På dejt med Saga
Efter läkarbesöket idag träffade jag Saga i Gbg. Vi var och fikade på Java, sedan velade vi runt lite på stan. Jag fick inhandlat en korkskruvs öppnare och en flaska till med blue nun.
Vi var på jakt efter en ny almanaka till mig och hamnade på Netto i hopp om att hitta en billig variant där. Ikke. Jag fick istället köpt en Byggare Bob marsmallowklubba till min lillebror. Saga köpte mastodont energi dryck och present till Fnuha som hon ska få på träffen.
Mycket spännande dag!

Fan va najs! Jag vill också gå på dejt med er :D
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

du är så välkommen så!
Micket trevligt 
Jag känner f.ö. väldigt manlig att dricka energidryck ur en 1½litersflaska ^^ Har du invigt Korkskruven än?
_No way! Yes way!

Tänkte att jag skulle äta lite först. och nu när jag kom hem var jag inte längre så sugen på vin… men det kommer nog sedan när jag sätter mig i soffan och myser med min bok.
present till mig! 
jag vill me på dejt!
Äsch, vin ska man ju dricka till maten juh 
Och Fnuhuhua, snart så snart. Bara typ…1½ vecka kvar 
_No way! Yes way!
ja jäklar! inte långt kvar alls ju :D wehooo :D

låter soma tt ni hade det riktigt trevligt :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

synd att min cheftvunget ska iväg på tävling den helgen, jag hadeså gärna velat komma på träffen jag med!
Jo, men vin till äggröra känns ju lite sådär faktiskt.
Oja, riktigt trevligt hade vi det. Måste erkänna att jag var ganska nervös innan. Som ni kanske har läst innan så har jag en släng av social fobi men jag jobbar på det. Saga var som tur var mycket rolig att prata med så jag tror att det löste sig rätt bra faktiskt! :D Så till er som ska på träffen och inte träffat Saga innan så kan jag rekomendera henne, mycket trevlig flicka :D
synd att du inte kan komma linn! :(
de e bara jag å saga å ida som ska träffas
fast inte så bara ! :D

jag vill okcås på träffen *snyft*

SAGA! jag älskar min vinöpnnare! Trodde jag skulle få slita som ett djur för att få upp korken med denna också men den var ju super lätt!
hela tre nattsuddare… blir ni inte fler än så? :O
Då kan ju jag också erkänna att jag var lite nojjig innan. Får alltid för mig att folk ska tycka jag är tråkig och jobbig.
Haha, jag sa ju att den öppnaren var bra, är ju därför jag har två stycken hemma 
_No way! Yes way!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du kommer ner till Göteborg torsdag om en vecka så kan du lyssna på (och lära dig?) skånska 
*titta, tejp löser allt*
_No way! Yes way!

det tyckte då inte jag i alla fall!
jag älskar den! den är underbar! och jag är glad att jag köpte blue nun igen, det är riktigt gott alltså!
Hehe, Linns nya kärlek Korkskruven 
_No way! Yes way!

Yeees! Meeeee lööööööv my kooorkskrouv!
Funderar på om det kanske börjar bli läggdags för min del nu. Såg precis på Confession of a shopaholic. fruktansvärt tjejig film men den var bra. Ska bara farma klart på fejjan och dricka upp det sista av mitt vin, sedan blir det läggdags.
korkskruv äger nu har ja me en :D

#18 är den lika kronglig som min öppnare?
haha nepp den e lätt :D
_No way! Yes way!
din va ju dyr ! 

Den var hur som helst värd de där extra kronorna för nu kan jag öppna mitt vin.
sant! ;)
Oj, jag ska nog ta mig till IKEA nästa gång
När det nu blir, de går ju inte direkt sönder, inte ens när man hoppar på dem. Min vinöppnare blivit flitigt använd i 6 år och det blir ju bara 50 öre/månad och det blir ju inte så mycket i längden ;P
_No way! Yes way!
haha :D
Haha, nice! Ni två, Saga och Linn, får säga till när ni har tid senare någon gång. Så kommer jag och gästar er :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Lisette, är det inte lättare om du säger till när du kan komma så kommer vi istället?

Hjälp.. bara 1,5 vecka kvar.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH jag har ju inte ens börjat förbereda…
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Linn, När jag kan komma så kommer ni i stället? :P Det där vart för luddigt för min hjärna att procera.. men joo, enklare om jag säger när jag kan komma till gbg. Men jag vill gärna sussa hos någon också:) Så det är ju bra om ni har tid till det och plats etc.
Så får ni leda mig i gbg och visa allt det roliga.. hum :P
#30 Äsch, ingen stress. Lite tak över huvudet, ett askfat och en vrå att sova i och Saga är nöjd 
#31 Saga kan försöka leka tolk: Eftersom varken jag eller Linn bor i Göteborg, men i närheten, så är det ju bara att säga ett datum när du vill komma så kan vi ta oss in till staden Göteborg
Men vad kräsen hon var då, duger inte parkbänkar till sovplats? Pfft, nåja, här finns alltid plats.
_No way! Yes way!
Och Saga har typ alltid tid.
_No way! Yes way!

Det var precis så jag menade Saga. För min del är Lördag efter 15- söndag lysande. Det här med jobb alltså. Jobbar ju nästan alltid fredagar och lördagar. Men snart kommer jag ha två lediga lördagar i månanden och det kommer bli riktigt skönt.
Saga bor ju närmast staden, jag bor några mil utanför, men vill du så är du gärna välkommen hit, vi har gott om plats.
Hehe.. neeh vet att ni inte bor i staden, men åtminstone närmare än jag själv ;)
Hum, hur ska jag tolka det där Linn? Att de är bäst lördagar eller att det inte är bäst lördagar?:P haha.. gullunge!
Fast jag kanske borde komma till den 20 november, eller vad säger du Linn? ;)
#30 haha lugn å fin :) som saga säger en liten vrå att sova i bara så ordnar sig resten :)
jag har aldrig vart i göteborg 
Jag ska snart dejta göteborg! ;) Höhöhö :P
/Christine
Åh, jag åker sammtidigt som dig då Christine darling ;)
Göteborg är himla fint för övrigt. Och Liseberg är för jäkla kul!!! Åkte vi till varenda år förr.. snyft!

Haha, jag vet inte riktigt hur jag tänkte, men lördagar efter kl 15 är det säkert att jag kan i alla fall, veckans övriga dagar vet jag inte riktigt. det hade vart riktigt roligr om du kom den 20e november! hade vart sååå kul att ha en annan twilight nörd att prata med efter filmen. Undrar när man kan boka biljetter…
Christine, när ska du till gbg?
Tror Christine skulle dit nu i augusti.
Jaha okej :) hum.. får prata mer om det dära, jag vet inte riktigt hur jag ska tänka just nu :P
Ja, det vore kul. Jag går aldrig på bio annars.. men den måste jag ju nästan se på det viset. Biljetter har jag ingen anning om när dem släpps. men man får nog vara snabb :P

Får hålla koll på den helt enkelt. Om du vill sova hos mig när du kommer hit så får du säga till i tid bara så att jag kan lägga om mina dagar på jobbet.
Hehe, neeh men jag tänkte komma och överraska dig;)

Då kommer du med största sanorlikhet få leka med min sambo istället.
Haha.. det vet jag iof inte om jag vågar :P
Jag kommer till gbg 28:e augusti! Och åker hem 30:e lutar det åt. Kommer gå på liseberg på fredagen och sitta på Kellys någon av kvällarna :P
/Christine
Kellys är kärlek, fast satans varmt och kvavt på sommaren. Saga brukar smyga runt där ibland, kanske kan man ta och smyga sig dit då 
_No way! Yes way!
en till nattsuddsträff på g? 
Jaa, klart Saga är välkommen!
Lär bli på lördagen eftersom jag kommer vara seg efter tågresan och liseberg på fredagen.
/Christine

Lisette, min sambo är översocial och kan prata med alla om allt och inget (min raka motsats) så det skulle nog inte vara några problem alls faktiskt.
Christine, vad är Kellys för något ställe?
Kellys ligger på andra långgatan. Billig pub med mycket veganskt och trevligt folk.
_No way! Yes way!
#48 Woho!
_No way! Yes way!
Jag blev helt kär i Kellys när jag var där förra året! :D Linn och Saga, det vore jättetrevligt att dejta er där då :)
/Christine
Och jag ligger med i Christines väska :)
Linn, hehe jaa jag brukar vara bra på att prata om allt och inget heller för visso.. men nu ville jag träffa dig också ;)

Christine, ska kolla vad det är för dagar och se om jag inte kan masa mig ner dit då.
Lisette, därför får du se till att förvarna mig så att jag kan vara hemma om du kommer.
Absolut! :D
Oh, ja Lisette! Självklart får du plats i min väska! Hehe, Elin har nog inget emot att inackordera dig med ;)
/Christine
Det låter som en dejt ;)
Wee, vi ska dejta hela stan! :D
/Christine
Haha.. ja det låter trevligt :P Får jag smyga me i väskan in till Liseberg också? Eller så kan vi säga att jag är ditt barn, så jag får gå in gratis.. jag kan nog se ut som 6 eller vad det är :P
Vi snor en barnvagn! Så smugglar jag in dig i den!
/Christine
Jaa! så kan jag ha en filt över benen och dra upp dem .. och så typ en hatt eller nåt.. ehm aa.. :D
Du kommer bli jättesöt!
/Christine
Haha, glöm inte nappen bara! Eller så skaffar sig Christine en stor kaftan och leker gravidmedLisette 
_No way! Yes way!
Oh, yeah! Sexigt det kommer bli :P
/Christine
Hahahah.. gravid med mig? Ska jag hänga som en apa runt christine då eller. Det lär ju bli världens största gravidmage! :P
Klart du ska hänga som en apa runt magen! Påpekar någon något är det bara att kontra med ett "Vaddå, kallar du mig för tjock?!!!"
_No way! Yes way!
Haha, jaa klockrent :D
fast jag kom på, om hon nu smyger in mig på Liseberg får jag ju ändå inte åka karuseller :( för jag har inget åkband.. snyft.
Ja, men jag kan leka muslim! Någon som har en burka till övers?
/Christine
Lisette, du får göra som jag gjorde när jag var yngre och tejpa fast någons använda åkpass 
Jag har ingen burka till övers, men vad sägs om en svart soppåse?
_No way! Yes way!
Hmm, svart soppåse kan funka :P
/Christine

När är detta? Jag vill också va med :D:D Jag är jättesocial, ifall de va nån som tvivlade på de…:P
/Sanna
Om tre veckor är det väl Christine ska komma till väst, hur är det med Lisette? Kom och leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!"
_No way! Yes way!
jag gillar inte karuseller :P men jag kan hålla allas väskor 

men jag äääälskar att åka karuseller…jag vill va me! :'(
/Sanna
Jag tycker det är för dyrt med Liseberg, så jag kan patrullera vid ingången och skrämma bort besökare 
_No way! Yes way!
#75 haha vi kan sitta utanför å sjunga :D
Karuseller är ju det roligaste som finns! Vilken adrenalinkick :D
Jag vill, jag vill, jag vill! Men sannagull, du är la i Ungern snart? :)