saknar känsligt igen..
men skriver väl ändå..
jag e så stressad hela tiden, har magkatarr nu och e sur mest hela tiden.
vilket går ut över elias och mina vänner.
de senaste dagarna har vart värst.
har jobbat som en idiot å flängt runt, slängt ut en massa pengar… sitter här å undrar till vilken nytta då?
glömde en av julklapparna hemma (sitter hos mamma nu) som jag måste hämta imorgon.
och nattsuddspresenten verkar ju inte kommit fram heller.
och julen som jag helst av allt ville fira i elias brorsas badtunna med en whiskey, blir istället med min släkt som kommer berätta hur dålig jag e på alla möjliga sätt och vis. ja på skämt då, skämt som jag inte tycker e ett dugg kul.
nu börjar ja visserligen inte börja jobba igen förens den 7e, men jag har så många måsten hela tiden känns de som, middagar och små möten. så kommer inte kännas som jag har ledigt ändå.
finns de ingen som vill kidnappa eller adoptera mig en vecka eller så?

Låter väldigt likt min jul. Fasligt likt min jul. Jag börjar dock jobba igen på måndag… Så tja… jag har bestämt mig för att detta är min sista stressiga jul.
jaa nästa jul ska jag se till att jag å elias åker utomlands eller nåt! så man slipper de här!

Utomlands hade vart skönt!
haha ska vi satsa på de nästa år? ;D

Kan hända att jag har annat planerat då dock…. Men det hade ju vart underbart att bara få slippa tänka på allt här hemma och bara få komma härifrån… Funderar på att gå och raka benen… Och slå in julklapparna.

Jag kan adoptera dig Fnuha. Du vet att du alltid är välkommen hit. Försök att inte låta dem såra dig vännen.
Kramar om
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Att inte julen kunde vara som när man var liten. Inga direkta måsten, bara ledigt, inga "krav" på klappar och alla andra skötte allt bök runt julfirande. Fridefull jul min rumpa.
Göteborg kallas ju Lilla London, så det blir ju nästan som att åka utomlands om du svänger förbi ;P
_No way! Yes way!
#6 ja gör de ! ska kolla va de kostar att åka så kanske jag kan komma förbi snart!
#7 som ja skrev till åsa nu så ska ja kolla hur mkt pengar ja har och va de kostar :D så åker jag till er! :) skulle va så kul!
å i gbg har jag aldrig varit heller!
Jo du kan få bo hos mig med om du vill.
#9 tack <3
nu e så underbara allihopa!!! 
Hej ! Vi är många som tänker på dej, hoppas att du känner
det !
Har du testat att meditera ? Vet att det är jättesvårt att försöka
ta det lugnt när livet bara är ett enda stort stressmoment.
Vissa hälsotidningar brukar ju skicka med avslappningsband.
Och detta med magen känns igen…..Har du prövat Pepsid
Duo som finns på apoteket. Det är tuggtabletter och de smakar
i princip ingenting. Själv fick jag bort den irriterande magvärken
med dessa.
Ursäkta alla stavfel och alla andra fel. Är så trött efter
julen.
Hur mår du just nu ??????? Du hör väl av dig ! KRAM !
#11 Tack va gullig du är! ja jag e så glad att jag kan prata ut här å att ni stöttar!
har fått tabletter utskrivna av läkare så magen e lite bättre iag!
jag brukar lyssna på lugn musik eller nån avslappnings cd innan jag lägger mig å de brukar hjälpa!
just nu mår jag väl sådär. har inte träffat elias sen vi var hos hans pappa i tisdags å jag skulle verkligen behöva honom nu :(
han ligger hemma å e sjuk så han kan inte komma, får se om han kanske kan komma imorgon, vi pratar iaf i telefon lite å de är bra!
tack för tipsen!!
Fnuha ! Hur mår du ? Hur har du det ? KRAAAM ! /Anette
uss idag efter en massa depp så ska jag tvinga mig ut iaf, en kompis ville ha med mig på stan, så vi ska väl kolla lite på rean och sedan käka på min favorit restaurang.
ikväll kommer elias (pojkvännen) hit och tar med sig sin dator, vilket betyder att han stannar ett tag å de känns superbra.

#14: Sänder en massa kramar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#15 tack söta åsa!