Ensam
ensam ensam ensam
it sucks.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Nähääää, inte längre! Maja ville inte vara ute längre *host host, det var inte alls jag som var seg*
_No way! Yes way!

heeej :) nu kan du ju facebooka lite också, men du har ju inte accepterat mig än. så gör det ;P
jag ska upp o tvätta tidigt, men jag vill inte sova :P plus att jag är lite lätt förvirrad över mina känslor…
/Sanna
Men åååh, då måste jag ju svara på dem andra också…och ögna igenom alla grupper och tjafs. Nåväl.
Hur är det med känslorna?
_No way! Yes way!

nej de måste du inte aaalls ;) bara du accepterar mig så ;P
jo just ja, dom ja.. kanske skriver de på känsligt, men jag vet inte..vill inte att alla där ska veta.
/Sanna

shit, jag tycker jag känner igen dig? när bodde du i Falun? :)
/Sanna
skriv av dig om du vill. jag finns iaf här 
Jag flyttade från Falun i december, och hade då bott där i lite mer än ett år. Världen är liten…eller…Falun är liten så vi kanske har mötts? Typ…öh.-..Etage, Kåren eller Harrys?
_No way! Yes way!

Haha jag vet inte, jag har inte bott i Falun sen 2007 :P så då inbillar jag mig bara ;P men de är verkligen störst chans med Harrys :P eller Engelska.
/Sanna
Annars är det kanske Natalie Imbruglia, Cher eller Angelina Jolie du har sett och misstagit för mig ;P
_No way! Yes way!

åh både Natalie och Angelina går ju inte av för hackor så ;) skulle inte förvåna mig heller!
tack för att du finns här då ;) får se om jag vågar få ur mig de till nån.
/Sanna
Tur att/om det var dem du träffade då istället, hehe.
Skriv om du vill. Jag vet dock inte hur länge jag blir kvar här, börjar bli lite pööömsig. Men ett tips - skriv det bara inte på fejjan, då får alla veta det 
_No way! Yes way!

hah klart jag inte gör dee ;)
/Sanna
Duktig flicka. Nu måste Saga dock nana…sov sött och låt inte dina känslor förvirra dig för mycket
Lägg dem i en liten liten låda och gräv ner den i en liten liten grop och låt ett litet litet monster vakta över dem tills de slutar vara virriga.
_No way! Yes way!

Pömsig betyder sexuellt utmattad. Bara så du vet Saga ;)
Och Sanna, jag vill oxå veta hur du har det! Har tänkt massor på dig!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#13 Vad söt du är :) Jag har de bra, men jag kan säga att han jag snackade om på känsligt inte var den jag trodde precis…snacka om att man tror att man känner nån, men i vissa situationer kommer nya sidor fram som man inte vill se.
/Sanna

haha men Ida, inte i våran del av landet. Där betyder pömsig att man är trött helt enkelt. Har inget sexuellt alls i sig. Usch vad hemskt med tanke på att jag och massor med andra föräldrar här omkring säger åt våra barn: . Är du pömsig, ska vi göra kväller.
haha, usch nu har du gjort så jag får svårt för att använda det ordet med. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#14 Okej, trist :/ Men kan du inte skriva lite mer? Eller är du på msn? Vill höra lite mer ju 
#15 Hahaha, men jag är ju från samma del av landet som du bor ;) O det är faktiskt inte jag som kommit på att det betyder sexuellt utmattad. Jag har oxå använt det till barn.. men jag lärde mig betydelsen när jag jobbade på dagis.. småbarnsavdelning.. kan säga att jag använder inte det ordet annat än till min sambo ;)
Does it become a walk?
/Ida

#16: Mohahaha, nej det förstår jag att du inte gör.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Talade snällt om för grannen här hemma för några dagar sen vad det betyder oxå.. hon sa så till sin 4åring.. hon har oxå slutat säga så :P
Does it become a walk?
/Ida
Men va? Du har ju fel Ida! Pömsig är trött. Sluta vara så snuskig 
*Bara för det så kollade jag runt på det. En version som gör att vi båda har rätt är att pömsig är ett (späd)barns dåsighet, och att samma känsla uppkommer hos vuxna efter sex. Så det är att vara trött! Sådeså! Jag kanske hade sex innan jag blev trött igår? 
_No way! Yes way!

Sexuellt utmattad :P oavsett vad så klarar jag inte av att använda det till barn längre :P
Does it become a walk?
/Ida