Hahaha 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Men suck D:D: vi vet ju båda två att västeråsarna är lite som dom är 

/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Jag har vänner i Örebro och min bror i Göteborg så det händer ganska ofta att jag åker igenom Västerås och staden verkar ju inte vara så spännande så, ja jag kan förstå om folket har tråkigt 
Flytta till Gävle, här kan jag lova vi har roligt =)

#1: Va säkert du !
#2: Därför vi kommer så bra överens med dom här inne ?
// Liinda
Haha!

Meh.. nu tycker jag ni är elaka
Jag har då aldrig tråkigt och jag är minsann inte som jag är.. eller.. hum.. 
#3 Jag är uppvuxen i Valbo.. kommer aldrig flytta ditåt igen 
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

#7 Jag är också uppvuxen i Valbo. Vart bodde du?

#3: Baaah ! GÄÄÄÄVLE ! Händer aldrig nå roligt i Gävle? V
Vart gömmer du dig ? Eller ah har ju sett din port (A)
#7: Men du är ju ny… Du är ju liksom! Inte infödd där
// Liinda

#9 har du sett min port
Hur har detta gått till? *nyfiken* =)
Dum fråga men vad betyder "(A)"?
#10 Det är msn-versionen av denna --> 
Liinda är lat. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#10: När Åsa skulle göra något hos dig…
Vi körde henne!
jag är mer nyfiken på vart allt roligt i Gävle är?
#11: ShyyyY!
// Liinda

Aha tack =)

#8 Valbovägen 154 :) Borta vid Åbyvallen typ. Ett vitt hus med blåa knutar som numera är grönt med vita knutar. Men du.. du har ingen större bild på dig? Såg att du är 25.. fyllt iår? Nu blir jag ju toknyfiken!!
Does it become a walk?
/Ida

haha, Elin, Liinda och hennes sambo körde mig när jag kollade fiskar och gav dig sårsprayen.
Västerås, vilken stad. Jag som ska dit på lördag.
Då lär de bli ännu tokigare alltså. 
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#15 Vavava?? Ska du hit?? När? Varför? Mamma är här så jag kan ju inte möta dig nånstans.. men titta gärna in på en fika ^^
Does it become a walk?
/Ida
Haha, åååh, Västerås är byn där det händer alltså! Jag måste åka dit och leta lappade bilar 
#14 Jag har också en Åbyvall hos mig! Och en Åby travbana 
_No way! Yes way!

Yeeey !
Västerås, staden där allt händer
// Liinda

#14 Jag tror jag vet vem du är =) Visst gick du på Onsdax när vi var mindre? jag bodde på Guldsmedsvägen 1 innan jag flyttade hemifrån.
#15 Aha då förstår jag =)
Ja det är på Brynäs jag gömmer mig. Hos mig har man aldrig tråkigt. Alltid fyra terrorister både högt och lågt som får en att le 24/7 =)
Här kommer en bild som är sådär men den får duga =)

#19: Du har en väldigt fin port
// Liinda

#16: Vi ska dit och köpa kök :-)
Har sagt till karln som har köket att vi kommer runt två. Men jag vill starta i god tid härifrån då vi inte hittar. Har lite problem med allt med då jag inte kan bära kök, men min stackars sambo får väl bära det själv.
får se om jag kan övertala honom att leta sig hem till er. Då fr du bjussa på kaffe :-)
Audiatur et altera pars

#20 Ja, visst har jag =) Nästa gång ni är utanfär min port är ni även välkomna upp. Jag bits inte, jag lovar =)

#21: Ah Fredde kunde ha hjälpt till om ni åkt en annan dag..
Men han är bokad till söndag e.m
#22: :O Nej det vågas inte…
Du får komma på fika här och äta Birgitta bullar med Åsa :D
Eller ensam om du känenr för det
// Liinda

#23: japp jag vet att fredde inte kan. ;-)
Audiatur et altera pars

#24: VARFÖR hämta de då ?
// Liinda

#25: För att inte riskera att någon annan hinner före och köper köket för oss.
Audiatur et altera pars

#26: Men …. Ni kunde ha sagt att ni skulle ha det men inte kan förrän nästa helg ;P
// Liinda

#27: fungerar inte riktigt så :-)
Audiatur et altera pars

Jorå du som är kräsen bara
// Liinda

#19 Haha, nu känner jag ju igen dig
Shit vad världen är liten. Vi gick ju i skolan ihop. Mamma hade Onsdax så nog gick jag på det :) Du och Jenny va hemma hos mig när jag skulle flytta till Enköping. Fick en söt nallebrosch av er :D Har kvar den fortfarande ;) Det är samma årgång på dig som Frida Englund, som jag bodde granne med och umgicks mycket med :) Men va roligt!! 

Så du är kvar i de där krokarna :)
#21 Hojta till bara :)
Does it become a walk?
/Ida

Ja, ibland är världen bra liten =)
Jo. kommer ihåg att jag och jenny var hem till er men kommer inte ihåg nallebroschen 
Ja, jag är än så länge kvar i trakterna men jag hoppas på att det blir ändring på det snart.
Fast Västerås lockar ju inte så mycket, verkar bara vara en massa knäppa nattsuddare där 
Tror förresten att ditt hus är grön nu men det kanske du redan visste?!?!

#30: Japp jag hojtar till.
#31: Öhh, tänker du flytta? Det får du ju inte göra.
Audiatur et altera pars

#31: Håller med Åsa… Du kan ju inte lämna din vackra port :O
// Liinda

Det kanske finns en finare port någonstans som jag inte upptäckt än 

Den tror jag inte på :O
// Liinda

Jo i Australien finns det en jättefin port som jag inte skulle ha något emot att ha som min egen =)

Men den kan inte jag se
// Liinda

#36 var i australien? jag kanske har sett den ;)
/Sanna

#31 Men jag skrev ju i inlägget där jag talade om vart jag bodde att huset är grönt med vita knutar nu mera ;)
Asch, vi va ju inte så stora när jag fick nallen :) Ni skulle börja 6an och jag 7an ;)
Såvitt jag vet är jag ensam Nattsuddare i Västerås numera dock. Och jag är nyinflyttad här. Trivs faktiskt väldans bra :D Vart hoppas du på att flyttlasset ska gå då?
Does it become a walk?
/Ida

Haha missade att du skrivit att huset var grönt längre upp =)
Flyttlasset får gärna gå söder ut, kanske enda ner till Göteborg. Eller västerut, mot Oslo. Eller till andra sidan jordklotet, skulle inte ha något emot att bo lite varmare, kanske Australien eller Nya Zeeland.
Men vi får se hur det blir med den saken.

öhh drar du till australien så får du vackert packa med dig mig och mina illrar. Bara så du vet :-)
Audiatur et altera pars

Tror ni det går att smuggla med en Åsa och… eh hur många illrar hon nu har. Tappade räkningen efter tre 
Ja, flytta till Göteborg Elin! Världens bästaste stad!
Jag har f.ö. sett en väldigt fin port i Weymouth. Den var svart och hade ett runt dörrhandtag som var placerad i mitten.
_No way! Yes way!

Min bror flyttade till Göteborg för 1½ år sedan och jag saknar honom. Han är ju här ibland men det är inte samma sak. Så Göteborg lockar måste jag säga =)

Undrar förresten om man kanske ska ta med sig kameran och gå ut och leta fina portar att fotografera. Jag älskar kyrkportar men de är inte särskilt fina i Gävle faktiskt, ser alldeles för vanliga ut.

Määh… nääh… De finns fina portar här uppe i norr också du måste bara visa dom för din broder
// Liinda

#42: Meeehh, nu ska du inte vara sådan. Om du smugglar med mig så smugglar jag med mig illrarna så behöver du inte hålla räkningen :-)
Göteborg?? Elin, du kan inte flytta till Göteborg, då får jag ju aldrig träffa dig igen.
Audiatur et altera pars
Meh Åsa, du får ju också ta och flytta till bästkusten fattar du väl!
_No way! Yes way!

pfft Åsa stannar !
// Liinda
Men nej! Du får också ta och flytta hit! Jag har plats under min säng. Någon kvadratmeter iaf.
_No way! Yes way!

Men joo hon stannar… Så de så….
Jag vill inte flytta…
Inte än iallafall… Vill att mina barn ska växa upp i ett litet samhälle ;P
// Liinda

Men joo hon stannar… Så de så….
Jag vill inte flytta…
Inte än iallafall… Vill att mina barn ska växa upp i ett litet samhälle ;P
// Liinda
Men bu. Mölndal är litet, flytta hit 
_No way! Yes way!

men jag vill inte ner i sverige.!
här är det mer snö! mindre allergi! <3
// Liinda
Men äsch, du får väl ta och hugga av dig huvudet under våren då, så slipper du allergin 
_No way! Yes way!

då lär jag hugga av mig kroppen också efters om att jag får utslag ;p
// Liinda

#48: Meehh, det är för stort där för att jag ska kunna trivas där. Vart ska jag göra av mina hästar? Dyyyrt att ha häst blir det då. Så nepp jag stannar nog här :-)
Audiatur et altera pars
Men vad negativa ni är. Liinda - du får väl skala av dig huden. Åsa - klart man kan ha häst här. Kanske inte just i centrum, men strax utanför. Finns massa hästar här. Hästparty!
_No way! Yes way!

men Saga kan flytta upp istället
// Liinda
Det ska jag iof antagligen göra (igen). Till hösten eller våren ska jag fortsätta mina studier i Falun. Har bara tagit en paus.
_No way! Yes way!

Då kommer du ju mycket närmare oss =)

#60 Falun har jag bott i 6 år ju :) Var bodde du?
/Sanna
#62 I studentkorridor på skabbiga Britsen. Du då?
Bara så ni vet så finns risken att jag kommer och tvångsumgås om jag får psykbryt igen när jag återvänder till Falun 
_No way! Yes way!

Saga, men vad skojigt, Falun ligger inte långt borta. Då bara måste du komma och hälsa på och gosa iller :-)
Audiatur et altera pars
Ja! Mys! Undrar om Maja håller med dock, haha. När vi hade illerbesök skrek hon till, sprang och gömde sig under sin bänk och kollade fram då och då och väste till åt dumma illerpojken som låg och försökte locka fram henne, hehe.
_No way! Yes way!

Vi får väl introdusera Maja till snälla töser istället :-)
Audiatur et altera pars

Snälla?
Vart?
Va?
// Liinda

Jag har snälla töser så det så :-)
Audiatur et altera pars

Snälla töser? Haha då är det ingen idé att ni kommer till mig då. Eller ja, på egen risk är ju alltid alla illrar välkomna förstås =)
Hehe, Maja bryr sig inte om att det är världens snällaste, hon väser och gömmer sig ändå (dessa illrar hade hon trots allt "bott" med ett tag innan - hon avdelad i köket tyvärr).
Men ja, jag vill träffa illrar iaf! Kan man få nog av dessa? Ni får se till att räkna dem bara, så att jag inte "råkar" få med mig en extra eller två hem igen 
_No way! Yes way!

Var säker på att jag ska räkna mina älsklingar. Stenhårt :-)
Audiatur et altera pars

Det är ju bra att iaf du Åsa vet hur många illrar du har eftersom vissa andra (jag) inte håller reda på det 

Jag vet jag vet jag vet !
Undrar om jag ser nå konstigt i Västerås när jag är där?
// Liinda

#72: Va? Vet du inte hur många jag har?
Jag har:
Eris
Stella
Doris
Ambra
Ametist
Mirra
Nemo
Kouvo
Och så har jag Crazy fast hon bor inte hemma hos mig längre, men hon är min fortfarande och kommer alltid vara.
Audiatur et altera pars
…om Saga kommer på besök kanske det blir till att leka Hitta Nemo när hon åkt hem 
_No way! Yes way!

#75: Va? Neeej, inte Nemo. Vet du hur många som försökt stjäla den killen. Så du lär inte lyckas. Vi har koll på honom. Och jag kommer ha koll på dig. Så det så.
Audiatur et altera pars
doris e jag hopplöst förälskad i 

haha, våran lilla Disel Doris. Hon är sååå söt. En riktig gosplutta.
Audiatur et altera pars
japp… humm hundrar om nån märker att ja byter ut alvin mot doris 

Inte jag :-)
Fast jag är rätt säker på att Sanna skulle märka om hennes Doris försvann. Men jag älskar lite kraftiga killar så en Alvin känns inte helt fel :-)
Audiatur et altera pars

ALVIN ÄR MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN 
// Liinda
#76 Men äh, jag skulle ju bara låååna honom lite 
_No way! Yes way!

#82: Ja det är klart, du kan få låna liiite :-)
Audiatur et altera pars