Vad är du sugen på just nu? 2
En uppföljare till Hennums tråd :) Jag var sugen på att göra en ny sugen-tråd ;)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Haha härligt! ^^
Jag är sugen på mat. Är alltså hungrig. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Just nu är jag inte sugen på nått! Sitter med fanta och caramel chew chew, ben & jerry glass.. super mätt!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
gud va alla pratar o Ben & Jerry-glass! Är det bara jag som inte testat det??
#3 Jag har inte testat, men har i frysen. Fast jag tar hellre min Tofuline chokladglass så slipper jag få ont i magen 
Jag är så sugen på Tofuline mocca, men den verkar inte finnas någonstans längre. Buhu. Stackars stackars Saga…
_No way! Yes way!
#4 Mocca var även min favorit när jag var laktoskänslig förut. Idag tycker jag dock att Tofuline smakar HEMSKT!
Är bara sugen på min flickvän just nu, tyvärr är hon 14mil härifrån så det kan bli lite svårt. :(

Jag ar sugen pa mat. En fin oxfile eller nat med kantarellsas!!
// Amanda
Jag är sugen på en fruktsallad, mums! ;)
Är sugen på att inte vara så mätt

Gå hem o sova vore inte fel.. :P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#3 Jag har heller aldrig smakat. Tror inte ens jag sett nån förpackning en gång.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#3: Jag har heller inte smakat. Men jag har funderat på det många gånger. Måste nog göra slag i saken.
Jag är sugen på cigg. Är utan. Men snart kommer Liinda med lite cigg till mig. Elelr snart, gissa vem som hojtade hallå nu i hallen? En Liinda :-)
Jag får cigg, jag får cigg *nynnar för mig själv*
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Faxlin, är du och Åsa grannar?

#13: Men Dojdan då. Jag och Åsa är samma person. Så ja vi bor rätt nära varandra. ;-)
Men om du egentligen undrar om Liinda så ja, vi bor rätt nära, även om det inte är direkt i huset bredvid varandra. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha ja jag menade såklart Linda :D

#15: Mohahahaha, förstod det. Men kunde bara inte låta bli att retas liiiite. Den bjöd du liksom på. Och då kan jag bara inte låta bli. 
Audiatur et altera pars

Klart att Åsa är granne med sig själv 

#17: Ja jag lär säga att det känns bra att jag och Åsa bor så otroligt nära varandra :-)
Audiatur et altera pars
Jag bor ju inte nära någon! Min enda flyttar ju nu snart innan jag ens träffat henne!
Jag bor inte heller nära någon. Men jag ska träffa Åsa och Liinda nån gång i sommar eller nåt i alla fall. Och gosa med illrar! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Rööööödviiiin vill Saga ha! Och om hon bara hoppar in i duschen snart så skall flaskan öppnas! Mums mums mums 
_No way! Yes way!
Ikväll är jag sugen på chips och dipp.. och vet ni vad? Jag har ju det hemma! Grym tajming där. ;) Och eftersom jag är hemma från jobbet pga sjukdom kan man ju ta sig en liten grogg också! Sprit har väl en läkande effekt?
#22 Självart! Det är väl allmänbildning?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#22: Ja men det vet väl alla. Spriten jagar bacillerna väck :-)
Jag är sugen på varmchoklad och ryggmassage. Lär inte få något av det.
Jag har så ont att jag ästan kräks. Så nu lämnar jag er och tar en tablett mot värken. Inte direkt varm choklad och ryggmassage, men alltid något. 
Audiatur et altera pars
Jag är sugen på varm choklad och mackor, så ska ut med ecko nu så han får springa lite och sen blir de det och gå och lägga sig.
Oh ja, varm choklad… skogaholmslimpa med ost! Mums!
Neeh! Nybakad baguette med salami, ost och gurka :P tsss.. Japp de får det bli.
Nej nej, inte om man doppar :D
De är sant! tusan de var länge sen jag doppa:)
Jag är sugen på att kissa just nu faktiskt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#29 Ja, man gör det alldeles för sällan! Det är ju skitgott :-)
#30 Kan man vara sugen på att kissa? 
#31 Japp, om man är väldigt kissnödig! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Det är skönt att kissa, jag rekommenderar det varmt!
Det blev en nyttig grogg med apelsinjuice, passoa och sprit.. och vips mår jag mycket bättre! ;)
#33 Haha låter bra det! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
De var mumsigt med varm choklad också kan jag tala om

Det är förresten dödscoolt att kissa mycket.
Jag är supersugen på chokladsnittar. Jag ska baka det sen. Snart. Nu. Helst för en halvtimme sen.
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?
Nu är jag sugen på mat så det kanske är dags att börja fundera på middag? Kanske ska slänga ihop en quornwok med kokosmjölk och sånt nyttigt.. quorn borde väl funka i wok? Har inge kyckling hemma så jag får improvisera lite.

