Bildtråd!
Tycker det behövs en bildtråd. Posta bilder på allt och inget, både oredigerade och redigerade :)
Hihi, jag tror alla kan gissa vad jag har tänkt posta för bilder? ;)
Värd på Choklad iFokus
#9 Naw. Ni har allt blivit Nattsudds officiella par, tihi ^^ Sötnosar 
_No way! Yes way!
Haha! Det är roligt att vara officiella nånstans!
Vårat förhållande har nämligen varit jäkligt hemligt de första månaderna, och tex. min pappa och syskon vet fortfarande inget.. men snart så. (:
Slänger in en bild på min andra älskling också!
Mitt älskade brorsbarn Adam på 3 år och är i värsta trotsåldern och så jobbig så man kan bli galen på honom ibland. Men, han ringde idag och ville prata med mig och sa mest "hej" hela tiden, men så avslutade han med att säga "jag älka dääj" och så lyser det ju liksom upp de stunder han är lite mer jobbig. ;)
Bara för det måste jag lägga in en bild en mindre kärleksfull puss. Pojken är en holländare från Kalmar som jag träffade på krogen i Göteborg och som bestämde sig för att följa med mig till Falun dagen efter för att lära känna mig, haha. Snurrigt värre 
_No way! Yes way!
#11 Oj, vet de om att du är homo/bi? Hoppas det går bra när du väl berättar, vet hur svårt det kan vara för vissa.
#12 Sööötunge! Han riktigt lyser 
_No way! Yes way!
#14 Haha, älskar vänstra bilden näst längst upp! Alienhuvud, haha!
_No way! Yes way!
Men ja då Saga! Hur söt är inte jag? Haha :D
#15 Nej, de vet de inte eftersom jag alltid bara gillar killar innan. Mamma tog det rätt bra, och är nu helt okej med att jag är tillsammans med Malin. Men är riktigt nervös över att berätta för pappa då han är en snart 60 årig gubbe som nog inte riktigt gillar sånt. Men, jag hoppas såklart att han tar det bra.
#14 hur söt som helst! ;D
#19 Han kommer nog ta det bra.
Min förra lärare berättade en kul sak en gång om en tjej som berättat för sina föräldrar att hon var homosexuell och hennes pappa sa "det är helt okej, jag föredrar också tjejer". ;)
Värd på Choklad iFokus
#21 Haha! ^^ Nu är ju inte jag homosexuell utan bi och ja, jag hoppas också att han tar det bra. Men jag är rätt så tveksam..
#15 Jag håller tummarna för att din far tar det bra. Du är ju trots allt hans dotter. Jag hade en vän som var extremt homofobisk - hon hade sagt saker som "ibland blir jag rädd när jag tänker på hur accepterat det börjar bli med homosexualitet". När jag kom ut som bi för henne blev hon lite ställd, men tog det bra. Jag tror att det blir en helt annan sak när man som homofobisk plötsligt inser att någon i ens närhet faktiskt är samma bra människa - "trots" ens läggning.
_No way! Yes way!
#23 Jo, precis. Jag tror också att det är så. Jag är ju exakt samma människa nu som innan, fast lyckligare. Precis den meningen sa jag till mamma när jag berättade för henne och hon höll med och så. Så det kändes jätteskönt. :)

#18 Åh, det får mig att sakna mitt gröna hår! Hmm…tro fan om jag inte har en burk grön hårfärg kvar…intressant…
#27 Jag tycker du är jättefin i kort hår 
Saga vill också vara med och minnas!
_No way! Yes way!
#9 Hjärta på dig!
Vilka fina bilder alla laddar upp! Måste nästan bidra med en gammal goding på mig själv. Erkänn att ni diggar min mössa!
Den där jäkla mössan hade jag på mig jämt i flera års tid.. min kompis Sofi har gjort den av en massa garnstumpar hon hade liggandes hemma.. den är helt unik. ;)
#27 Jag tycker att du är jättesnygg i kort hår. Gillade även frisyren på nedersta raden, andra från vänster. Skitsnyggt. :)
#29 Hahahaha, ja.. tänk om du alltid skulle gå runt och se ut sådär.. helt makalöst vackert! ;)
Dumma datorn hängde sig inatt och vägrade ta med min minnesbild. Vilken diss - t.o.m. datorn tycker att jag är ful 
-07bilden är ett fint minne. Jag vaknade upp från en efterfest och insåg att jag gått med på att raka av mig lite hår, haha.
_No way! Yes way!
#31 Du är ju inte ful!
Hahaha, så kan det gå ibland. En kompis till mig råkade gå med på att göra en munkfrisyr på fyllan en gång, alltså att raka bort håret mitt på huvudet men ha lite runt om som en krans. Han minns ingenting å var rejält förvånad när han vaknade upp på morgonen. ;)
#32 Hahaha, åh, det måste jag också testa på någon gång! Munkfrisyr tycker jag ska bli nya trenden 
_No way! Yes way!
Lisette, jag håller med dom andra, du passar skitbra i kort hår. :)
Jag är helt på det där med munkfrisyr, måste ändå klippa mig snart så jag kan fixa det redan då!
#33 Hahaha! Så himla fult ju! Kan tillägga att han rakade hela skallen ganska snart efteråt. ^^
#30 Jag tror ta mig tusan att jag ska göra det! Har ju hittat mössan nu och allt. ;)

Tack så mycket Malin, Ida och Saga:)
Fast om man tittar så ser man att mitt ansikte ser tjockare ut me kort hår. Eller jaja, de beror väl på vinklar och grejer med iof:P men ändå.
Fast jag trivs me kort hår, bara luggen växer ut mera så.. Fast där ser jag nästan manlig ut^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Och neeh Ida, 4 och 5 på nedersta raden är dem snyggaste frisyrerna:P De är samma fast längre.. hehe!

#38 jag har bredare ansikte än dig, och jag har kort hår. jämför själv med bilden i inlägg #37 ;)
jag tycker att du passar i kort hår! :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#40 Ja jo, men jag har ingen lugg :( snyft!
tack så mycket, de gör du med:)
#39 Haha.. skaffa så igen då? Bara att spara ut! ^^
Nu ska jag snart ner och bleka håret.. tar lååång tid att få det så ljust som jag vill ha det när jag nyss haft rött hår. :P
Mm.. turligt nog så växer mitt hår som ogräs.. eller ja, de är tur i oturen. För de är skit tråkigt när man klippt sig i en friss och de växt ut en massa på bara en vecka.. så luggen kommer.. snart!
Färga behöver jag också! Rött är förjävla tråkigt när utväxten kommer.. ser ut som man är gråhårig in under:P
#42 sötsnusarn. :* men börjar det redan tappa färg? jag som färgade det rätt nyss känns det som, haha! ^^
haha det är ju typ 2mån sen. ^^ <3
*kastar kärlek på alla*
#48 *tar åt mig utav kärleken* ;D
#49 Kom hit så ska du få känna på kärlek!
#50 på torsdag eller fredag baby! :* grr!
#51 Oh yeah! Då blire rajtantajtan som Lisette skulle ha sagt. ;)
Vååååår!
Åh, små videkissar!
_No way! Yes way!

#64 Haha, tafsare där ;P
_No way! Yes way!

#70 o va snygg den var!

Min födelsedagstårta från i onsdags! Glöme dock att ta kort på tårtan när den var hel :P
Till den behövs färdiga tårtbottnar. Sen så lägger man chkladpudding i understa lagret och i övre så lägger man vispad vaniljvisp och sedan strör man över krossad annanas och sedan så vanlig vispgrädde och nonstop!
Det är min favorittårta. Är så trött på alla med mosad banan och sylt :(

#75 Åh så söt hon är!

Jäkla vad hungrig man blev av att kolla på den här tråden!

#75 Men åååh! Hur gammal är hon?
Helt klart den sötaste här inne ju förutom Malin då!
*nej, jag gillar inte alls bebisar och barn* 

Jag ska på mitt första gaybröllop i sommar! :-) Då ska jag få träffa deras lilla dotter som de nyss fått :-) Underbart! Kom och tänka på detta när jag såg telefonkontaktens sötnos!

#85 hon blir 8 månader på fredag :)

#88 vad roligt :) är det män eller kvinnor som ska vigas? :)
Två kvinnor! Och de fick en dotter :-) Tjejmaffian!

#91 tjejligan :)
Jag vill också träffa en kvinna 
Är du bi?

Japp! :D
Okej.. men bor du ensam med din dotter nu?

#96 så söt :)
#97 haha och du vill ändå träffa en kvinna?:D

#99 vi har ett öppet förhållande. Fast bara för tillfäliga träffar. Men jag skulle lätt kunna leva med 2 personer samtidigt :)
#100 Oj.. hur fungerar det? Ingen svartsjuka?

#101 det fungerar bra. Ingen svartsjuka hittills. Vi är så öppna och pratar om allt och känslor så därför fungerar det bra. om det är något som känns fel så har vi lätt att tala om det för varandra. det är nog lite extra viktigt i öppna förhållanden tror jag.
#102 Ja.. oj.. alltså, om jag vill ha sex med en tjej så skulle inte min sambo ha något emot det.. men en annan kille, nej, det är inte okej för varken honom eller mig.. och att han skulle vara det.. nej fy
Hemska tanke!

#103 hehe, okej. Men alla är olika :)
#104 ja absolut, men det är coolt att höra att det faktiskt kan fungera!

#105 Men man vet aldrig vad som kan hända i framtiden. Jag väntar dock fortfarande på hur jag ska reagera när mannen min träffar någon annan för en trevlig stund. Han är lite blyg han medans jag tar för mig som tusan ute bland folket :P
OKej.. så han har inte varit med någon annan än?

#107 Nej, inte än. Men jag tror inte att jag skulle bli svartsjuk. Med tanke på att när vi hade barnvakt och gick ut på krogen för första gången ihop sedan jag blev gravid, så pekad ejag ut tjejer hela tiden som jag tyckte att han kunde ragga på :P
Humm… men du har haft sex med andra?
Du behöver inte svara om det är för privat!

#109 Japp!
heheh okej :P

#112 sen så om man är rädd att fel person ska läsa så kan ju man ju fort redigera inlägget. Hihi ^^
Ojdå.. öppet förhållande. det skulle jag aaaldrig klara av!
men ja, roligt att det fungerar för er! :D

#114 de flesta klarar inte av sånt. jag förstår dem. men fördelen med öppet förhållande är att otrohet inte finns. eller, möjligen om man inleder en längre relation med någon annan så skulle jag kunna se det som otrohet. men de tär i mitt förhållande det :)

Inte jul än..men snart :)

Vilka fina bilder och vad fina ni alla är och jag menar det :D

En klart underskattad blomma, skör och vacker

Gosiga små saker

Haha..tjusigt :)
Attans att jag inte har tänkt på den idéen tidigare? Jag köpte ju en sovmask på dollarstore för ett tag sen..*s* Så onödigt jue :D
#122 Gud, hur håller du Eros så himla vit! Ecko är gul just nu:P
Och där är en bild efter de hade regnat och ecko fick för sig att de var SKI SKOJ och springa rätt igenom ett hål fullt me lera och vatten:P
Aboslut ingen bra bild, men de kan bero på att de är me mobilen och att de är natt.
#124 Pälsen håller sig av sig själv, tack och lov 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#125 Hum! ecko är som en gås när de gäller vatten osv tack o lov. Men smuts! grrr!:P
#126 Bra shampo och microfibertrasa om du inte redan har 
Mm.. microfibertrasa har jag funderat på. För handduken jag har ligger liksom skiten utanpå så han blir ju inte direkt ren:P
#128 Jag tycker dom är bra. Torkar honom med en sån om han är blöt eller lerig, tar bort både vatten och smuts - så slipper man få det i sängen