ej vill skriva de öppet får du gärna skicka pm. Tänker på hennes omgivning hur hemskt det måste vara stackare.

Salladshataren
0

#78 Hon hade diagnosen bipolär, så man kan själv räkna ut vad som hände Rynkar på näsan Tänk om hon hade fått sin tid till läkaren i augusti som de hade lovat henne, så hade detta inte häntGråter

Faxlin
0

#73: Hon var fantastisk. Och kommer lämna ett stort hål hos en även om man inte kände henne irl. Svårt att fatta.

Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

#79, Förlåt för dum fråga men vad är biopolär för nått ?

Chestnut
0
Loveferrets
0

ah okej, då vet jag tack.

Jenahbella
0

just nu blåser ja håret ^^

ShitGoose
0

Sitter och försöker att inte pilla på min piercing jag tog idag ^^

Medarbetare på Sphynx iFokus

Linn
0

Sitter hemma hos mamma, har ätit middag. Blir nog läggdags strax, upp och jobba i morgon igen, som vanligt… På måndag, DÅ DÅ kommer chefen hem!!!!

Linn

Salladshataren
0

Har precis ändrat min signatur Flört

elinn
0

Motivationshandikappad - den var bra. Den ska jag köra med från och med nu =)

Annars händer inte så mycket, sitter med ett glas vin och väntar på att sambon ska komma hem från jobbet.

Musiken
0

Kom nyss hem ifran en "utekvall". Klarade tre drinkar innan jag var tvungen att ga hem. Helt slutkord mentalt och fysiskt. Panikangest som ligger under ytan och trycker och gor det svart att andas. Fattar inte vad fan som ar fel. Borde sova, men det innebar att jag maste hitta nanstans att lagga alla saker jag har pa sangen utom rackhall for illrarna och badda den, alternativt sova med alla mina sy- och virktillbehor. Kan ju vara mysigt iofs..

Ceciliaolucifer
0

Visar min illrar i cam för Åsa ;)

Loveferrets
0

#90, Men jag vill med se !!! FörvånadSkrattande

Ceciliaolucifer
0

#91 Sure! ska bara tjattra klart ;)

Loveferrets
0

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Faxlin
0

haha sitter ni här och pratar samtidigt. Hemska Cilla :-)

Audiatur et altera pars

Linn
0

hemkommen från jobbet, sista dagen utan chefen, på måndag är hon tillbaka! sambon tvingar iväg mig i kväll igen… visserligen bara till några kompisar där vi ska äta mat och se på film, men ändå… gillar´t inte.

Linn

ChristineL
0

Har resfeber, fjärilar i magen så det skriker om det. Om en timme sitter jag på nattåg till Luleå och kommer inte hem förrän om fyra veckor. Sambo och kissebebisar får inte följa med :(

Strumpa
0

#96 Har hört mkt bra om den där utbildningen! Kommer bli skitbra tror jag Christine :)

Jag sitter och snyter mig konstant, halsen känns som den brunnit upp och febern tynger ner hela skallen :P Ska nog lägga mig o vila lite mer. Wohoo vilken kul helg :P

/Sanna

ShitGoose
0

#97 Vad trist! du får ta och krya på dig :)

Jag sitter hos en kompis och väntar på att hon ska duscha klart ;)

Strumpa
0

#98 Tack :)

/Sanna

Linn
0

hemma igen, sambon hade glömt bort en fest som han verkligen ville gå på så jag lämnade av honom på vägen hem.

men, jag är skit trött och inte alls sugen på någon fest, och han ska med mig, lillasyster och hennes sambo och shoppa i morgon så han har lovat att vara riktigt engagerad då.

Linn

Strumpa
0

Kollar på doktor fetma på tv4:s hemsida och snorar. Det är samens dag idag så jag hyllar lite genom att ha en mössa på mig.

/Sanna

Chestnut
0

Pratar med folk på msn och spelar tepz =)

Borde nog gå och sova typ nu ^^

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

läggdags. bara en sista koll här först.

Linn

cirrun
0

jag är här första gången, kollar in för namnet nattsudd låter passande just nu, har ingen aning vad man kan hitta här, hoppas nåt roligt Glad

Strumpa
0

#104 Välkommen till oss cirrun! Glad

Vi är rätt avslappnade härinne, vi pratar om det mesta. Hoppas du finner nåt roligt hehe. Tyvärr är det rätt låg aktivitet här just nu, men jag är vaken iaf.

/Sanna

Salladshataren
0

Är på krigsstigen, så sjukt irriterad på en person på kanin.ifokus. En person som skriver en massa felaktig information och hänvisar att hon har läst det på hemsidorna. Suck på alla dessa okunniga människor…

Samt att hon har plågat ihjäl en massa marsvin förr i tiden Obestämd Att hon inte har någon skam i kroppen och vågar visa sig på djurforum.

Får jag slå på henne? Tyst

Musiken
0

Sitter och funderar pa vad min drom inatt kan betyda.. Dromde att jag och min kompis Martina jobbade tillsammans i nagon slags grupp som paminde lite om manniskorna i Kill Bill. Vi gick runt i nagon stad med en massa sma grander och snea stenhus och hamnade pa nagon lite sunkig bar med en smal trappa som ledde upp till overvaningen. Plotsligt sager Martina att hon ar trott pa mig, att hon ar sa arg och besviken att hon tanker morda mig. Jag forsoker overtala henne om att det ar en valdigt dalig ide, och sakerligen maste det finnas en battre losning pa problemet? Men hon star pa sig och sager att inom en snar framtid kommer jag att do. Jag gar darifran, och forsoker gomma mig. Vandrar gatorna och forsoker gora mig osynlig, da jag inser att manga av mina gamla vanner studerar mig och uppfor sig markligt. En av dem borjar tillslut ga emot mig, och snart ar jag omringad av ett gang med killar fran min skolgang. De tar mig och for mig tillbaka till baren dar Martina vantar. Jag blir nertryckt pa ett bord och Martina plockar fram en bunt koksknivar och en kvast och sager att jag ska plagas till dods genom att fa knivar och kvastar uppstuckna i rumpan sa att jag spricker och bloder tills dods. Forsoker prata mig ur det hela, men hon borjar anda. Behover inte ga in pa detaljer, men det var nagra mindre trevliga och valdigt grafiska ogonblick dar innan jag svimmade av.

Nar jag "vaknar upp" (i drommen alltsa) ar jag tillsammans med Johns morforaldrar och hans 3 veckor gamla systerson. De tar hand om mig och snart har jag lakt. Under dessa veckor sa hade Jamie vaxt och blivit hela fem ar! Jag kanner att jag maste tillbaka till skolan, och visa att jag minsann inte ar radd for dem trots att de forsokt doda mig. Gar tillbaka till skolan och alla stirrar och trodde uppenbarlligen att jag var dod. Hax-jakten borjar snart igen dock och efter att ha blivit jagad ett bra tag finner jag mig uppe pa takvaningen av puben, med folk som blockerar den smala trappan ner och ingenstans att ta vagen. Bevapande med krattor och kvastar tankte de de gora om proceduren och se till att jag verkligen dog den har gangen, men da hoppade jag fran takvaningen istallet och sen vet jag inte riktigt vad som hande. John vackte mig nog tror jag.

Det var en valdigt skum drom…

Strumpa
0

#106 Åh, jag vill veta vem det är. Måste in och kolla. Var rätt aktiv där förut ett tag, men nu har jag ingen koll. Du kanske minns en liten tjej som hade en viltgul hona som blev tjuvparad konstant? Runt den tiden slutade jag vara inne på kanin.ifokus hehe :P

Jag har precis gått 1,5 h i solskenet och ska snart äta crepes med spenat-och ostfyllning.

/Sanna

Salladshataren
0

#108 Noes, vet nog vem du tänker på. Men hennes kanin dog (antagligen för att hon fick utstå mycket påfrestingar) och hon är inte aktiv längre, så hon har bara skrivit enstaka inlägg där nu…

Men om du vill veta vem det är så kan du hojta till i ett PM Glad

Strumpa
0

#109 Oj då :S Usch så sorgligt…:(

/Sanna

Saga85
0

Snart ska vi fira bror min. Käka tacos. Blev faktiskt lite sugen nu när jag hackade grönsaker. Och passade på att ge lite söndagsgott till Maja - äggula med en klick rå köttfärs. Fast om jag känner henne rätt kommer det bli ett par slick och sedan sukt efter torrfoder…

Chestnut
0

Sitter med en burk Häagen-Dazs belgian chocolate, va inte mycket kvar så jag offrade mig ^^

Med vänliga hälsningar
Chess

Ceciliaolucifer
0

Sak duscha och sen till jobbet. Jag är så himla trött, men vad gör man inte?