jag tror quorn funkar toppen!
#37 Det åt ju jag precis
Quornwook med grönsaker och kokosmjölk kryddat med röd currypasta och bulgur till. Mumma.
Jag är inte sugen på något för en gångs skull. Mätt på wooken och tofulinechokladglass. Mmm….mage stoooooor!
_No way! Yes way!
#39 Haha vad roligt! (:
Det blev hur gott som helst! :D
Quorn, grönsaker, nudlar, kokosmjölk, soja, pepparsauce, sambal och lite andra kryddor. Blandat i en enda stor sörja såklart. Tummen upp!
Nu sitter jag och äter godis, så jag är inte heller sugen på nåt. Utom möjligtvis nåt att dricka.. maten blev rätt stark. ;)
Jag vill ha GODIS!
Jag har godis hemma.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag vill ha en macka med prickikorv
// Liinda
#42 Får jag komma? Eller skickar du lite på posten?

Jag tänker ställa mig och baka nu. Japp, jag är kaksugen!
Mmm… morotskaka med glasyr! ..
Så roligt när man inte har råd me nåt till sin egen födelsedag, vad ska jag bjuda på
Grr..

Hade jag bott närmare hade jag bakat åt dig, det är så kul 

Grillschips med vitlöksdip *slurp* Har faktiskt det här, så jag ska nog göra i ordning det i morgon kväll
(liiite sent nu)
#44 Du är välkommen! Har även vit toblerone, diverse marabou-chokladkakor, chips… Och såklart te!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#47 hehe gullig du är.. :) Jo de är kul att baka, ibland. Men jag är en liten lapp! ^^
En liten slapp kanske?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#50 Hehe, I try
Lapp? Som i… same? Som i… papper? Nu är jag förvirrad!
Hahahaha… Fattig-lapp
Lapp-Lis(ette)a
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Hahaha! Nu gick det upp ett ljus 
#57 Vart då? Här är det jättemörkt…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#56 Där var du fyndig hörru, hehe.
_No way! Yes way!
Hahaha, ni är ju roliga! lapplisettea! humff..:P
Jao, lååååångt nerifrån vet jag inte vad de räknas som? Men norrköping är väl mitten av sverige

#59 Hahaha, du gör mig trött!
#62 Det var du säkert redan innan, försök inte lägga skulden på mig!
Hihi Lisette är typ sämre på geografi än mig. Är inte typ Gävle i mitten av Sverige (norr-söder sett då)?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#63 Söt dialekt? Norrköpingska.. ja visst du! Neeh men jag pratar faktist inte östgötska.. pratar .. rikssvenska? .. jag pratar vanligt!^^
#64 va säger du! Jag, dålig på geografi.. nehe då:P Neeh mitten är väl de dära som ligger lite över Gävle:P Kommer aldrig ihåg vad hålan heter.

#64 Pfff!
Geografi - vad är det?
När jag flyttade till Falun tog det mig ett halvår innan jag lärde mig peka ut Dalarna på en karta. Trodde det långt upp i norr, men tji fick jag. Jag borde ta och leta reda på mina gamla Pojken och Tigern-böcker från mellanstadiet…
_No way! Yes way!
#67 Ååh, Pojken och Tigern! 
Jag är urkass på geografi själv. Trodde min pojkvän drev med mig när han sa att vi inte var i Värmland längre, bland de första gångerna jag var hos honom… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#68 Vad är i mitten då?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Östersund ligger nog i mitten
Flataklocken? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
*Fniss*
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Neeh, Östersund!. helt klart:P De var lika långt mellan fingrarna på kartan åt båda hållen
Sundsvall är väl ganska mitt i va?
Jag bor i Umeå nu och härifrån har jag 26mil till sundsvall.. söderut dårå! Och jag tycker ändå att jag bor rätt långt söderut nu.. *fniss*
Här har ni en tjej som är mer lapp än Lisette någonsin kommer att bli! Born and raised in Kiruna a.k.a världens ände.
#80 Haha, ja du är en riktig lapp. Jag är bara fattiglapp:P
De är Malin, Tess och renarna
Och sånna där små söta ishyddor.. äter ni späck också?
#78 Du har konstiga fingrar!
Eller räknar du skåne till danmark? ;P
Späck sitter alltid som en smäck i magen!
#83 haha.. Va!?:P Nu förstår jag inte.. Jag har utmärtka fingrar.
Sundsvall är ju jääääättelångt norrut, inte i mitten!
_No way! Yes way!
#85 Jaha då är det nog mina fingrar det är fel på! Du förstår att jag har 2cm kvar av kartan när jag jämför avståndet från östersund till ystad jämfört med när jag mäter från östersund till karesuando. ;)
#86 Det finns en alldeles ypperlig förklaring i tråden "nick och namn?" men här kommer en ännu bättre:
Jag heter Lill i andranamn och Järvinen i efternamn och eftersom min storebror förut kallades för Järven blev jag således lill järven. ;)
Men jag lyssnar allra bäst till Malin. Eller Brallan för den delen!

