Lämnar er
På torsdag lämnar jag er ett tag… Åker till Singapore och kommer hem tisdag den 3:e november. Så då får ni klara er på egen hand. 
Lämnar över ansvaret till mina kära kackerlackor (medarbetare), så skulle det vara något får ni vända er till dem under den tiden, ni hittar dem under 'Om Sajten'.
Så får ni ha det så trevligt och leva livet när ni är utan Sajtvärd i nästan två veckor! Haha.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Så härligt! Ta bara inte med dig tuggummin eller spotta på gatan ;P
_No way! Yes way!
Haha nej ska försöka låta bli det. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

dit vill jag resa en vacker dag. Ta massa kort o visa upp här sen. Ha en underbar resa.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Det ska jag göra, tack så mycket. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men fy så tragiskt, hur tusan ska vi överleva detta ?
hahahaha, du får ha de så underbart du kan Alex och som nån skrev, glöm inte att ta många kort så du kan visa upp här sen och var rädd om dig.
Veeeem ska jag nu sms-tracka klockan 3 på natten?

Åhh vad skojigt för dig Alex. Hoppas du får super roligt. Och sköt om dig och så självklart vill vi se massor med foton sedan.
Maja, du får sms tracka mig om du vill :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Japp, ska försöka ta så många bilder som möjligt. 
#6 Någon annan i alla fall är du snäll, eftersom det kostar för mig att ta emot sms…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

baaah.. menar du… att VI ska försöka hålla ställningarna på dessa medlemmar? Hur tänkte du nu? DU kan ju inte bara dra :O
Baah :O
jaja…. får väl *harkel* hoppas du får trevligt… *not*
// Liinda
Puss på dig, Liinda! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Fnyss….
*puss på dig med dååååå*
// Liinda

Önskar dig en supertrevlig resa Alex =)
Hoppas du kommer tillbak efter semestern med ny energi, många uppöevelser rikare och med många bilder att visa oss =)

ELIN!
Du kan ju inte stöta henne i detta :O
// Liinda
men Elin så ska du ju inte säga hahaha
det är ju HÄR HOS OSS hos ska vara 

Nej jag unnar Alex lite semester, det är hon värd =)
men tänk om alla åkt på sem då hade här verkligen varit tomt på nattsudd ju..haha

Men nu är det ju inte alla som åker på semester samtidigt, bara Alex =)
Vi får ta en nattsuddssemester! Alla drar till Nordpolen och dansar med isbjörnar!
_No way! Yes way!

usch vad avundsjuk jag blir… vad alla åker utomlands hela tiden. jag vill också!

#19 Me too! Har ju inte varit längre utomlands än Tyskland :(
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Nordpolen, nähädu inte fasen ska man väl frysa ihjäl hahahaha
Hoppas ni har det bra i kylan!
Här har vi 30+ graders värme, dygnet runt. Nästan samma temperatur i poolen också…
Puss på er! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#22 åh va härligt! :) här frostar näshåren på morgonen :P hahaha :D jätteskönt ;)

ooh sa harligt! :)
// Amanda
Saknar dig Alex!!
Nu är jag hemma. Och funderar på hur f*n ni har överlevt? Jag fryser ju ihjäl bara jag tänker tanken på att gå ut… Somnade före sju igårkväll, både jag och Elias.
Kom hem en timme tidigare, och då var det 28 timmar sen vi åkte till flygplatsen i Singapore… 28 timmar på resande fot är inget roligt. Och att försöka sova på ett flygplan i sittande läge utan plats åt nåt håll är nog ännu värre. Och inte tusan kändes det värt det för att komma hem hit igen kan jag lova. 
Men men, bra har jag haft det i alla fall! Bilder kan ni nog få senare under dagen om ni vill.
Och så kan ni ju gärna få hålla tummarna för att vi får hem vårat bagage idag, och att allt kommer till rätt ställe… För det verkade inte vara alltför mycket som fungerade med kommunikationen inom det där flygbolaget måste jag säga…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
välkommen till kylan! :)
uss va hemskt de känns att komma hem när de e sånt här väder !
bilder vill jag se!!!! :D
Tack.
Nä, jag tänkte gå ut och röka förut, räckte med att titta ut genom fönstret, sen satt jag och frös så jag skakade en timme efteråt… Har ännu inte blivit nån cigg idag med andra ord. 
Men vi har fått våra väskor nu i alla fall!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
skönt att ni fått väskorna! :)
ja fy idag e de kallt! de snöade tillåme här när ja gick till vårdcentralen !!! buurrrrr 
Det kom nåt vitt från himlen här med när jag plågade mig igenom en cigg utomhus… Jag tänker gå i ide några månader nu.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hah aja uss här snöar de för fösta gången, å de bara vräker ner! bläää!!! jag vill ha sommar å sol!

Första gången :O Här är det andra eller tredje gången det kommer :) wiiihooo1
men typ… välkommen hem igen då… alex…
// Liinda
#32 men jag bor långt ner 

#34; Ganska så dumt av dig faktiskt.
// Liinda
Välkomen tillbaka Alex, vi har saknat dig.
Skönt ni fick hem ert bagage men mindre skönt att komma hem till denna stormen o bilder MÅSTE du visa..

Välkommen tillbaka Alex
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Väääääälkommen. Väääääl-kom-en, välkommen heeeeem! *en välkomstsång*
_No way! Yes way!
Tack alla. Här är det helt vitt på backen idag… Riktigt jävligt! Ni skulle antagligen skratta om ni såg vad jag pälsar på mig för att gå utanför dörren nu… Det gör i alla fall alla andra, för de påstår att det inte är så kallt. Bullshit säger jag bara. 
Jag ska förhoppningsvis orka lägga in lite bilder idag. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
bilder bilder bilder.
haha vi har än så länge ingen snö o är väldigt glad över att slippa kunde du inte fört med dig värmen hem Alex ? hehe, så varmt o gott där i jämförelse.
Ni får vänta lite till.
Har inte orkat idag än.
Men jo, jag önskar verkligen att jag kunde tagit med mig värmen… Det har snöat hela dagen här.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hatar att vääääääääänta..