Vad gör du nu? # 9
Vad pysslar du med just nu?
Jag funderar på att duscha, det är välbehövligt..:P
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

åååh, tack för en ny tråd. min dator hade lite problem med den förra.
En dusch hade nog inte suttit helt fel men jag tror jag tar det i morgon bitti istället jag…
Sitter och snurrar runt på nätet och ska strax fortsätta läsa Lisettes bok.
Har kollat på Sex and the City, vilket det lär bli mer av ganska snart :P
/Christine

Linn: haha jaa samma här… hur är Lisettes bok?:):)
Christine: fika nåndag?!
/Sanna

#3 Den är Hemsk! Sitter ju för sjutton och grinar och rodnar och stutsar och USCH!!!! HEMKSA MÄNNISKA! Kan ju inte släppa den här boken! Och den är sååååå spänannde! Hon MÅSTE få boken publicerad! Om inte annat måste vi fixa så att hon kan i alla fall göra en Nattsudds utgåva!
Sanna, absolut fika nån dag tycker jag! Är ledig måndag och tisdag nästa vecka, och har nog ingenting alls inbokat veckan efter :)
/Christine

Sambon tjatar på mig att jag måste gå och lägga mig så jag kan inte fortsätta läsa… :'( Natti natti….
Nattinatti säger jag med! Ska också upp jättetidigt imorron och jobba.
/Christine

Jag sitter o vilar benen efter att ha grävt om och ut rabatterna. Jobbigt men bra blev det.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Varvar ner med ett glas vin och reflekterar över dagen. Dåligt idag var att vännen som skulle ha varit min skjuts till bröllopet på lördag ringde och sa att hon var magsjuk. Bra var dock att en annan vän lyckades fixa en annan bil. Dock måste jag först åka en timma tåg, men nåväl.
Sedan är jag lite pirr också. Tog en sväng förbi tatueraren, slängde fram lite bilder och en idé, bokade tid och la handpenning.
_No way! Yes way!

Lisette är en OND människa! Vad sjutton gör jag här?! Jag ska upp och jobba i morgon! Vad gör jag!? Jag LÄSER!!!!! Det är en pina att bara ha boken på datorn!!!! Låg i sängen i 10-20 minuter innan jag bestämt mig för att jag inte ville försöka somna och satte mig här… Och nu ska jag snart upp igen… ONDA MÄNNSKA!!!!

Nu får du allt sluta tjata om hur bra boken är.. JAG VILL OXÅ LÄSA JU! 
Does it become a walk?
/Ida

Hahah, men jag kan inte. Och Lisette har ju rymt så jag får tjata hos er nu. Men vet ni vad det värsta är?! Det är bara denna boken… Det finns ingen mer… :'(
Nu måste jag verkligen sova. Natti natt.
Jag håller med Ida, Linn får sluta tjata om Lisettes bok, jag blir galen! ;) Ser fram emot när den blir officiell :D
Nu sitter jag och äter frukost och ska iväg till jobbet sen
/Christine

Tidig frulle. Bad sambon att dra upp mig i tid. 6.10 började han väcka mig. Min buss går 8.43. Gissa vad jag ska göra? :P
Vadå det är bara den boken, det finns ingen mer? :P Haha.. du får ju MIG att rodna. Jag är inte alls ond ;) Vilket kapitel är du på egentligen ?? :P
Ehm.. jaa vad gör jag nu. Sitter och fånler över Linns kommentarer och väntar på att tiden ska gå.
Sen ska jag ner på stan och gå på marknaden med min syster och .. vad heter det? Jag är hennes moster, men vad blir det åt andra hållet? Bara min systers barn? :P jaja.. Och en till Lisette, som är riktigt störigt.. för jag är inte van med att någon ropar efter Lisette och inte menar mig.. bhaaa! Men det ska bli treevligt att krama lite på min syster.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag fixar i ordning for fest ikvall :) Ska snart till BM ocksa och fa tillbaka testresultaten fran alla prover de tog for tva veckor sedan… Ar SKITNERVOS! Tank om jag har HIV, klamydia, gonorre eller vad fan som helst! 
// Amanda

#15 Systerdotter brukar man kalla det helt enkelt ;)
O jag vill läsa din bok!!!
Does it become a walk?
/Ida
Hemkommen från jobbet, ska ringa mamma, duscha och fixa mig så jag orkar parta ikväll
/Christine
#17 Ja, men systerdotter är ju så tråkigt ord:P
Hehe, min far frågade idag med.. och även min syster.. men dem får vänta tills den kommer ut ;)

