Svenska Hollywoodfruar - Parodi
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hahahahaha, jag garvar så att jag gråter! 
Del 1:
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Del 2:
haha så roligt.. men jag måste säga att jag faktiskt älskar anna anka :O
hahahaha, jag älskar anka.imitationen! Suverän!
Sajtvärd på Iller.ifokus

"Nu är jag en apelsin…" 
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#2 Jag hoppas du menar parodiversionen…? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#4 Tihi. Jag tror hon har missförstått "feel the orange"-övningen lite ;P
_No way! Yes way!

#6 Hur kan man spela som en apelsin? ;P
#7 "Feel the orange" är ju att man ska föreställa sig en apelsin; hur det känns att skala, lukta, äta en apelsin, osv, utan att ha en apelsin i närheten. Inte att man ska vara en apelsin ;P
_No way! Yes way!

#8 Låter svårt :P Kanske bättre att spela som en iller? 
#5 haha ne riktiga anna anka :)
*kastar apelsiner på Fnuha*
_No way! Yes way!
#11 haha fast min största idol är paris hilton <3
*kastar chihuahuaor på Fnuha*
_No way! Yes way!

haha, de var helt sanslösa. Nu fick jag mig med ett gott skratt. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#13 *samlar ihop alla chihuahuaor och myser me dom* 

*kastar rosa handväskor på fnuha*
Hahahahaha!!! Suveränt! :)
Paulina
#16 *stoppar ner en chihuahua i varje väska* ;)
Weee, jonglera med väskor fyllda av chihuahuahuahuahuaoooor..
Saga yrkar på tillfällig galenskap pga sina - höll jag på att skriva (och det GJORDE jag!!), men jag menade sitt - nya fönster.
_No way! Yes way!
#10 Men… Varför?
Tjejen är ju mer blåst än en ballong…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#10 det tycker jag inte att hon är. visst de finns grejer jag inte gillar med henne, som hur hon gapar på sina barn tex. men jag gillar och beundrar hennes rakt på sak sätt att vara, hon säger vad hon tycker och vad hon tänker, och jag måste faktiskt säga att jag håller med henne i väldigt väldigt mycket.
får man vara nyfiken och fråga på vilket sätt du tycker att hon är blåst? :)
Du såg inte när hon var med på Skavlan, eller?
Hon satt och sa emot sig själv i varenda mening i stort sett, och tycker svenska familjer är hemska mot mannen för att kvinnan kan "tvinga" honom att städa och diska när han kommer hem från jobbet (uppenbarligen inte en tanke på att de flesta kvinnor antagligen har jobb också…) för den delen ska ju kvinnan fixa, alltid i alla lägen. Samt att om mannen vaknar och vill ha en avsugning varje morgon så ska kvinnan göra det åt honom också. För det är hennes "plikt" typ. För att sen i nästa mening kläcka "Det gäller ju att ge och ta i ett förhållande"… Det räckte för mig. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#22 jag har sett de där när hon pratar om att kvinnan ska behaga mannen men inte nånstans säger hon att de inte ska va tvärtom heller, det hon menar så som jag tolkar de iaf är att man inte ska ta varandra för givet för då ser man åt andra? och jag håller med, om man inte behagar varandra vare sig de e sexuellt eller inte i ett förhållande så kommer man ju kolla åt annat håll? sen kan ja tycka att hon kanske inte använder de bästa orden direkt ;)
sen är svenska hollywood fruar ett underhållningsprogram med, hade de vart kul å se familjen anka om de inte spelade lite?
tv är ofta vinklat väldigt bra :P
#23 Jag har inte sett Svenska Hollywoodfruar, så det vet jag inget om. Eller jo, lite av ett program där det inte fanns några hotell i Sverige som var bra nog för dem… Men att se henne på Skavlan räckte för mig. Och menade hon något annat än det hon sa så valde hon absolut inte de bästa orden kan jag säga… 
"Om man tänker på vad giftermålet kommer från i grunden, det är "You've got to please your man"
"75% av alla kvinnor i Sverige skiljer sig" Efter protester där de säger att det ligger runt 40% så säger hon "Det är 50% i USA, så det måste ju vara mer i Sverige" Och anledningen skulle vara att man inte tar hand om sig längre, utan att svenska kvinnor förfaller bl.a…
Och även att hon inte vill veta av män som vill umgås med sina barn.
Det är för mig inte ord från en smart kvinna… Faktiskt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#24 fast hennes man umgås ju med barnen,
hehe vi har olika uppfattning ;)
jag dömmer inte nån efter ett par meningar sagda i tidningen,
jag tycker om henne hon är rak , säger vad hon tycker och verkan mån om sin familj.
haha skulle jag räkna upp tre random meningar sagda på mitt jobb idag skulle du nog inte heller tycka att jag var så smart :p hahaha :D
Fast det var ju inte random meningar, det var ju i TV. Skavlan, en slags talkshow. Du har programmet här om du vill se det.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Asså! Tittar folk verkligen på det där :O
// Liinda
#26 ja men asså, tv tar ju ut de smaskigaste, de tar ju ut de som ska göra att vi vill se mer, och ärligt talat skulle de ju inte va lika många som kolla om man fick se ett klipp där de har myskväll hela familjen :P
Min favvorit där var Schyffert: "Skulle vara häftigt att vara gift med någon som har samma kvinnosyn som Bin Laden" (eller om det var talibaner) 
Paulina
#29 Näpp, det var Bin Laden han sa. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hehe ja det gav mig verkligen ett gott skratt =)