Salladshataren
0

Lyssnar på Ricky Martin Tungan ute

Jenahbella
0

gör kroketter, lövbiff och beasås :)

Chestnut
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Lyssnar på världens gulligaste låt <3

Med vänliga hälsningar
Chess

Jenahbella
0

#116 the red jumpuit apparatus <3 den e jättefin :) en av min å killens låtar :) myyyys :)

Musiken
0

Lagger in latar pa mobilen och ska ivag till gymmet nar jag ar klar. Kanns som att det ar dags att borja ga nu igen efter julen Flört

Ceciliaolucifer
0

#118 Gör så ;)

JAG SKA BAKA BULLAR! Hehe

Musiken
0

#119 Ooh bullar!!

Har folk nagra tips pa bra gymlatar forresten? Jag ar sa trott pa alla mina Obestämd

Loveferrets
0

#119, Jag kommer jag kommer jag kommer NU hahaha.

Faxlin
0

#119: Åhh baka till mig med. Jag kan komma och fika med dig :-)

Audiatur et altera pars

Saga85
0

Jag försöker äta. Det går sådär. Ny piercing ivägen. Jag längtar tills jag kan byta ut den mot en ring istället!

Musiken
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oh, bild pa piercing Saga!!! Skrattande

Jag skippar nog gymmet trots allt. Tar for lang tid att cykla fram och tillbaka till gymmet. Ska forsoka mig pa pa en dans-workout har hemma istallet utan att trampa pa nyfikna illrar som tror att matte blivit galen eller vill leka Skrattande

Och sa maste jag bara fa tipsa om den har gruppen! Hardrock i flamenco-stil! Skrattande

Jenahbella
0

mat ska jag laga nu. :)

Linn
0

Amanda, har du fått någon ordning på din skumma drömm?

Chefen är äääääntligen hemma och jag kan slappna av igen! fick sluta en timme tidigare idag och i morgon kommer jag en timme senare, ska till vc på morgonen. jag är LEDIG på onsdag och torsdag och får ev sovmorgon på fredag!! jag jobbar lördag (dan innan alla <3 dag) och chefen jobbar söndag.

sååååå skönt! ska vara lite ledig nästa vecka också. sedan får vi sätta oss ner och planera hur jag ska jobba sen.

Linn

Chestnut
0

Försöker organisera paketinköp till en kompis 17 års fest :P
*hämnddags för en mycket pinsam 16 års present jag fick i somras* Tyst

Med vänliga hälsningar
Chess

Musiken
0

Haha nej det det har jag inte Linn! :P

Vad skont for dig att fa lite ledigt nu! :)

Saga85
0

Näe, inget kort på piercingen blir det än. Ser inte snyggt ut med det stora läkesmycket. Får bli ett kort när jag bytt till ring istället Skrattande

#127 Grannypanties och lavemang kanske är en lagom pinsam present?

Linn
0

Saga, vad är det för piercing du gjort då?

laddar över bilder på datorn, ni ska strax få se vad jag fick av chefen från resan.

Linn

Ceciliaolucifer
0

Jisses, vad lång tid det tar att baka bullar Obestämd
Men snart färdiga, då kan jag skicka lite cyberbullar ;)

Faxlin
0

#131: *snyft*Du är inte på msn. Trodde du ville prata med mig :-)

Audiatur et altera pars

Linn
0

nu blir det nog läggdags. upp tiiidigt i morgon. Saknar christine på msn …

Linn

Chestnut
0

#129 Ska se vad vi hittar i morgon! :D Lutar åt något pojkvänssubstitut Oskyldig

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

ska strax slänga i mig frukost och sedan åka till vc.

Linn

Musiken
0

Sitter pa webdesign-klassen och haller pa att kissa pa mig… ARAARRRGGHHH!! Jag MAAAAASTEEEE GAAA PAAAAA TOOOOOOAAAAAA!!

Chestnut
0

Har fysik och fattar faktiskt något :D

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
0

torkar näsan var 6 sekund, e förkyld.

Faxlin
0

Sitter och inser att 90% av familjen är sjuka. Inte skojigt med sjuka barn.

