Vad händer på midsommar?
Jag och 14 polare ska åka på roadtrip med partybuss och husvagn dit vägarna för oss. Så ska vi dricka, grilla o spela kubb och lite andra grejer :P Blir de dåligt väder så har vi buss och husvagn att husera i 
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Haha, de låter verkligen inte fel det Sanna :D
För mig blir de middag med mor/familj och ut till de vanliga stället för att glo på midsommarfirande.
Sen på lördagen blir det partaj med tjejorna, vi skulle visst samla ihop alla vi känner! *pust* :P Så hemma fest och sen ut på pubben och dansa rumpan av oss :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men åh så trevligt det där lät Sanna! Om ni åker västerut måste ni komma och säga hej!
Jag ser inte fram emot midsommar egentligen. Det är sista kvällen jag kommer träffa flickan (ska jag säga … flickvän?…nej) innan hon åker iväg i 1½ månad. Men jag ska dra med henne till en fest hos min bästaste vän. Och om jag känner bästaste vännen rätt kommer folket mestadels bestå av sköna flatbrudar. Självklart ska fröken Ukulele få följa med. Jag har lärt mig en låt utantill som jag ska spela för flickan (fast det är en hemlighet, så schhh)
_No way! Yes way!

Åh så söt du är Saga =)=) Hon kommer bli rörd :)
/Sanna

For mig blir det forhoppningsvis midsommarfest med nagra andra svenskar har i UK :)
// Amanda
#3 Nja, sådär. Jag skriver nog en ny tråd om det.
#4 Då måste ni dansa små grodorna! Min syster hade ett midsommarfirande med svenskar i USA då de fjantade runt i en park och dansade. Folk kollade väldigt skeptiskt på dem.
_No way! Yes way!

#5 Absolut! Funderar pa att kopa grodkostym ocksa, men har inte hittat nagon…
Vilken lat ar det du har lart dig pa ukulele? :)
// Amanda
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den här.
_No way! Yes way!
Det låter ju som att alla ska ha det jättetrevligt. :D
Jag och Malin åker ner till köpmanholmen på fredag och ska bo hos mina föräldrar i helgen.
På fredagkväll ska vi vara hos min bästa vän som fyller år på lördag. Där blir det fest och grillning. Kommer nog bli supertrevligt.
På lördag har vi inte så mkt planer ännu, förutom att vara bakis och vara med två kompisar på kvällen. :P
På söndag ska vi åka på IKEA innan vi åker hem igen. =D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oooh IKEA! Forhoppningsvis blir det firande "IKEA style" pa lordag ;)
// Amanda

Jag har 2 val. Vara hemma med sambon.
Eller åka med min mamma med familj till småland och träffa släktingar jag inte träffat på flera år.
Åh umgås med mina helt suveräna och underbara systrar.
Bara vara jag och min familj för en gång skull.
Liinda vet inte om hon ska vara hemma med sambon…
Eller ta denna chans att faktiskt få umgås med bara dom.
// Liinda
#9 Haha, ååååh, så skabbigt! Jag måste dricka ur kåpor på midsommar!
#10 Varför inte ta med dig sambon och fira i Småland? Så blir det ju två flugor i en smäll. Typ.
_No way! Yes way!

#11: För att vi inte har någon hel bil, eller som vi egentligen får köra med, + att vi inte kan ha med hundarna då min ena syster är allergisk.
Sedan ville min mamma bara ha oss barn och bara vara.
Sambon kan följa med en annan gång i sommar.
Plus att jag får allt betalt.
// Liinda
i morgon drar jag till dom finska urskogarna en vecka , blir väll fira på den finska skärgården med släkt :)
#12 Taskigt läge. Kom och fira midsommar här istället!
_No way! Yes way!

