Busy busy!
Har jobbat hela kvällen, kom nyss hem och slänge mig i duschen.
Är dödstrött, men måste klä på mig, mata kaninerna och ge dom lite extra gos, äta något själv och framförallt packa.
Huuuuuuuuuuuuur ska jag orka?
Imorgon åker jag till Malin och är där i en vecka iaf. =D
Malin jobbar dock varje dag förutom en tror jag, så om nån har vägarna förbi Umeå får man gärna höra utav sig. 

weeeiii spännande =)
Hoppas du får megapegadegamysigt =)
// Liinda
Det hoppas jag med :D

Klart du kommer få de =) Men glöm inteoss bara
// Liinda

Hade bäst Ida :D:D Kraam
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Såklart jag inte glömmer er!
Ska faktiskt ta med mig datorn. Hoppas bara att vi får igång internet på datorn. ;)
Åh jag har inte packat än.
Är på lite dåligt humör.. men nuuuuu ska jag packa. Sådetså! :P

Åh, hur går de med nya datorn? :)
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Ida….. Ta det bara lugnt så blir allt bra =)
// Liinda
Det går bra.
På min förra så var batteriet helt slut och fungerade inte, och nått fel inuti datorn så sladden tog inte som den skulle. (vi testade att byta sladd flera ggr, men det funkade inge bättre för det). Man fick alltid lov att ha datorn på bordet, med nånting under själv sladden precis där den går in till datorn, så att den var lite böjd uppåt, då fick den kontakt med datorn å den funkade. Men om man råkade stöta till bordet eller vad som helst, så tvärdog datorn å man fick börja om igen. Så det var ju som lite drygt. ;)
Plust så funkade inte L-knappen då en utav mina kaniner råkade skvätta eller kissa vid tangentbordet en gång. Haha. Å så var den allmänt skitseg.
Den här nya är huuuuuur snabb som helst om man jämför med min gamla, så det är skööönt. Å så är det skönt att ha en bärbar dator, så man faktiskt kan flytta på. ;)
#7 Ja, jag hoppas det. Antar att jag mår bättre imorgon då jag är hos Malin och så.
Men justdet, packa var det ju! Nu lämnar jag datorn en liten sväng. ;)
Nu har jag packat färdigt, tror jag.
Jag är snabb 
Hihi görsnabb. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Men ring mig dååå! 
Jag är trött och ska också sova när vi har pratat. :) Har ju faktiskt varit vaken i 11h nu! Haha
#12 Sorry älskling. :*
Ska springa och borsta tänderna nu, så ringer jag dig sen. :)
Haha! Jag har varit vaken i 15 timmar. ;) Men jag är också jättetrött!
Jag förlåter dig! Jag är snel hest.
Försöker ringa dig nu men det går inte. =/
Tur att jag kunde ringa till dig då!
#16 Ja, massor med extra tur! Å så är det tur att vi ses om elva och en halv timme! =)
Jaaa elva halv!