Audiatur et altera pars

Chestnut
0

Sitter med helt utpumpade muskler.. Så trött… Just nu väldigt tacksam över mina värktabletter - de behövs!

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

är hemkommen från jobbet och har precis ätit soppa. i morgon är jag ledig! OCH på torsdag!

Linn

Ceciliaolucifer
0

Jag har precis ätit polly och är mätt i magen.

Funderar på en ny layout till hemsidan, och jag ska nog göra chokladmilksake snart :)

cirrun
0

jag borde vara  är lycklig

jag slipper massa tvång…

slipper känna mig värdelös…

känna mig…

.  ..sekunda..

..ont…

jag är inte ond….

har sett …

hur det värker…

tvånget…

värdelösheten…

kastlösheten…

smärtan…

förtvivlan…

(bara man kunde komma på ett sätt att dela med sig)

Strumpa
0

Sitter o smider tattoo-planer…

/Sanna

Ceciliaolucifer
0

Tittar på CSI och har görtråkigt.

Loveferrets
0

e trött o ska snart sova.

Ceciliaolucifer
0

Jag önskar att jag kunde sova :)

Linn
0

planen var att jag skulle sova ut och sova länge idag… gick ju fint… 8.21 vaknade jag och kunde inte somna om.

Mamma kommer snart hit. håller på att diska.

Linn

Loveferrets
0

Lyssnar på Eric Grönwall "Higher", den e så bra hehe.

Salladshataren
0

#149 Den är man less på sen länge Tungan ute

Chestnut
0

Sitter och ska försöka plugga kemi ^^ går inge vidare :P

Med vänliga hälsningar
Chess

Ceciliaolucifer
0

#151 Jag är väldigt glad över att inte plugga kemi längre ;)

HEHE..

Jag äter rostade mackor med smör och sylt gjorda på vilda hallon. Dricker gott the med socker och mjölk.

Jag ska iväg och jobba snart, 5 tim vblir lagom :)

LiindaH
0

Väntar samtal på om jag får en lägenhet snart eller om jag får bo på gatan i denna trevliga by :))))

Så håll nu tummarna att jag får lägenheten jag ville ha :)))))
Vill även hem och börja packa mina saker så jag får det gjort.
Annars blir det väl aldrig av, men Fredde fyller år och har främmande. Så vill inte dit och härja med flytt kartonger.
Heja mig heja heja!!!!

// Liinda

Loveferrets
0

Håller tummarna för dig Linda Skrattande

Har precis ätit makaroner med köttbullar

Linn
0

Linda, vad har jag missat, ska du flytta? Bara du?

Kom nyss hem. Missade precis christine på msn! Gråter

Linn

Linn
0

Snörvel. Varenda kväll känns det som att jag har vääääärldens förkyldning på gång. Känner mig snorig i alla tillhörande hinnor, helt borta i huvudet, febrig, fryser osv. Och så går jag och lägger mig, sover, vaknar och förkyldningen är borta.

Så det är nog dags för sängen när som helst. Undrar om jag får sova längre i morgon än vad jag fick i morse.

Linn

Saga85
0

Liinda, håller tummarna för dig, men varför flytta?

*blåser lite friska baciller på Linn*

Jag längtar till tidningsrundan - och sen ska jag vara LEDIG fredag-måndag och åka upp till Stockholm! Yay!

Musiken
0

Jag ar sur.

Jenahbella
0

jag har ooont :( :(

Chestnut
0

Har precis skrivit färdigt mitt kursprov i kemi A. Gick över förväntan, trodde att jag skulle köra på allt totalt men 8 timmars plugg igår gv visst resultat Skrattande

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

Fick sovit lite längre idag. La mig vid 23- 23.30 och jag vaknade väl någon gång efter 9 men gick inte upp på ett tag, kanske strax efter 10. Ätit god frukost och ska fortsätta virka på sköldpaddan lillasyster ska få på lördag.

Linn

Musiken
0

Har gatt och blivit helt beroede av Zoo World pa Facebook :P

Linn
0

:O amanda, har inte jag dig på fejjan? Lägg till mig, kan skicka massa roligt till dig ;) Linn Nilhammer Salomonsson

Jag är klar med min lilla sköldpadda, ska bara sy på ögon och pynta den lite :D

Linn

Faxlin
0

Men Fnuha då, varför har du ont?

Sänder krya på er kramar till alla som mår dåligt.

Liinda, när ska du hem till Fredde och packa då?

Audiatur et altera pars

Musiken
0

Nej du har ju inte det Linn! Lagger till dig direkt! :)

Linn
0

Amanda, du är ju inte inne på chatten… hmm.. skickar ett mail till dig på fejjan.

Linn

Linn
0

Har bombarderat amanda med massa djur på zooworld.

Linn

LiindaH
0

#164; på måndag åker jag hem dit efter kursen och börjar packa.
Har fått låna ett förråd förhoppningsviss.
Men som läget är nu så har jag inte mkt ork i kroppen till att orka tänka som jag ska!!!

// Liinda

Musiken
0

Och nu sitter jag och accepterar dem :D

Linn
0

lagar mat. idag blir det kokt potatis, fiskbullar och äggsås.

Linn

Saga85
0

Jag klippte av nästan allt hår inatt och har för första gången på-jag-kan-inte-minnas-när (endast) min naturliga hårfärg (som blivit betydligt mörkare sen jag sist hade den). Och nu har jag beslutsångest - ska jag ha kvar den, färga svart eller färga i någon trevlig färg (rött, grönt, rosa eller något).

Linn
0

saga, vi får ju se hur din naturliga hårfärg ser ut först.

sambon tyckte min sköldpadda blev jättesöt och ville också ha någon figur till nyckelring. Måste bara skaffa tunnare garn så att jag kan göra riktigt små figurer.

Linn

Chestnut
0

Precis hemkommen från en lång promenad Tungan ute Här ska fettet bort och musklerna fram! Fanken vad jobbigt det är att hoppa på kryckor fort ;)

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

Såg på the timetravellers wife nyss, mysig film.

Nu blir det läggdags.

Linn

Chestnut
0

Har blivit förkyld :(

Funderar på att göra frukost men har fastnat i happy aquarium på facebook :P

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
0

dricker kaffe

Musiken
0

Spelar Zoo World och funderar pa om jag ska orka ga till affaren och handla frukost/lunch/middag.

Loveferrets
0

Äter en nybakad chokladkaka med vispgrädde Skrattande

Linn
0

Funderar på vad sjutton jag ska äta ikväll… det är inte motiverande att laga mat till sig själv bara… fullt upp på jobbet i dag.

har beställt massa ögon som äntligen kom idag. Synd att dom inte kom i onsdags, då hade jag kunnat prova dem på lilla sköldpaddan..

Linn

Linn
0

Äter popcorn doppade i choklad. riktigt gott, men det tar sin lilla tid att äta…

Linn

LiindaH
0

Jag sveper mina sorger i ett gott glas med vin!

// Liinda

Chestnut
0

Snörvel, snörvel, torka ögonen, snörvel, *nyys*… Ja jag är förkyld och imorgon är det fest :(

Viiill gå, hittade den optimala födelsedagspresenten och vill träffa folk… Men lär väl sitta här med någon förkylningskit som inte kommer att ge sig än på nån vecka… Gråter

Men bäst för den att den är borta fredag nästa vecka för då ska jag banne mig ut till stallet och fota och mysa med F =)

Med vänliga hälsningar
Chess

Musiken
0

Amanda, forkylning botas bast med fest! :D

Loveferrets
0

Jag saknar Simon Gråter

Jenahbella
0

sitter å e riktigt depp, e inte tillräckligt trött för att sova, har ont i rumpan och ryggen pga att ja ramlade, e sjuk och har feber, och kan inte äta.. jäkla skitnatt!!

Musiken
0

Jag ar full och planerar manlig frivillig valdtackt :P Och medans jag gor det sa fixar John underbara agg och skinkasmorgasar :)

Ceciliaolucifer
0

#181 Vad har hänt? :(

#184 Jag förstår det :( saknaden efter någon man älskar gör väldigt ont. Men du får glädjas vid tanken att han lever och mår bra :)

kram

LiindaH
0

full oh glad trevlig dag.

// Liinda

Ceciliaolucifer
0

Funderar på mitt liv…

Det mesta känns svårt och oöverkommligt,

elinn
0

Äter upp de sista pepparkakorna som blev över efter julen =)

Chestnut
0

#183 Har bestämt mig för att testa den hypotesen! :D

Ska hoppa iväg till affären, snart. Köpa lite koffein (pepsi max) och hlastabletter.