#12 Jag hade inte tvekat.
Själv får jag besök av hela familjen utom mellansyrran som är i Thailand.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

jag ska åka till svärmor i midsommar.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag och familjen drar husvagnen ut i skogen till farmors stuga (ligger helt underbart till alldeles vid sjön), och lever fina livet bara. Alla mina farbröder kommer också dit, brukar alltid vara lika härligt! :D
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
#4 Varför med andra svenskar bara? Lär engelsmännen dansa små grodorna! När jag bodde i England fick banne mig våran bekantskapskrets finna sig i att fira midsommar och ha kräftskiva och allt vad det var… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ja och förresten, själv ska jag ut med pojken och lite folk till en vän som bor i en slussvaktarstuga i skogen! Och spela brännboll ska vi tydligen göra… Hur vi nu ska lyckas med det bland alla träd.
Haha
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#14: Noope.
#15: Du hade vart med familjen?
// Liinda

#18 Det blir nog lite engelsman ocksa :)
// Amanda
#21 Det är rätt! De brukar tycka vi svenskar är fullt normala efter såna påhitt! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

GRATTIS PÅ GOD MIDSOMMAR ALLIHOPA!

Vi hade det toppen =)
Var runt 20 pers som hade hyrt safaritält på campingen i Furuvik. Där grillade vi, spelade kubb, drack gott och badade =)

Åh.. furuvik.. Där va det ju verkligen år o dar sen man va
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Vi hamnade i ett hus som plötsligt fylldes med dansande människor. Mycket trevligt. Och jag lyckades hålla humöret uppe trots att flickan stack tidigt och att jag "kände" 2-3 stycken av 50 pers.
Saga glömde dock av att det var knytkalas, fast glömde dock av att äta. Hon glömde också hatten och gitarren där. Saknar dem.
_No way! Yes way!

Hahahaha…..
lyssna på detta:
En partybuss som går i max 60, har en hel björk på golvet och 14 glada gubbar som är fullare än fullast mitt på blanka dan, tutar åt alla som kör om (dvs precis ALLA)och snackar med turister under ca 9343595 kisspauser på väg mot Värmlands skogar
En husvagn med 5 glada gubbar som jag tyvärr inte kan redogöra för under ditresan
En Bananer I Pyjamas (japp! bildbevis finns på B1 på Fejjan)
En partycykel på bussens framskärm som senare orsakade ett sabbat nyckelben och ambulans mitt ute i Värmlands skogar
En lång sandstrand och kallt vatten, lervälling och partytält samt lägereld och gitarr
Hög musik och jättefin (hrm..) dans
Kubb och brännboll
Frågesport med Spray Tan som pris (jag kom sist)
Sedan: (hos en killkompis med nästan hela gänget, igår till idag)
Grillning med en brinnande veranda som följd
Bastubad med lätt öldoft
Sanning eller konsekvens-kortspelet; den elaka versionen som slutade med bl.a spanking i underkläderna, insmörjning av lotion, brun utan sol-sprayning från ovan nämnda Spraytan in a can, sexställnings-charader, hångel…ja ni vet.
Pizzatävling
Filmvisning (Hata Göteborg, en fin film. HAHA)
Sen är de sååå mycke mer. Men Sanna var inte så nykter ;)
/Sanna

Ida, hojta till nästa gång du är i närheten så får vi ta en sväng till Furuvik =)

#29: jag vill gå på furuvik :( Aldrig vart där.
// Liinda
Håller med dig Solaika, det var flera år sedan jag oxå besökte Furuvik.
Ngn gång på: -60 talet om jag minns rätt, så det är evigheters evigheter sedan.
Får se i sommar om vi kan åka dit och titta hur det ser ut nu för tiden.
#28 Låter trevligt.
Vart i Värmland var du?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Åh, vad roligt ni verkar ha haft det, Sanna! :D *partydansar*
/Christine
#28 Haha, ni är ju galna!

Japp det var en upplevelse utöver de vanliga =) Hoppas folk lägger upp bilder på facebook snart så ni får se :)
Alex baby, vi var förbi Tyfors iaf, rätt nära gränsen till dalarna. Det var en jättefin sandstrand och en fin sjö iaf;) så mkt vet jag typ. hehe.
/Sanna
Sanna, det där lät ju underbart!
_No way! Yes way!
#35 Haha okej, då är det inte i närheten av mina hemtrakter alls. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport