Nä, nu får vi nog ta och..
..byta namn på nattsudd till dagsudd!
Det är ingen fart här på natten! :(
När jag var runt här vid klocka fyra i natt var det inte en själ vaken. Blää, ni får ju inte sova på natten!
Ska jag lära er en sak?
Vaken på dagen, nattsudd på natten!

Jag är nästan vaken dygnet runt..men få timmars sömn :) Dessvärre har jag haft fullt upp med att jobba med en företagssida åt en vän i nån vecka eller så, som blev tvungen att bli klar snabbt :)
Nu är dock det mesta klart, så då kanske det blir mer nattsudd från mig 
Har även jag märkt att när jag varit inne på natten, att det varit väldigt lugnt emellanåt…(plus att jag ibland känner mig lite osynlig, inte bara här, men det är en annan femma :p)

Chutney du är inte osynlig, jag ser dig 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tack 

Hehe, vad kul
Gud vilken vacker häst :)
Ja där håller jag med dig faktiskt. Blir mkt error på natten. Men tydligen uppdaterar dom då tror jag? Trist för oss nattsuddare dock…
#6 - Han hälsar och tackar! ;)

Ja, haha…kanske är nåt sånt :)

Menar du mig? :) Så lite så :D
#10 - Hihi, var lite trött där ett tag. :P Jo, klart jag menade dig! :D

Förmodade det..*s* ..så du inte pratade med dig själv 
Fast och andra sidan, då får man ju dom bästa svaren 
Hm, har du ändrat från #4 till #6? Inte såg jag väl så fel förut? 

Aha..ok :)
Var är ni? Sover ni, era tråkon?!
*eko* 
Jag fuskar. Datorn befinner sig i sovrummet, och jag har en pojke som brukar vilja sova på nätterna så… 
Åsa, du har inte det där inloggningsproblemet som fler har då? Står om det på Support tror jag…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#17 - Tråden är ett halvår gammal. :P
#18 Men du ställde ju frågan igen i inlägg #15. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#19 - Jag veeeeeet, jag är inte blond heller! :P
Men syftade mer på Åsas problem, lät som något som pågår nu, men om det var så för henne för längesen kanske det var något annat..
Attans, där tappade jag bort mig själv i texten. :P
Haha jaha, så långt tänkte inte jag. ^^ Jag var väl fast i det efter att ha läst en hel del såna problem precis innan. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hihi, det är inte lätt att vara liten Alex.. ;)

haha, du är för gullig Alex :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nä det är så frustrerande att nattsudda när hela iFokus krånglar, att det ska vara så vareviga natt är inte normalt, frågade Niklas om det verkligen behövdes så ofta o enligt honom så gjorde dom så för att iFokus ska fungera så bra som möjligt under dan, men jag vet på andra sajter så räcker det med 1-2 ggr i mån. Tror att iFokus bör investera i en bättre server eller skaffa fler.
#24 Jag tycker de skaffar nya och fler servrar hela tiden.
Det är ju ett extremt stort nätverk, så det kan ju vara därför det behövs såpass ofta…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#25, tjo men dom andra jag vet är oxå extremt stora, o skaffar dom nya bör dom inte uppdateras så ofta. Finns många fler som är extremt stora men ändå krävs det inte varje natt, T.o.m stora förretag har oändligt många servrar o o dom sätter in resurser som inte gör annat än att byta ut dom men det får inte krångla på natten då det är viktigt att det fungerar felfritt. Då har dom nån typ av packup (har jag för mig det hette)

Fast servrar kostar mycket pengar och de kan ju knappast ska behöva betala allt ur egen ficka. Det är för att finnansiera sådana saker som det finns olika betalfunktioner + all reklamen på sajterna.
Jag tror nog de bygger ut när det finns pengar till det.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#27, Det är ju fullt medveten om, Tycker bara att det är jobbigt att det ska strula var natt.