Med vänliga hälsningar
Chess

elinn
0

#191 Det är jobbigt att hoppa, jag rekomenderar att du går istället Flört

Chestnut
0

#192 Haha ^^ men gå gör ju ont i knäet :(

Så får bli hoppa på kryckor fast det är fruktansvärt omständigt :P

Med vänliga hälsningar
Chess

Loveferrets
0

Tack Cilla, visst har han det bra men saknaden är ändå enormt jobbig ibland.

#189, Så mycket som du stått ut med nu förstår jag att det känns hopplöst, hoppas det ordnar sig.

#193, Hoppas du inte har långt till affären då hehe.

Musiken
0

Sitter och funderar pa vad man egentligen ger till en karl pa alla hjartans dag.. Tips nagon? Aktivitet eller present spelar ingen roll!

Chestnut
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#195 En mysmiddag :)

Gör mig i ordning för kvällen :P syns att jag är förkyld, helt uppsvälld i ansiktet…

Med vänliga hälsningar
Chess

Jenahbella
0

#195 jag skulle me behöva lite tips! :) har NOLL ideer! :/ 

jag har precis duschat :) ska fixa iordning mig lite innan elias kommer hit å käkar wok med mig :) mys

#196 sööötis!

Chestnut
0

#197 tack! :D blev ganska nöjd med sminkningen för en gångs skull och det syns fan att jag har gått ner 10 kg i vikt :)

Bild när jag vägde 10 kg mer ->

Med vänliga hälsningar
Chess

Jenahbella
0

#198 ja de syntes verkligen! :) gud va fint ditt hår va på den gamla bilden! jag vill me ha lockar ^^ 
sitter å försöker locka topparna me min plattång nu! :)

Ceciliaolucifer
0

Jag virkar :) och äter polly

Faxlin
0

Inga förslag på alla hjärtans dagpresenter. Jag gav min ett par extra händer när han mekade skoter och sedan en kärring och barnfri skoter tur :-) Men det är nog så att man uppsakttar olika med åldern. hihi
Sedan ett löfte om annat på natten när ungarna sover, men det bör jag nog inte ta här :-)

Annars vad gör jag, väntar på att min underbara sambo ska duka fram lite godmat så ska vi mysa hela familjen. Medans jag väntar spelar jag TW och TM :-)

Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

just nu e jag blond ^^ hahaha

Loveferrets
0

#202, Biiiiiiiiiiiiiiiild hehe

Linn
0

hemkommen från kalas hos lillasyster. hon gjorde sig lysande som värdinna. Det är både sambons och lillasysters födelsedag idag, lillasyster fyller 18 och ska gå ut på krogen i kväll.

Sambon är på förfest och ska även han ut på krogen sen.

Själv funderar jag på vad för film jag ska se i kväll (om jag orkar vara uppe) och äter gårdagens popcorn.

Linn

Jenahbella
0

#203 haha :D jag ska nog fortsätta va mörk ^^

Loveferrets
0

Du e jättefin Fnuha

Jenahbella
0

#206 tack Kyss

Ceciliaolucifer
0

Haha, måste vara peruk Fnuha? Skitsnyggt ;) Du ser ut som Dolly

Parton.

Jag äter chips och smådricker lite. Borde inte dricka pga mediciner, men what the fuck :)

Jenahbella
0

#208 haha japp de e de :D fast har faktiskt vart blond en gång i tiden :P i si sådär 18 år :P sen fick ja för mig att va mörkhårig å de har ja vart sen då, ja i 6 år snart :P

Ceciliaolucifer
0

Mörkt hår, tatueringar och piercingar is the shit!! ;)

Jenahbella
0

#210 WORD :D

Ceciliaolucifer
0

Sitter och funderar på Bernards operationssår. Ser inte allt för bra ut. Men han tutar på..

Loveferrets
0

"212, Hörddu min sköna, blanda inte mediciner med piller.

Stackars Bernard, håll koll på de där för jag håller nog med dig där att det inte ser allt för bra ut, använder han tratt ?

Ceciliaolucifer
0

#213 Haha, jag hoppar medicinerna ikväll :)

Det är omöjligt med tratt på iller och det gör mer skada än nytta. Han rör inte såret och han tar det lungt så jag kan inte göra ngt mer.
Jag tänkte badda med lite vatten imorgon, jag vill inte pilla på det i onödan.

Loveferrets
0

Nog inte bra att du hoppar över mediciner bara för att få dricka, jag ska nog åka hem till dig tror jag Flört

Tratt på iller funkar men kanske inte på alla hehe men rör han ej såret behöver han ju ingen. Håll gärna koll över natten med bara ifall att mena jag (vet jag e hönsig)

Faxlin
0

Tuffen då, det såret såg inte trevligt ut. Tur han har en uppmärksam matte. Så han får vård om det blir så det behövs. Håller tummarna för att allt går bra i alla fall.

Audiatur et altera pars

Linn
0

Jag tänkte komma in här en sväng i natt, men kl var 3 så det gick ju inte…

Sambon var ju som sagt ute igår. En kompis söp honom rätt fejält under bordet! Så full har jag aldrig sett honom innan. Sett honom rangla en gång tror jag, men han var helt borta i natt när han kom hem. Fixade hink åt honom och ställde vid sängen. Efter en stund lutar han sig över mig och spyr på mig… MUMMA! Sedan hängde han sig över sängkanten, spydde mer på sängen, på sid själv och på golvet, PRECIS BREDVID hinken!

Så ja, jag fick fått in honom på extrasängen. Fått av alla sängkläder, lakarnet över den stumma madrassen, skyddstyget över bäddmadrassen och skrubbat madrassen en stund.

Jobbar på att få upp honom ur sängen nu så att han hinner piggna till tills vi ska åka på födelsedagskalas kl 13 hos hans föräldrar. Känns som att det måste väl vara bättre att han är uppe ett antal timmar innan så att han hinner äta, må illa, duscha, frächa upp sig och så än att jag låter honom sova tills en timme innan vi ska åka, då kommer han ju vara jätte bakis… Vi får ta med sängkläderna till hans familj i alla fall eftersom att vi inte har någon tvättid bokad idag.

Linn

Jenahbella
0

nu ska jag till mamma en sväng :) elias e på dop men han skulle komma till mamsen efter de :) 
har precis lyckats locka håret me plattången! riktigt bra blev de :D
lyckades ta en cool bild me ^^

Linn
0

Tror att sambon fortfarande är full… Han mår bra dåligt och tror inte han kommer känna sig sååå häftig hos sina föräldrar om en timme!

Linn

Musiken
0

Jag ar hemma pa dusch-och-gora-mig-fin-paus :) Jag och John spenderar alla hjartans dag i sangen och spelar monopol. Myyysigt! Men da jag faktiskt kopt nya underklader sa borde jag ju passa pa att anvanda dem ocksa :)

Loveferrets
0

#220, Det lät romantiskt, tog du på dig underkläderna då hehe ?

Har äntligen lyckats bli färdig med att kopplat in vaskemaskinen.

Linn
0

äter frukost och ska strax åka till jobbet. är skit trött…

Linn

ShitGoose
0

har precis kommit hem från skolan :) ska spela wolfquest nu..

måste fixa till råttorna idag också, städa buren och ge dom lusmedel :s stackarna.

Musiken
0

#221 Sjalvklart! :) De var valdigt uppskattade! :)

LiindaH
0

Sitter i skolan och har tråkigt :((

// Liinda

Linn
0

äter pizza som sambon bjöd på :)

Linn

Salladshataren
0

Linn, hur mår din sambo nu? Tungan ute

Jenahbella
0

har precis ätit enchiladas och nu ska jag å elias gå å lägga oss och kolla på film <3

Chestnut
0

Är helt uppgiven, orkar inte mer… Gråter

Med vänliga hälsningar
Chess

Salladshataren
0

Är ledsen

Jenahbella
0

#229 & #230 stooooor kraaaaaaam!!!!! Kyss

Loveferrets
0

229 och 230, skänker oxå en stor kram..

Linn
0

Sambon var fortfarande bakis i morse men nu har han piggnat till.

Jag sitter och virkar en filt. har precis börjat så vi får väl se hur den blir :)

Linn

Chestnut
0

Tack Kyss Kram till er med!

Försöker fokusera på det positiva men det är inte lätt…

Med vänliga hälsningar
Chess

Linn
0

Nu blir det läggdags.