Jag sitter på jobbet o väntar på att få gå hem.
#20 Systerdotter tycker jag är sött ju :P O se till att få boken i tryck dååe!
Does it become a walk?
/Ida

halvsover
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag vill faktiskt också läsa Lisettes bok. LIX! Vad är det för typ av bok?
Och jag… ska just lägga mig och se på sex and the city.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Lisette, jag har läst mer än hälften. De har precis varit i hans lägenhet. Och som sagt, jag är såååå sjuuuukt glad att du INTE är Katolik!

jag har precis kommit hem från ett partaj hos en kompis…ska sova nu…lite skingrade de tankarna iaf :)
/Sanna

Sitter och äter frukost. Ska strax åka iväg till jobbet. Efter det ska jag till gbg på fest.
#21 Jo då. När jag får för mig att skriva ut så pass många sidor :)
#23 Det är väl en typ av roman, skulle jag nog kalla det. Kärlek i högsta grad :)
#24 Ahaa okej. Jag var tvungen och läsa igår jag med.. för att se vad du hade läst för något. Och jag kom också dit igår.. i hans lägenhet ;) hehe.. Vadå? Är det för mycket?:P
Såg också att jag inte ens döpt det kapitlet ordentligt.. Och småfel hittar jag hela tiden. Jaja..
Nu sitter jag och äter frukost. Har en hund framför mig, som ser väldigt söt ut.
Har precis duschat, sitter hemma hos pojkvän men ska snart röra mig hemåt. Sen ska vi bila ner till göteborg och titta på en lägenhet där imorron! Weee!
/Christine

#27 för mycket?!?!?! :O NO WAY! ME LÖÖÖÖÖV!
Jag sitter hemma hos min kusin och väntar på min skjuts som ska ta mig till gbg där jag ska på fest…
just nu väntar ja på att min dejt ska hämta mig så att vi kan gå ut å käka middag 

klockan är 4 på morgonen o har redan varit vaken i ca 1 timme. och har inte kunnat somna! vi kom hem ganska sen oxå. o så när jag stöp i säng, någon gång efter 24.00 i natt. så kunde jag bara inte sova! hade värk och myrkryp i kroppen. o mådde illa. så efter att försökt vrida o vänd på alla sidor som går, så va de till sist bara att kravla mig upp, tog värktabletter o nu sitter jag här o hoppas det ska börja lugna sig, så jag kan ta mig tilbaks till sängen o sova…
nu e jag nyss hemkommen min dejt igår blev lyckad ;) tss :)

har sovit mycket dåligt inatt va uppe vid 3_tiden ca. gick o la mig igen vid halv4- 4- tiden igen o så då till 8 ca… men sov hemskt oroligt. o har sedan dess, gjort mig en smarrig äppelkaka av smuldeg. o så kaffe!
men helt klart kommer det att bli mycket soffläge idag. finns ingen energi alls!!

Jag har precis vaknat och funderar över vad jag ska hitta på idag.
Något förslag kanske?

Sitter framför datorn nu med en kopp kaffe. Funderar på om jag köpt alla saker till taco-middagen ikväll.
Ska även föra över bilderna jag tog i nu i helgen när jag var i stugen. Träffade på söta kossor som jag var tvungen att fotografera + mycket annat.
/ Maria. med-arbetare på Sommar
Linn: Haha.. vilken tur. Fast det är kanske lite mycket ändå.. om du läser vidare :P
Nu sitter jag och äter och mumsar.. Har som vanligt en söt hund framför mig. Sen ska jag nog kolla en ny film eller sätta mig och skriva igen. Och senare ska jag iväg och hjälpa till med Linedancen. Lära ut till alla andra ledare, det dem ska kunna det här året.
Har vart iväg varje dag nu.. jag vill va heeeemma! :O
om en timme bär de av till elias pappa!
hoppas vädret e fint så att man kan bada och grilla! :D

Vi ska ut med häst och vagn och ha picknick i skogen idag. :-) Något dottern tjatatom. Men det ska bli roligt, lite utöver den vanliga svängen vi tar i vanliga fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#38 va mysigt! :D

#39: Japp det är jättemysigt. Enda nackdelen är väl bilförare somitne fattar att man inte kan ligga direkt i arselet på en häst på vägen. Eller fara förbi som enidiot. Men shettisen är trafiksäker så hon skiter i det. Men Malins Dixi kan tönta sig en del. Och när jag och Sanna kör häst rider Malin. Men det löser sig det med. Hoppas på dåligt med trafik den del vi är tvungen att vara vid vägen.
Audiatur et altera pars
ah okej, hoppas de går bra iaf då! :)
är hemma hos min föräldrar över helgen och idag har jag, min brorsfru, brorsdotter och brorsbarn gått gåbingo. ska gå ner och baka med mamma nu, och sedan laga mat tillsammans och äta. efter det ska vi åka på bilbingo. haha. :D

Dags att stämpla ut och gå hem nu.
Does it become a walk?
/Ida
#43 skönt! :D
nu har de vart ändrade planer hela dagen :P elias pappa fick punktering så han kunde inte hämta mig :( men nu e de fixat så nu ska jag snart åka iaf :D

Jag har varit och inhandlat lite nya växter och fiskar till akvariet. det blir så fint =)

jag ska snart tvätta. kollar på Unga mödrar på tv…längtar tills imorn då min allra bästa vän Malin kommer o hälsar på i flera dar :D
/Sanna

Sitter o vilar magen nu. Åt för mycket av taco idag, var så gott så man åt för mkt.
Hemkommen från en bröllopshelg. En mycket lyckad sådan. Men den som vill vara fin får lida pin, och Saga har idag blåmärke i nacken (från klänningen) och plåster på fötterna efter ballerinaskor.
_No way! Yes way!
nu ska jag snart gå till jobbet 

Sitter och är helt hysterisk och väntar på tid hos hälsocentralen 11.15 eftersom jag fått min första äcklliga fästing NÅGONSIN!
#50 Huvva! =( Hoppas att det går bra på hälsocentralen!
Jag har nyss vaknat och ska hoppa in i duschen och käka frukost.
Efter det åka in till stan med mina föräldrar och då ska jag & mamma klippa oss. :) Ikväll åker jag hem till Umeå igen.
Kom hem från göteborg sent igår kväll, kommer inte ta den lägenheten vi titta på. Så nu letar vi vidare och jag ska boka tvättid.
/Christine
#52 Äsch då. Var det ingen bra lägenhet? :(
Idag får jag äntligen slappa. Ingenting planerat och jag njuter i fulla drag. Sitter och skriver på min bok och äter gott.
Lisette, finns inga ord för upplevelsen :P Får nästan bli en egen tråd av hemskheter :P
/Christine
Äsch, synd. Hoppas ni hittar någon bra lägenhet! Göteborg vill ha meeer nattsuddare!
Saga hade tänkt att skriva eller göra något, men glömde av det efter ett par sekunder.
_No way! Yes way!

Lagar mat, farmar och pratar med christine på msn.
Röjer i lägenheten, ifokusar, facebookar och bratar med Linn på msn ;) Ska tvätta snart också.
/Christine

Jaha…. nu är vi inne på 9:an. 
Jag sitter och lurar i största allmänhet. Det börjar pirra lite i magen för jag ska träffa vargen på lördag, alltså närkontakt. Jag har längtat efter det i flera år. Jag hoppas att jag kan levera en bild på detta.
jag kom precis hem från donken :) har även köpt mig en cola och en stoooor godispåse å ska se en film me elias.
ska upp å jobba om typ 4 timmar med :/ dumt !!! 

Ska gå till bilen och ta den ner till tåget eftersom att jag som vanligt sov för länge för att ta bussen ner till tåget.. Ser inte alls fram emot att jobba idag…
Försov mig så pass så jag missade min läkartid :(
/Christine

Nej vad trist Christine. Hoppas du får en ny snabbt nu då.
Audiatur et altera pars
Ja, dumma klocka som var felställd! Brukar alltid dubbelkolla, men inte den här gången och så var de fel bara för det…
/Christine

Tänk att det alltid ska vara så. Om man dubbelkollar så stämmer det, men missar man en gång då jäklar är det då som skiten faller.
Audiatur et altera pars

Kom hem från en slitsam dag på jobbet för en timme sedan ungefär. Hade hoppats på att få vara ledig några dagar denna veckan en ikke. Jag ska jobba i morgon också, men bara mellan 15-18, min chef var tvungen att gå på något möte.
Längtar efter helgen!
/Christine

Vinar, farmar, ifokusar, msnar med Chrsitine, lyssnar på gospel. tja, det var nog allt. snusar gör jag ju visserligen också, men det gör jag varje vaken minut så…

Mobbad Christine på iFokus och bombarderar henne med massa musik, and she likes it :D
Kanske kan vara så att jag börjar bli lite smått påverkad av mitt vin nu. Och av tröttheten jag inte gör någonting mot utan sitter uppe i alla fall. Jag har i alla fall skit trevligt på msn, bara till att säga till om någon vill joina oss, vi kan ha en grupp-konversation :D
Går på flugjakt i våran lägenhet. Har dödat 9 st nu.. pjuh!
Å så tittar jag på So you think you can dance :)
I like it!
/Christine

#69 Flugor är bra onödiga djur….
#70 YAY!

#68 Trodde det stod: and she shake it. När det stod and she like it :P
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Ska iväg till jobbet och förbereda morgondagen. Det spöregnar ute och jag ska cykla :)
/Christine
#71 Ja, verkligen. Förstår inte vars alla kommer ifrån heller :P

#73 YAAY! Regn är super kul. Hoppas att du fick en del sömn igår i alla fall.
Vad gör jag? Funderar på vad sjutton jag ska våga peta i mig när hela kylen är tom och jag mår illa så fort jag tänker på mat.

Nu har jag fått i mig en hel del vatten och enhalvliter nyponsoppa så nu är magen på min sida igen. Ska strax åka till jobbet. Bara tre timmar idag så det är lugnt :)
Linn, jag lyckades hitta regnkläder iaf, men var jätteblöt i håret när jag kom fram :P Och sova fick jag också göra :)
Nu har jag kommit hem från jobbet, borde ta tag i en sopsäck och rensa massa skräp
/Christine

nu så sitter jag och väntar på att en polare ska smsa om att han är hemma snart så jag kan gå dit.
Kommit hem från Nyköping. Tröttis..
Ecko står och gnäller på mig. Fattar inte vad han viiiiill.. han har vart ute! Skit hund! :P
Annars tänkte jag nog koka te, sätta mig ner mer bekvämt och skriiiiva :D

lysnar på spotify- tarja turunen. men borde lägga mig!
men är så svårt att sova då smbon jobbar natt! de e alltid så när han jobbar nätter…otrygghetskänsla, tror jag!?
Har precis busat med Simon o nu kollar jag läget på ifouks hehe

Jag har precis pratat med en kompis som är på två år i Kalifornien och nu ska jag strax hoppa i lopplådan. 
sitter och äter frukost, ska snart iväg till jobbet
/Christine

Har precis lämnat av min kära Malin vid tåget….ikväll blir det middag med bästa Anna och hennes mamma, som är som min mamma <3
/Sanna
Äter frukost och tar det lugnt. Sitter och tänker och planerar. Ännu en gång har man planer på att flytta.. får la se hur långt det går denna gång.
Har kommit upp vid 09.00 tiden ett bra tag nu och det har känts riktigt bra. Men så älskar jag ju nätter och funkar bäst då, även när det gäller skrivandet. Så sista tre dagarna har det blivit att det flyttats med några timmar hela tiden. Så nu kommer jag inte upp förrän 12.00 :P

dricker kaffe :) och allt känns bra igen, allt är igenompratat :) såå glad för de…
Lizette honey, var vill du flytta? saknar att prata med dig…skulle vilja ha lite råd om tatueringsmotivet också! litar på dig :D
/Sanna
nu e jag hemma från (förhoppningsvis) sista shoppingrundan för den här veckan :)
tyckte att ja fick unna mig lite nya grejer :)
har köpt bland annat tre partyklänningar! wuhu!
och fem par nya skor :P haha!
massa läppglans å nagellack! :)
massa andra kläder, linnen, tröjor MASSA underkläder! :D
Hemkommen från jobbet, alldeles snurrig känner jag mig, men blir lägenhetstitt i helgen igen :D
/Christine
Saga trodde att klockan var tio. Det är den uppenbarligen inte. Saga borde tänka på refrängen (do you really want to huuuuurt meeee) snart. Fast fick en stark städlust, kanske ska ta vara på den? Sen borde jag få mig lite skönhetssömn så att jag är fin imorgon när jag ska möta upp Christine vid centralen
Och kanske leta upp min mobil så att jag kan nå henne om det skulle vara något. Jag har inte sett mobilen sen i…söndags? Hoppas det finns batteri kvar på den så att jag kan ringa upp den i värsta fall 
Slutsats: Saga måste städa. Och sluta ordbajsa sig.
_No way! Yes way!
wuhu vaknade i tid idag!
försov mig igår, vaknade 06.10 och börjar 06.30 :p illa! :D
Nu sitter jag uppe, ska ta lite frukost. Om en timme ska jag knalla iväg till bussen som ska ta mig till mitt tåg. Sen blir det bara roliga grejer denna helg! TTFN!
/Christine
har jobbat mellan 06.30 och 10.00 idag! kort dag! :D underbart! har precis vart å solat å ska duscha å göra iordning mig lite å snalla ner på stan en stund :)
Sötis Sanna, nu pratas det om Linköping i stället. Inte för att det är så långt ner .. men åtminstone åt rätt håll :P En kille bygger om ett typ av "hem" till lägenheter. Han har hela undervåningen och gör lägenheter som han ska hyra ut ovanpå. Ska få se lite av början den 12:e :)
Och idag kom jag naturligtvis inte upp förrän vid 13.00.. det här är ju larvigt.. en timme senare varenda dag. Snart blir det åter igen som förut.. då jag gick och la mig vid 10.00 på dagen och kom upp vid 17.00 eller nåt. Pust! Varför är jag en nattmänniska föööör!
Och nu lyssnar jag på musik och lugnar ner mig. Äter popcorn och funderar på att öppna upp word med min bok. Dock är jag i förväg i tankarna.. jag vill skriva om det som är senare än där jag är. Oj det där vart rörigt..
snacka om att jag är pratsjuk då :P
Virkar :)
Paulina
#95, he he, vad virkar du ??
#96 Just nu är det ett hjärta, igår blev det en snigel :)
Paulina
#97, aha, trodde du virkade en iller
,
Om jag hade kunnat virka hade jag gjort mig ett par läsglasögon 
_No way! Yes way!
#98 Nej det vågar jag inte ge mig på, så kunnig är jag inte (än :P)
Men illrarna kanske får hjärtat iaf :)
Paulina
#100, men de borde finnas skisser även för att kunna virka en iller, ska fråga mor om hon har sett en sån nångång hehe.
hoppas dom blir glada för hjärtat.
#101 Ja, jagtror att det finns, om inte annat så kanman ta ett annat mönster och göra om det så det blir en iller, en vän stickade en liten iller till mig som var übersöt!
Paulina
#101, men aaaaaa så gulligt, vill jag med ha hehe

nu så sitter jag och tycker att mitt barn kan vilja somna om, så jag kan få sova en timme till

Har nyss bakat banan-muffins, så nu ska det fikas.

Jag sitter och väntar på att jag ska bli körbar så att jag kan åka till gbg.
Woho! Jag planerar onsdagen :)
Paulina

Jag konstaterade precis att jag glömt bort att jag måste köpa busskort den här månaden… Trodde att jag skulle ha i alla fall en del pengar att leka med och det har jag gjort. Och efter att jag köpt busskortet blev det inte mycket kvar…. Och inte sjutton har jag köpt snus heller… Kanske borde passa på att försöka sluta snusa nu…. Hmm…
Jag ska snart börja städa o tvätta,
jag har precis kommit hem! var en sjukt rolig kväll/natt igår!
fick i mig en hel bacardi grand melon på förfesten sen blev de ett par drinkar på krogen å massa dansa! :)
#111 Åh, det lät kul! Länge sedan jag var ute så, älskar att dra på krogen och bara dansa tills benen skakar och skratta så man har ont i magen dagen efter :)
Paulina
Sitter hemma och tar igen allt jag missat under helgen. Och pngrar att det inte tigs bild på mig, Linn och Saga…
/Christine

christine, hur gick det med stavningen här? :P ångrar och togs eller?
Bah! Sa jag att jag är trött? :P
/Christine

haha, jo,visserligen :P

Jag och vargen! En helt underbar dag och jag är fortfarande hög. Det blev några riktigt goa slaskpussar i ansiktet. Jag behövde inte tvätta det igårkväll….. :-) Eftersom jag inte kunde ta bilder på mig själv så blev dom bilderna tyvärr inte så bra men denna är rätt söt när vargen undersöker mitt öra.
Jag lyssnar på musik som vanligt.. mina hörlurar har för himla bra ljud i sig så jag lyssnar under tiden jag skriver. Har till och med en "jobb" mapp på spotify just för boken :P
Och så har jag vart hos min syster i Katrineholm idag..

