Fäääjjsbååk!
MOHAHA
Efter mycket tjat och lite extra pussar har jag ÄNTLIGEN lurat in min sambo på facebook :)
Om jag är en lycklig flicka just nu :)
// Liinda

haha ja det är lite beroendeframkallande i början :) hihi.
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Jag vägrar konstant! Mamma försöker lura in mig genom att säga att jag ska sköta om hundens sida. Men icke! :P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

Haha det är bra Ida. Man kan ju inte radera sitt konto när man väl skaffat det heller
Det är lite stört.
/Sanna

Jag tycker det är helt sjukt att man inte kan avsluta medlemskapet. Sånt är riktigt fult!
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Men jag har avslutat mitt konto där förut.
En massa kompisar tjatade på mig att jag skulle bli medlem så det blev jag, men jag lessnade å tog bort min användare efter några månader.
Fast jag funderar faktiskt på att skaffa det igen, men jag vet inte. :P

Men man kan bara inaktivera det ju :) Om du går in igen så kan du aktivera ditt gamla konto. För att avsluta krävs det att man mailar ledningen, raderar alla bilder osv, fast de kanske du har gjort.
/Sanna
Facebook är tråk. En massa folk man inte känner som vill bli "vänner". Jag har facebook, men borde inaktivera det. Är ju aldrig inne där längre.
_No way! Yes way!
Jag har också blivit inlurad dit.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag vill inte ha Facebook av flera anledingar.
Facebook har fri förfoganderätt över allt du skriver och kan använda sig av det även om du avslutat kontot.
Eventuella arbetsgivare kan gå in och snoka på sidan och utifrån det kanske få en uppfattning om att man inte är lämplig för tjänsten.
Jag har inget roligt liv och vill inte att gamla klasskompisar ska fråga mej vad jag jobbar med och hur många barn jag har när jag är arbetslös och barnlös.
Väger 15 kg för mycket för att vilja lägga upp ett kort där. En kompis visade mej bilder på gamla klasskompisar och dom var snyggare än någonsinn.
#9 Att de har fri förfoganderätt över det du skriver har nog mer med att det får vara kvar på sidan även om du avslutar ditt medlemskap. Det gäller faktiskt på iFokus också, du har ingen rätt att kräva att det du skrivit ska tas bort även om du lämnar iFokus.
För att någon ska kunna se din sida måste du acceptera personen som vän, så det är inte så lätt för en blivande arbetsgivare att ta reda på något.
Och det finns inget krav på att du måste lägga ut bild på dig själv.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

#9 tänk på att Photoshop kan förvandla en mulåsna till en häst ;) om du förstår vad jag menar. Jag gör det inte själv, men de är rätt vanligt. Några kilo här, mer lysande ögonfärg där…och skäms inte för dig själv :) Men som sagt, man måste inte lägga upp bild heller 
/Sanna
Äsch då, facebook har jag enbart för vänner.. och har man några som man inte pratar med varenda dag är de trevligt så, när dem bor lite längre bort också.
Och man kan väl visst ta bort ens sida? den kanske bara blir inaktiv eller nåt. Men kollar man upp namnet på någon som tagit bort så finns den inte alls iaf.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#13 det är för att den är avaktiverad, men den tas inte bort ;) har själv gjort det en gång 
/Sanna
Okidoki.. jaja, men då syns de ju ändå inte. Så de är den ju typ "botta" :)
Åh. botta. Det är så sjukt sött! Älskar det! Botta. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha.. jaa jag är lite söt! ;) hihi, neeh men botta säger jag oftare än borta :P
Haha jag med… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Du är söt jaa?
De håller jag med om!
Hahaha. Nej nej. Inte söt. Jag är jobbig och irriterande.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Pff.. som OM! Desutom kan man vara söt samtidigt som man är jobbig och irriterande, har inte med varandra att göra 
Nähä. Men om jag inte vill vara söt då?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja då är du vacker då! 
Haha okej, lite bättre. Men konstigt. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#6 åh jahaa, jag som trodde att jag tagit bort det. haha. :P

Har oxå varit motståndare till facebook, men sen så vart det som så att gamla vänner inte hänger på samma ställen som mej på nätet så jag tänkte om…och fastna! Men det är hur kul som helst, faen hela min släkt har ju facebook nästan *S*
Jag blev som jag blev när jag blev som jag inte skulle bli!

En bra låt där en tjej sjunger om Facebook
25 random things about you
En uppiggande musikvideo som är en parodi på Miley Cyrus (hon spelar Hanna Montana i Disneys nya film). Glad låt, själv har jag inte sett Hanna Montana så jag vet inte hur mycket texten i låten relaterar egentligen.. Men ändå. Internetmusikvideos är alltid trevligt.
nu är jag en aktiv medlem igen. :P
får se hur länge jag orkar vara det den här gången. ;D

Jag vill ha er på fäjsbook! :(
/Sanna
Hihi jag har ju fått flera stycken av er som vänner bara idag 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Då ska jag minsann leta på er! :) Så bli inte förvånade om ni får vän ansökan.
/Sanna
Haha.. NUUU koppla jag Alex!! Hade fått ett mail om att någon alexandra ville bli vän på facebook.. men jag känner ingen alexandra :P

höhöhöhöhö…
Linda G.Hawerstrand
// Liinda

Alex, hittade dig :)
/Sanna
#32 Haha seg. 
#34 Men du har inte skickat nån vänförfrågan väl?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det var inget. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#29 vad heter duuu i efternamn? :D
ni som vill kan ju alltid adda mig om ni har lust.
ida ögren heter jag. (:

Liinda, du med :) Så du vet.
/Sanna

hahahahaha…. Alex se.. Nu är du mer fast ;P
// Liinda

Men Ida, du finns ju inte? :/
/Sanna
#39 Jag har blivit jättefast… 
#40 Joho hon finns, hon är vän med mig.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men, en annan sa att hon bara hittade en annan Ida Ögren också.
Jätteskumt. :( Kanske för att jag varit inaktiv så länge?

#41: HAHA!
// Liinda

Jag har hittat dig via Alex, Ida :)
/Sanna