Skitdag!
Ja… För det första så vet jag inte om jag har sovit inatt eller varit vaken hela natten. För om jag har sovit så har jag drömt att jag har legat vaken. Detta har lett till att jag inte har varit särskillt pigg alls idag.
Sen kommer jag till jobbet och möts av: "Jaha skulle det vara demo idag? Det har vi inga varor till, exponeringskylen är fylld med annat" Eh ok… Så jag har fått bjuda på annat än vad det egentligen skulle vara. Sen kommer det bara över mig vad jag hatar gratisarbete! Då menar jag inte ideellt arbete, utan tiden man arbetar utan lön för att man måste. Vi har betald arbetstid 11-19 punkt slut. Men efter varje arbetstillfälle ska det också rapporteras i en databas, detta tar normalt tio minuter och sker utanför våran arbetstid. Det blir många timmar… Arrgh!
/Christine

Dags att kräva att rapporten ska ingå i arbetstiden kanske? Sånt där mygel ska man inte acceptera.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Oj, låter inte alls som en rolig dag, men gör som #1 skriver.
Skulle nog jag också göra om jag vore i din sits
// Liinda

Jag vet hur de är med jobb som man accepterar dåliga förhållanden, bara för att man är glad över att ens ha det. Hoppas idag har varit bättre =)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Usch sådana dagar är inte roliga. Hoppas det dröjjer länge tills nästa sådan dag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars