min resa till ungern

Harligt! Hur kom du in pa volontararbetet? Skulle sjalv vilja gora nagot liknande nagon gang :)
// Amanda
Oj vad spännande det låter :D Fina bilder!
#12 det var genom jobbet, whirlpool :)
de skänker vitvaror och arbetskraft till habitat for humanity, och vi som åker får resa, mat och boende betalt :)
jag rekomenderar verkligen dig att göra de här, jag växte som person och fick en helt ny syn på vissa saker å jag va ändå bara borta i fyra dagar!
#13 ja visst e dom fina :)
Oj, det där lät onekligen intressant 
_No way! Yes way!
Oh, såg ju mys-pys ut! :D

Gud så kul att få göra något sånt jennifer =)
Visst det är trevligt att bara åka på semester med men förstår att det känns bra att få göra något för de som verkligen behöver hjälp.
Finfina bilder =)
ja de va verkligen två flugor i en smäll :)
*putteliputt*
ah tack tjejen, men alltså hur gick allt de här till ? Du skrev att de var via jobbet men alltså hur ? Berätta gärna för de låter verkligen spännanade o skit roligt rent ut sagt, så härligt de måste kännas o ha hjälpt alla dessa människor, vilken lycka liksom !! Lyckost dig…
japp de e så att whirlpool som jag jobbar åt var med och sponsrade detta projekt, alla vitvaror som kommer finnas i dessa hus är från whirlpool plus att de gav arbetskraft, alltså mig :) så vi fick betalt av whirlpool som skickade oss dit :) och whirlpool har ju fabriker och kontor i andra länder så de va tre här från sverige, 7-8 från italien, 2 från fankrike och så några från, belgien, irland och storbritannien :)
#21, Oj så kul !! Alltså va tänkte/sa du när du fick äran att följa med dit o fixa ? hehe vilken rolig upplevelse samtidigt som de dock e tragiskt att dom haft de som dom hade de.
asså alla på mitt jobb vi e väl kanske 300 och alla fick ju chansen att söka :) men de va faktiskt inte så många som sökte, iofs va de ganska dåliga på att ge ut info om detta och så fanns de en annan resa med samma grej till makedonien som var mer populär.
men visst var de en ära!
jag va jätteglad, som sagt var detta något jag faktiskt velat göra ganska länge. och jag e superglad över att jag fick chansen. och skulle gärna göra om de.
visst va de riktigt jobbigt att vara där med och se hur illa vissa hade de, men glädjen i familjernas ögon och leenden när de hälsade på oss och var me och jobbade med oss, den e helt obeskivbar :) jag kände mig så lycklig på ett sätt jag faktiskt aldrig gjort förut!
#23, Så roligt alltså, jag får tunghäfta, vilken upplevelse för dig o vilket minne för livet, nått man aldrig aldrig glömmer liksom. Jag hade nog känt mig stolt att ha fått vara med o bygga upp deras liv o pratat om de ofta hehe.