Darn lisette, du är seriös du :P

just nu har jag tagit fram min nyinköpta spikmatta och ligger här och plågas. skönt är det inte men det ska väl göra gott efteråt så…
Eller hur ;) Klart man måste ha en jobbfil ;)
Och nu kollar jag fakta på internet också, så allting blir rätt i boken :)
Funderar på om man skulle göra något gott… kanske varm choklad med grädde.. eller.. popcorn? .. hum!
Eftersom jag var duktig och gick upp 09.00 för att åka till min syster vid 11.00 så var jag naturligtvis super trött när jag kom hem igen. Var uppe till 05.00 innan..
Så ja, då somna jag såklart och sov till 22.00 .. så nu är jag pigg. Gissa om jag vänder runt dygnet igen.. bhaa!
Linn, spikmatta? :O
#121, varm choklad, så gott de lät, e nog bättre än kaffet så här dags haha, men popcorn har jag inte hemma, kan du skicka lite genom cyberrymden hehe ?
Ja visst. popcorn har jag gott om.. eller majskärnor rättare sagt ;) Sänder några på posten ;)

Jag börjar bli hungrug igen…
Lisette, här har du en länk till spikmattorna.
#123, Posten ? men de tar ju för lång tid, kan du inte faxa ?

Försöker sova hos Malin med 2 galna katter som klättrar överallt :P
/Sanna

galna katter är härligt :)

Mm Linn, speciellt när dom går över ens ansikte, hänger i ens kläder och vill pussas brutalt :P Nu har dock en somnat…på min fot..:)
/Sanna
¤128, Låter helmysigt tycker jag, dom vill ju bara kela lite hehe.
Jag har tyvärr ingen fax Loveferrets ;)
Åh, jag blir galen! Jag hittar inte rätt hök eller falk jag vill ha :P

haha, jo, men det är ju då katterna är som mysigast! :D
Lisette, är det till boken? vill du ha namnet på just den sorten? hur ser den ut? kanske kan hjälpa dig.
#130, Det var ju synd,,
Ett tillägg från ovan, men varm choklad blev de, smakade faktiskt bättre än kaffe t.o.m.

varm choklad lät riktigt gott. funderar på om jag kanske skulle ta och sova snart.
Linn, neej jag försöker hitta en snygg fågel helt enkelt. Och ja det är till boken :) Vill ha en hök eller falk.. men hittar ingen som duger. Haha!
Jaa jag har inte kommit någon vart med varken choklad eller popcorn. Jag har hakat upp mig helt på den här jäkla fågeljäkeln :p
#135, hahaha, fann en sida här till dig,
Hoppas den funkar hehe.
Denna tyckte jag var jätte fin t.e.x.

pilgrimsfalken tycker jag är vacker.
Ja, jag såg den med.. men fastna lite för brown falcon nu :) (brunfalk)

jaha ja. skit i våran hjälp då bara, gör det! -vänder mig förfärad om och snyftar-
#140, Hehe, hmhm tacksamt,
Tss.. Sparvfalk var ju jäkligt speciell :P

ja, dom är också snygga.

funderar fortfarande på om jag ska äta något men det känns som att det är för sent för att äta nu…
jag knaprar ju små röda piller som jag ska bli lite trött utav, därför ska jag ta dom när jag ska gå och lägga mig men de verkar absolut inte ha den effekten på mig.

funderar fortfarande på om jag ska äta något men det känns som att det är för sent för att äta nu…
jag knaprar ju små röda piller som jag ska bli lite trött utav, därför ska jag ta dom när jag ska gå och lägga mig men de verkar absolut inte ha den effekten på mig.
Uppe med tuppen av nån anledning…
/Christine

Har sänt barnen tillskolan.Utom Sannasom är hemma med feber och snorig.
Audiatur et altera pars

har kommit hem igår från en skön helg i Dalarne i sommarstugan. där vi plockade ca 14 liter kantareller!!
som vi har förvällt. så gott att kunna använda till maten o bara njuta, framöver!
Sitter och farmar…
/Christine
sitter å väntar på att bli upplockad av elias pappas sambo :D vi ska ut i skogen å plocka svamp idag :D
Väntar på att min mor ska komma.

Ställde klockan på 10 i morse.. Znoozade. Vaknade ett sms och så fick jag se tiden på smset, 13.52. Då var jag klarvaken! Visst, jag somnade väl inte förens halv 4 men vad sjutton, sova till klockan två?!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ska härmed byta alarmsignal till denna! Då kanske jag får lite halvpanik på morgonen och kommer upp!
Hemkommen från arbetsintervju. Pust!
/Christine
Haha, Linn! Samma här.. min mor ringde och väckte mig. Så fråga hon om jag sov och jag svara lite halvt. Så la jag på och kolla på klockan. Där stod det minsann 13.50 ;) Fast jag var uppe till 06.00 :)
Nu är jag hemkommen igen. Har fikat och ätit räksmörgås.
Skulle ha åkt till min bror och firat hans födelsedag, men det skiter jag i :)
Jag sov "bara" till 13-något idag då jag väcktes av min syster som var kaffesugen 
Nu har hon stuckit, och bror sitter och kollar på fotboll med vänner. Kanske ska jag ta och sno på ett par öl av dem 
_No way! Yes way!

Har nyss kokat lite grönsaker till mina söta hamstrar som de ska få så fort det har svalnat.
Jag har nu suttit i bredbandsbolagets telefonkö i 15 minuter, sen tog det typ 2 minuter och så var jag helt plötsligt kund och har nu mera 100mbit igen. Får också en trådlösdosgrej skickad.
Haha.. vad larvigt. Lisette är så van med sitt mobila bredband att hon blir helt chockad när det bara svishar fram helt plöstligt. Går ju hur fort som helst att byta mellan olika iFokus sajter ;)
Och om det inte var för datorn, hade jag retunerat det här jävla bogus mobila internet som ska vara obegränsat men inte är det. Humfff..

Haha, härligt för dig Lisette. Mitt problem nu är att min dumburk är full i så mycket skit att det går långsamt för det! :P
Nu ska jag lägga örat på kudden. Blir lång dag i morgon. Tisdagar är så härliga! Då får vi in snittblommor för en vecka och då blir det bara till att stå och snitta blommor hela dagen.. Suck..

Här var det inte mycket att uppdatera sig med efter natten… Vart höll alla hus igår?
Nu äter jag i alla fall frukost. Fick reda på via facebook att vi inte bara ska snitta blommor idag, vi ska även packa upp en herrans massa varor, tre pallar kom in igår… Dubbel Suck!
Vi var på våran ettårsdejt igår :) På Grand Hotel, där vi var på våran första dejt också :) Åt trerätters och drack gott vin (som de glömde knappa in på notan, så det blev billigt ;))
/Christine

Grattis på första dejts kvällen. Skoj att höra att den vart bra.
Audiatur et altera pars

Jag sitter här och snörvlar och fryser och svettas… Har blivit superförkyld och har feber =(
Vad trevligt det lät Christine
Grattis.
#165 Fy, du får kura ihop dig under en varm filt, glo på film och dricka ingefärste. Och krya på dig!
Saga har hunnit vakna till liv, druckit kaffe med mor och fått höra lite historier om hur de hade det ekonomiskt och dylikt när familjen var hälften så stor som idag. Trevligt att få höra lite familjehistoria 
_No way! Yes way!
#163, så mysigt det lät o billigt dessutom, kunde inte bli bättre hehe.
#165, hoppas du kryar på dig snart, aldrig ku lo vara dålig, glöm inte att dricka mycke te.
Idag har jag bara slappat hitentills, varit ute o njötit av solen o värmen.

Te är jättegott men det är godast när man är lite frusen och det är jag verkligen inte nu…
Ska gå och göra lite milkshake istället, det lenar den onda halsen =)
#168,gör du rätt i,lät gott med milkshake .

Jag och John letar hus/lagenhet och funderar pa att bli sambo i host! :D
// Amanda
#170, Men så roligt, Vill ni ha hus eller lägenhet ?

#170 Åh så roligt, lycka till med letandet och hoppas ni hittar något som ni trivs med =)

#171 och 172; tack! Vi letar bade hus och lagenhet :) Har finns sma hus med bara ett eller tva sovrum i, sa det ar ett sant vi tittar pa i forsta hand. Vi ar ju bada studenter och har inte sa stor budget. Anledningen till samboskapet ar framst att vi ar sa sjukt trotta pa studenthyresvardar som tar enorma overpriser (det skulle vara billigare for oss att hyra ett helt hus, an ett rum i ett studenthus!) och inte bryr sig om nagonting i princip. Nu aterstar bara att hitta nagot som ligger pa bra avstand ifran skolan och passar i varan budget :) Hittar vi ingenting nu dock sa letar vi till nasta host igen :)
// Amanda
#173, Låter ju konstigt att det är dyrare att bo i studentrum än att bo i ett hus. Dom får ju räkna med att dom inte alls har den ekonomin som andra har som arbetar. Hoppas i alla fall ni finner nått billigare o som ligger nära till hands till skolan.
#170 va härligt! :D:D
jag lyssnar på musik å sjunger :D

Jag har anlänt hem efter en rätt tuff dag på jobbet.
Fick med mig ett fång fin fina rosor hem idag som jag fick av chefen :) Plockade också med mig en fin fin kalla planta hem för hela 50 kr :) Ibland är det fin fint att jobba i blomsterbutik när man bara behöver betala inköpspris plus moms. Chefen tyckte att jag skulle ha fina blommor hemma när sambon kommer hem på tordag. Usch vad jag saknar honom! Denna veckan har gått vääääldigt långsamt och det känns som att det är jätte långt kvar tills han kommer hem.
Smsade lite med sambon idag. Har inte hört något från honom sedan i onsdags när han kom dit. Skönt att höra att han saknade mig lika mycket som jag saknar honom. Han köper förhoppningsvis med sig några fina skor hem till mig :D Får hoppas att dom passar bara!

#174 Ja det ar jattekonstigt! Betalar ca 3200kr i manaden nu for ett rum och delat badrum/kok (vi ar 4 stycken i huset). Da ar visserligen gasen och elen inraknad ocksa, men internet far vi sta for sjalva (ca 150kr var/manad). De husen som vi kollat pa nu skulle vi betala ca 4000kr i manaden for, och eftersom vi ar tva sa blir det da 2000kr/manaden var! Visserligen maste vi betala elen och gasen da, men den ligger enligt John pa ca 300kr/manaden, alltsa 150kr var. Och sa 150kr for internet da.
Sa totalt sa blir det 3350kr/manad i studenthus (da har man bara ett rum) och 2600kr/manad i ett vanligt hus (ett eller tva sovrum, plus vardagsrum och eget kok och toa)! Det svara blir bara att fa ett hus som ligger pa ratt avstand, annars sa far vi sta ut i studenthusen ett ar till eftersom vi inte far bryta kontrakten forrens efter ett ar…
// Amanda
#177,nä men det är ju anskrämligt, jissis, trodde faktiskt inte att det var så illa. Är det svårt att finna lediga hus i närheten av skolan ? Kan kanske vara värt att pendla med buss annars ? Att ni ska behöva stå ut med att bo i studenthuset är ju jättte tråkigt. Men 2600kr e ju offantligt billigt, inte ens en hyresbostad får man för den summan, jo en mini etta kanske hehe.
Jag har tråkigt!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Då är vi två Sara. Sitter och försöker skriva artiklar till Iller Nytt. Och fixa med ett chip register.
Audiatur et altera pars
Christine - Grattis! Helt otroligt att de gått 1 år redan! :D
Jag tänkte kolla på animeserie, men har inte kommit någon vart. Bara suttit och glott på internet. Men nu ska jag nog göra popcorn och se det..
(blä va seg tråden blivit)
Har precis ätit pytipanna med ägg o rödbetor.

jag sitter och läser och är sugen på något. Popcorn lät som en god idé. Tror jag ska ha en påse kvar i skåpet.
#180 Har du brist på inspiration eller är det bara drygt för tillfället?
Ja, tråden blev väääldigt seg nu!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Popcorn och te, lät det som en urusel idé?
jag ska dricka te nu :) mums

#184: Det är hjärnsläpp jaglider av tror jag. Vet vad jag ska skriva men får inte ihop det till en bra artikel helt enkelt. ;-)
Audiatur et altera pars
O jag ska nog ta en kopp kaffe efter maten hehe.
Finns en ny tråd nu ---

Det blev popcorn och cola. upptäckte att klockan börjar bli mycket men har ingen lust att gå och lägga mig…