Är det här man hör hemma?
När man av nån anledning, ännu okänd, inte kan sova på nätterna? ;D
Alltid! Och även när man inte kan sova på dagarna. Eller om man sover hela tiden och bara tar en liten vakenpaus för att sitta och skriva lite strunt på nattsudd.
_No way! Yes way!
här e de nästan alltid nån vaken :O

här hör man hemma på natten :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#3 Äsch, man hör väl hemma här dygnet runt 
Fast lite mindre aktivitet är det allt på sommaren. Kan det vara så att folk har bättre saker för sig *snyft å snörvel*
_No way! Yes way!
Haha, kul att se att fler "lider av samma symptom" ;D
Har sovit så länge på morgnarna att jag inte kan somna på natten. Så nu ska jag vara vaken tills imorgon förmiddag, då har jag varit vaken i ett dygn, sen ska jag gå och sova.
Lär väl då vakna imorgon kväll, men då kan jag vara vaken i ett dygn igen så är vi tillbaka på ruta 1 igen ;)
Har börjat sticka en mössa men tog en paus i det. Nu ska vovven ut, sen ska kaffebryggaren få jobba.
Borde egentligen solva vävstolen men jag orkar inte :S
Jag gör tvärtom. Först ska bryggaren få jobba lite, sen är det ut på promenad som gäller. Iof ska jag rasta tidningar och hjälpa dem hem. Inte riktigt lika trevligt sällskap som en hund.
_No way! Yes way!
Hehe, det var en ny variant ;)
hehe jag e fortfarande vaken och har inget för mig typ, sitter å spelar poker på nätet :P weho :P vad gör ni? :)
jag städar inne på min sajt och dricker kaffe ;)
hehe jag städa lite inne på min sajt med :) behövs ibland!!
*gääääääääääsp* ;D

Hihi :) För en gångs skull är jag en sömntuta! Vilket beror på en jättetrevlig medicin med morfin i, som man sover jättegott på
Godmorgon på er förresten ;)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Å jag har fortfarande inte lagt mig ;)
Har fått massor av vettigt gjort redan. Har varit och tagit hand om katterna jag passar åt grannen, stickat klart halva mössan och nyss kommit hem från willys :)

Ojoj, du har hunnit med en del! ;) Jag har matat gerbilerna än så länge, that´s it
Visst är de skönt att handla när det knappt är några andra i affärerna?
/Sanna
Ohja :) Ingen kö alls, bara betala och gå :) Fast det spöregnar ute så det kanske är en bidragande orsak?
Nu är jag iallafall så trött att ögonen går i kors :)

Nej men vad trevligt med ett nytt ansikte! Valkommen! Jag har nyss vaknat och tankte spendera resten av dagen med att glo pa film. Tankte faktiskt till och med hyra dem for att sponsra videobutiken och darmed hjalpa oss upp ur dessa dystra tider.
// Amanda

Ja välkommen hit till oss förresten Imasy :) Hoppas du sover gott nu..
/Sanna
Man hör alltid hemma på Nattsudd.
Välkommen hit!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Det är fullt tillåtet att hänga här på dagarna med, men räkna med att aktiviteten kanske inte är på topp just då 
Hu, fick sova en stund mellan 11:30-15. Nu ska jag ner till stan så husets herre får handla upp slantarna han har i sin "plånkplok", för hela 39,50 får han säkert mycket för på BR, not! ;)
#20 Åk till Rusta istället. Då kan man få två vattenpistoler och ett badmintonset för 40 riksdaler 
_No way! Yes way!