Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 498 ggr
Musiken
0

What to wear?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tanken ar att jag ska ga ut med en ny tjej pa jobbet och hennes kompisar ikvall. Jag har dock ett "problem".

Jag ar 1,56m lang. Hon ar narmare 1,90… Jag ser ut som en javla hobbit brevid henne. Jag nar henne ungefar till armhalorna nar hon har platta skor pa sig. Ikvall ska hon ha hogklackat.

VAD FAN SKA JAG HA PA MIG SA ATT JAG INTE SER UT SOM EN HOBBIT BREVID HENNE?!
Allt blommonstrat och puffigt och gulligt gar saklart bort, men sen da? Kan jag ha korta shorts med hog midja, trots att jag har lar som tunnor? Eller borde jag satsa pa pa pennkjol? Eller vad?

Strumpa
0

relativt enkel rätt kort klänning och sjukt högklackat är mitt tips.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Faxlin
0

Jag håller med Sanna där. Men samtidigt så bör du itne ha så höga klackar så du inte kan dansa eller gå normalt i dem. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Strumpa
0

Hihi Åsa då, allt för snyggheten;) jag blev typ 10 cm längre i onsdags….de va kul…men sen va de inge roligt när man skulle hem ;) ont i Sannas fot, ajaj..

/Sanna

Faxlin
0

haha, en bra måttstock tycker jag är att kan du inte springa i en sko är den för hög .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jenahbella
0

sanna, då får man ha platta skor i väskan som man kan byta till när man går hem :D de brukar iaf ja göra :D

Strumpa
0

jo om man har en väska större än ett frimärke så funkar de ju ;) men sånt sysslar jag tydligen inte med…ObestämdTungan ute

/Sanna

Jenahbella
0

haha okej ;) 
jag har ganska stora väskor… så jag får med mig de viktigaste Oskyldig
skor , ombyte, hårspray, tre olika parfymer, smink, en flaska sprit eller tre Tungan ute å så lite annat smått å gott :D hahaha

Musiken
0

Haha, tar du med dig det nar du gar ut pa krogen ocksa Fnuha? :P

Det blev en kort figursydd kjol med t-shirt igar, och hoga klackar :) Jag kunde ga i dem finfint, men jag hade glomt att klippa lillta-nageln, sa efter halva kvallen hade jag en stor blodblasa pa tan sa resten av kvallen gick jag barfota hah.

Jenahbella
0

japp fast brukar hänga in väskan :D haha