fnyss för koffein!
Att man blir pigg av koffein är bullshit !
Annars har dom slutat ha det i kaffe och allt annat som det ska finnas i!
// Liinda
Håller med! Att lära sig dricka kaffe var en smärre besvikelse - jag blir ju inte pigg av skiten!
Med vänliga hälsningar
Chess

ah men var inte riktigt därför jag lärde mig dricka kaffe
// Liinda
Var därför jag lärde mig :P
Med vänliga hälsningar
Chess
haha kaffe e livet o jag blir pigg av de.

#4; Vad fan har du för kaffe
// Liinda
haha Zoegas.

Men ååååh… Det funkar ju inte heller på mig :(
// Liinda
Hmhm osis, kanske dricker för lite av de då ?

För lite kaffe dricker jag då inte… Det vill jag lova…
// Liinda
Tror inte du dricker hälften så mycke som vad jag gör hahaha

hmpf den kan vi nog ta ett och annat ord om..
hur mkt kaffe dricker du då ?
// Liinda
haha de kan vi säkert,
jag dricker dygnets alla vaknar timmar, ungefär ett par kannor om dan/natt/kväll.
Du då?

#12; Jadu samma lika.. Förutom att jag sover på antten :)
Men från det att man vaknar tills man lägger sig så blir det några kannor.
// Liinda
haha då är vi lika där, intressant, trodde att det enbart fanns en i världen som drack så mycke kaffe som va jag gör 

haha nerrå…. men önskar bara att man kunde bli pigg av det också :(
// Liinda
Jag blir inte heller pigg av kaffe, men jag dricker det bara för att det är såååå gott! Har druckit kaffe sen jag var såhäääär liten (tumme), fast då förstörde jag det med mjölk och socker.
Måste nog sätta på lite kaffe. Och avnjuta med ett stycke vegansk chokladvinbärsmuffins.
_No way! Yes way!

#16; Vad bra att det bara inte är jag…
Men ack vad gott det är , det håller jag med dig om!
// Liinda
Kom hit så bjuder jag på nybryggt kaffe!
_No way! Yes way!

#18; Det är lite långt!
Oooh om jag skulle träffa dig någon dag saga.
Då skulle det vara ett för en kort sekund sen skulle jag få lov att springa!
// Liinda
Men Liinda, SÅ ful är jag ju inte 
_No way! Yes way!

#20: Saga gumman! Du är jätte söööt….
Handlar inte omd et.. Men eftersom jag fick en FIN översakning av dig, så kommer du att få en av mig :) See?
// Liinda
#21, va ? överrasking ? berätta berätta ?

#22; Jag öppnade en fin teckning av SAGA och hon är nu skyldig mig en dammsugning !!!!!
// Liinda
#23, För att hon ger dig en fin teckning så ska hon få städa ditt hus ? hahahahaha
*skrattar ondskefullt*
Ska jag vara rädd för en hämndaktion nu?
_No way! Yes way!

#24; Jajjemensan!
#25; Det kan man lugnt säga fröken lilla!
// Liinda
Då springer jag och gömmer mig till en film.
To-de-louuu!
_No way! Yes way!

#27; Elakt!
Då går jag och lägger mig nu!
Godnatt!
// Liinda
haha ni e för goa..
Jag blir pigg av kaffe! Eller ja, jag kan i alla fall inte somna några på några timmar efter jag druckit.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Men Alex….. Du ska alltid vara värst!
// Liinda
hahaha,
#31 Självklart. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Men ååååh, "för mig funkar det *pip gny pip gny*"… Min morfar kunde inte somna om han inte fick sin kvällskopp kaffe. Tror den genen smittat av sig till mig.
Åh, saknar min morfar som jag inte minns att jag träffat. Var knappt 2 år när han dog. Men ändå känner jag en samhörighet varje gång jag ser kort på den glada, spinkiga gubben. Kan ju vara för att jag inte minns honom och därmed inte minns de sämre sidorna av honom ;P
_No way! Yes way!

Nu fick du mig att sakna min morfaar :(
// Liinda
Ska vi ta och kidnappa en morfar tillsammans?
_No way! Yes way!

Men min morfar lever.. Men han bor så långt bort :(
Vi får åka till han och fika :) Han har så många barn barn så vi kan klämma in dig också :) Det gör nog inget.
// Liinda
Jaaaaa! Roadtrip! Jag vill också ha en morfar. Eller mormor eller farmor eller farfar…Saga äldsta släkting är hennes far 
_No way! Yes way!
OOOOOOOOOOOOOO jag saknar oxå min morfar, han var min alllra bästa vän, han har aldrig varit sjuk i hela sitt liv sen drabbades han av cancer o efter 3 månader orkade inte hans kropp längre.
Önskade han kunde komma tillbaks även om det gått flera år.

OJ!, men du … Jag har en låssas farmor i jönköping :) hon har bara fejk barnabarn.. Du kan få henne, så har jag en låssas farfar, men han är dement, men tycker om alla ;P
Sedan om du vill ha min morfar så får du skälvklart mormor också :)
Sen har jag en riktig farfar också.
Men han är inte så mycket att ha.
Vem vet.. Min farmor kanske spelar kort med dina släktingar i himmelen :)
// Liinda
Tack Liinda. Jönköping är ju inte alltför långt härifrån 
#39 Usch, sånt är så hemskt. Men å andra sidan är det skönt att man slipper gå sjuk längre och bara tyna bort. Min farfar var en chock. Han hade visserligen haft lite problem med hjärtat men var en extremt pigg gubbe. Han hade varit och bastat och badat i isvak, och cyklade hem. Ringde min farmor halvvägs och sa att han var lite trött och skulle ta en paus. Strax därefter dog han, sittandes på en parkbänk. 27 december -99, 4 dagar innan år 2000 och min pappas 50årsdag.
På ett sätt var det skönt att han var så pigg in i det sista, på ett sätt känns det konstigt att inte få chansen att träffa honom en sista gång.
_No way! Yes way!

Men..
Nu går Linda och sover…
Bye bye !
// Liinda
#40, så gullig du e, de lät bra att jag fick låna din låtsas mormor, farmor o farfar av dig att han är dement spelar ingen roll, han kan vara underbar för det.
Ja dom sitter kanske o spelar kort dagarna i ända o tittar ner på oss o ser at vi har det bra ?
#41, mrn fy så hemskt Saga, kan dom slippa lida är det ju jätteskönt men samtidigt blir det ju en värre chock för ens märmaste om dom bara somnar in knall fall. (kramar om).
#42, ska du gå o sova NU ?? Varför de ?? nääääääääääääääääää

Jag saknar inte min morfar. Han var inte en snäll prick. Och jag kan konstatera att jag inte gick på hans begravning då det skulle kännas fel och falskt att gå på någons begravning bara för att man är släkt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
"45, Beklagar att han inte var snäll, sånna människor är inte värda din tid ens en halv sek och du gjorde rätt som struntade i begravningen.

#44; jag vill inte fortsätta prata om döda cancer människor!
// Liinda
#47, förstår de o tråden handlade ju inte om de heller sorry 
Just nu är jag så bombens trött så nu hjälper tydligen inget kaffe i världen att hålla mig vaken