Linn

Saga85
0

Är hemkommen från en helg i Stockholm. Den var sådär. Trevlig på vissa sätt, men en riktig besvikelse på andra sätt. Insett hur man växt ifrån varandra och gästfriheten var det sådär med. Så jag och C snodde tillbaka tequilaflaskan vi gav K i "så-glad-att-äntligen-se-dig-igen"-present och insåg att vi inte ville åka upp och hälsa på henne igen. Åtminstonde inte sova över där. Att vi skulle sova på luftmadrass på golvet var vi beredda på. Vad vi inte förväntade oss var att den ena lovade luftmadrassen inte var framplockad (och hittades inte - när C lagt sig tillrätta på vardagsrumsmattan slängde K åt henne ett liggunderlag), endast en kudde fanns åt oss bägge och vi fick ABSOLUT inte sova i den stora, breda hörnsoffan eftersom den var dyr och vi skulle "dreggla ner den och smeta smink på den" (jag var den av oss som var mest sminkad med min mascara). Att äta pizza och dricka rödvin i soffan var dock helt ok.

Så. Nu har jag fått ur mig lite bitterhet. Mer bitterhet över helgen finns, men det orkar jag inte ösa ur mig om. Vi fick dock en kul utekväll och lite mysiga stunder. Och Saga skaffade nya skor. Gröna och superfina!

Faxlin
0

#229 & #230 kramar om och sänder lite uppmuntrande tankar till er båda.

#236: Du skulle kommit hit Saga, trotts att vi aldrig träffats förrut, så här får man åtminstone välja mellan att sova i säng eller i soffor :-) Kramar om

Audiatur et altera pars

Linda
0

Just nu sitter jag och tittar på 24 och är fullproppad av onyttiga saker som är kvar från valentine partyt, får ta en extra timme på gymmet i morron..blää.

Klockan här är 9:22 sex timmar tidigare än hos er..

Faxlin
0

Låter i alla fall som om du haft trevligt Linda. Saknar dig i sverige. Snart får ajg väl luffa mig över för att hälsa på :-)

Audiatur et altera pars

Linda
0

Åhh såklart att du är vaken Åsa, vad kul!

Det vore kul om du ville titta förbi:)

Men ärligt jag hoppas att vi snart kommer hem till Sverige då ska jag göra Svedala runt.

Har en hund som siter som ett plåster på mig, har varit borta hela dagen så han är extremt mammig just nu..

Jenahbella
0

vakna precis, ska hoppa in i duschen nu, tröööööött!!

Linn
0

äter frukost. ska snart iväg ut i snön till jobbet. jobbar bara 10-13 idag istället för 9-18 :D Så christine, är du inne på msn efter kl 14-15 så säg till :D

Linn

Ceciliaolucifer
0

Jag ska lägga mig så fort alla Ferrets är nöjda och nattade. Jag har jobbat natt och dom blir så glada när killen går till jobbet och jag kommer hem!

Jag vet inte vad jag ska äta till frukost, om jag ska äta pannkakor från igår? Rostmacka? Eller weetabix med hutlöst med socker?

Faxlin
0

#240: Tyvärr var jag sedan tvungen att lämna datorn på grund av värken. Men det är klart, jag fick möjlighet att kika mer på Angel serien så det är okej det med :-)
Jaaaa, en Linda till Sverige vill jag ha. Annars kanske man kan lifta till dig. hihi
Skulle vara super häftigt att komma över, en upplevelse för livet. Men jag får nog fortsätta drömma om det. :-) Och huvudsaken är att jag får träffa dig igen så att du komemr till svedala funkar lika bra :-)

Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

#240, Var e du Linda ? Hur länge ska du vara borta ? Svedala, det ligger ju inte så långt från mig hehe.

"43, Blev de pannkakor till frukost haha ?

Testar min vaskemaskin o hoppas det är tätt överallt nu.

Faxlin
0

#245: Hur fungerade det med tvättmaskinen? Var det tätt? :-)

Audiatur et altera pars

Loveferrets
0

#246, Ja det verkar så, men än är den inte klar så jag håller tummarna.

Linn
0

hemkommer från jobbet, var en snabbsväng med mamma på stan. pratar med älskade chrstine på msn.

Linn

Musiken
0

funderar pa om jag ska moblera om..

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer