Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 1033 ggr
Jenahbella
0

vad gör ni när de regnar?

sommaren är här , blommorna blommar , fåglarna kvittrar å jaa, regnet öser ner!

vad hittar ni helst på när de regnar? :)

Jenahbella
0

jag kryper helst ner i sängen under täcket med en påse godis å kall cola å ser på film :) 
eller spelar kort  :P
eller spelar maffia wars och farmville på facebook :D

å jag får inte glömma iFokus :D

LiindaH
0

Glöm inte fisa

// Liinda

Musiken
0

Jag glor pa film, laser bocker och tidningar, kakar chips och ibland tar jag med kameran ut pa promenad och knapper lite regnbilder :)

SaaraE
0

Är ute och går med vovven;) Annars målar jag gärna nagalran i någon hftig färg och ser på tv!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

Jenahbella
0

#2 haha :D

#3 oh regnbilder Förvånad du har inte några att dela med dig av? :D

#4 wei måla naglarna e bra :D

Musiken
0

#5 tyvarr inte eftersom min harddisk krashat :( Men jag ska knappa nya nar det regnar igen! :D

Faxlin
0

Ja sisst när det öste ner gick jag ute och tog bort isolatorer ur sommarbetes hagen. Allt för att vi ska dit med nya isolatorer och i tre varv denna gång och göra om hela skiten. Sedan har jag varit ute en del och gått med illrar och ja sådant roligt som alltid gör en dyngsur :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Nej Åsa.. Det är bara du som är ute när det regnar.

// Liinda

Liss
0

Jag är hundägare, så jag blir med blöt:) Ibland iaf… jag tror Ecko är magisk! För varje gång vi går ut så är det uppehåll just då. Råkar det inte vara det vill han inte vara ute ändå.

Annars gör jag saker jag brukar göra annars med. Jag behöver ingen ursäkt till det som att det regnar. Jag ser på film i sängen, skriver på min bok, läser böcker, surfar runt på internet, pratar med vänner, dricker en massa te, ritar, och jaa.. promenerar med eckofis. För bortsett från honom tycker jag faktiskt om regn :)

Hum, jaa det är väl det jag gör inomhus. Jag lyssnar på massa bra musik med..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jenahbella
0

jag tycker med om när de regnar, men att sola å bada som man "ska" göra på sommaren funkar ju inte riktigt då :P om man inte går till badhuset eller solar solarie då ^^

Strumpa
0

jag älskar när de regnar (och åskar o blixtrar). när de regnar så är de helt klart mysigast att ligga i sängen/soffan o kolla film och/eller mysa me nån man tycker om. och dricka goda varma saker.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Jenahbella
0

#11 oh ja! ligga å lyssna på åskan nerbäddad med balkongdörren eller fönstret öppet :D myspys! :D

Alex
0

Jaa, vad gör man? Antingen sitter inne vid datorn, på iFokus, eller Facebook (och spelar Mafia Wars eller Farm Town, som faktiskt är roligare än Farm Ville, Jennifer… Flört).

Eller om man har tur så folk inte jobbar kanske man sitter hos Catta och spelar Guitar Hero, eller så sitter man på cafét och fikar med folk. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jenahbella
0

nee alex jag älskar farmville :D haha :D
wuhu guitar hero äger :D

Alex
0

#14 Finns mer och roligare grejer på Farm Town ju. Tungan ute

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jenahbella
0

haha jag får väl kolla in de lite närmre då ;)

Alex
0

Jaa får du göra.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

elinn
0

Jag sitter på balkongen och läser =)

Saga85
0

#18 Blir inte boken blöt då?

När det regnar gör jag samma saker som när det inte regnar. Typ inget.

elinn
0

Jag har ju tak på balkongen Tungan ute

Adina
0

#1 - Det låter mysigt :)

Telefonkontakt
0

jag gör allt som vanligt när det regnar, ut med barnet i vagnen men på med regnskydd och regnjackan :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

KitoBonito
0

#18 Myyys. Med en kopp te till det tycker jag!

Själv, beroende på vilket regn-humör jag är på, fasar jag ofta för nästa kommande hundpromenad.

lill-jarven
0

När det regnar brukar jag skicka ut Ida med hundarna och själv ligga kvar i sängen och slöa. ;)

Alex
0

#24 Hahaha det är elakt. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Saga85
0

#24 Hehe, vad har man annars en sambo till Oskyldig

LinnB
0

Jag går promenader i regnet. Alltid ute när det regnar, det är ju det som är det bästa. LIX!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jenahbella
0

#24 haha elakt men sant Oskyldig man låter sambon gå nånstans om man måste ut :P