"20 frågor" med anden!
Du tänker på en person, anden ställer frågor, du svarar, anden gissar vem du tänker på. 
Jag har kört några gånger, och än så länge bara lyckats med två personer som han gissat fel på (dock har han varit väldigt nära)!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hihi, George W. Bush var rätt! :D
Ior också! Hihi! :D
Han hade rätt på Layne Staley (sångare i Alice in Chains) men fel på Daniel Svensson (trummis i In Flames) 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Feeeeeel på Darin! :P

jag är asimpad haha den hade rätt om alla tre jag körde på men att han gissade rätt på elvis presley fattar jag inte eftersom jag svarade vet inte på 4 frågor!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag tänkte på min make. Han trodde att det var min musiklärare, som om jag skulle ha en sån.. ha ha.

Nu har han gissat rätt på nära vän, "lover" som han så fint sa hehe, Elvis Presley och KUNGEN!! haha
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Han gissade rätt på Michael Jackson, fast när jag tänkte på min mamma, trodde han det var min styvmamma :S
Läskigt… :D
/Christine

Oj haha. Funkar ju
.
Wee, jag besegrade honom en gång av tre! Hade valt Scarlett Johansson men han gissade på Anne Hathaway
/Christine
Åh, det där är sååå coolt tycker jag!:D när jag körde det första gången blev jag helt chockad och satt med det flera timmar, HAHA!
Haha, testade nu med min pappa, men fick Ingvar Kamprad.. :P

AHAHAH han gissade feeeel! Jag tankte pa Roger Pontare, men fick Magnus Uggla! :P
// Amanda

IGEEEEN! Tankte pa IPREN-mannen men fick "a friend of yours" HAHAH
// Amanda

Hihihi, tankte pa Disco-Kjelle, men fick Carl-Jan grankqvist!! :P
// Amanda

Heheh, och jag tankte pa Prince Harry, men fick Prince William :P
// Amanda
Han klarade C3PO :D
/Christine