Folki Skåne bor inte i Sverige, Tess bor i Norrland vi andra bor i Sverige
// Liinda
#88 Men jag mäter ju från kanten av Sverige till andra kanten av Sverige. Och då får man ju vinkla handen lite eftersom Sverige inte är helt rakt
För de är ju inte fågelvägen jag räknar.. eller.. *host*

En stor jävla flarra Tequila
// Liinda
Hahaha.
Bor jag också i Sverige? Schysst!
Skåne hör till Danmark, det vet väl alla?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jasså? Sen närdå?:P
Det vet väl alla?

Tess: Norrland
// Liinda
Sen alltid. De pratar ju för tusan inte ens svenska!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#96 Jag hade en lärare på gymnasiet som heter Pääjärvi. Spännande va? ;)
Jag ska förresten flytta ännu länge norrut i juni! Säkert 50m längre.. måste hålla sig så långt borta från sörlänningarna som det bara går!
Nu har ni väl änna helt ballat ur. Tjöööta!
Och nu är jag så fräck och säger att jag är sugen på en tatuering. Att göra en, inte att äta en. Wendigopsykos skulle det kallas isf - ett tillstånd då man har ett enormt sug efter att äta människokött. Om inte tatueringen sitter på en gris eller ko dvs, då är man en vanlig blandkostare eller en vegetarian det är rätt så synd om.
_No way! Yes way!

#102 jag är också sugen på at göra en tatuering!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Men de heter ju Norrlänning, inte norrbottning?
Norrbotten är väl bara ett landskap?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag ska nog sälja min elbas och använda pengarna till en ny gaddning. Fan vilken bra idé, jag är stoolt över mig själv! Varför inte IFokus-loggan i pannan eller något, hö hö,.
_No way! Yes way!
Men på vädret säger de alltid Svealand, Götaland och Norrland. Så det så!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#101 Det blir bara över gården. Igen. Bodde i en 4a med två kompisar förut, sen gjorde jag & den ena kompien misstaget att flytta 50m söderut och det var ju bäddat för trubbel, kom på tok för nära skåne!. :S Så nu flyttar jag tillbaka norrut! ;)
Nej men kompisen har skaffat kille och jag har skaffat tjej (!!!) så vi ska flytta ihop med våra respektive. :) Trivs så jäkla bra i det här området och hade turen att hitta en fin stor 2a här. :D Med en klädkammare som kommer att få agera som kaninrum. Skitbra! Vi har lyckats samla på oss 7 kaniner nämligen.. haha.
Och två hundar såklart! Man kan inte leva ett fullgott liv utan en hund eller två.
Förresten är jag också sugen på en tatuering! Om jag vill äta den eller bara göra den får ni lista ut själva.
Norrland är väl typ en världsdel och norrbotten ett hav?

#107 inte sälja basen, juh!
#110 men du bor ju ändock bara i Ume så det är ju inte tjyvlångt ner ;) Pluggar du? Håller med om djuren, inget fullgott liv utan dem, fast jag kan inte ha hund i min lägga, men morsfars har :) Jag har ett gerbil-land istället!
#112 Nej men ganska långt ner är det ju.. bestämde mig redan som liten att jag aldrig skulle bo längre söderut än Umeå. Haha.
Det lät mysigt med ett gerbil-land! Hur många har du? (:
#114 Haha det lät bra det! Jag ska nog också skaffa så mycket djur att jag inte riktigt kan hålla koll på hur många de är. ;)

Man bor ju iaf inte i Fjollträsk.. det är jag glad för! Fjollträsk o jag går inte ihop.. sen att ett par av mina bästa vänner bor där det förtränger jag..
Visst är vi sörlänningar här nere, precis som ni norröver är norrlänningar ;)
Och skåne hör till Danmark GBS
Does it become a walk?
/Ida
#112 Jooooo. Den står och är ledsen för att ingen spelar på den. Så säljer jag så vinner alla på det. Min vän berättade hur hon sålde sin elgitarr till en lyrisk 8åring, jag vill också göra någon glad 
_No way! Yes way!

Jag har oxå gerbilland :D Det är jättemysigt! Jag har 20 stycken nu.. väntar en kull i mitten av nästa vecka om allt går som det ska.. Längtar!!
Men Tess.. du måste komma ner o hälsa på snart! O sen räknar jag iskallt med att vi ska upp o hälsa på dig i sommar :D
Does it become a walk?
/Ida
Jag vet inte om jag hade otur, men de tre gerbilbröder jag hade var helt ohanterbara! Tog hand om dem då ägaren (en kompis kompis kusin) tröttnat. Fast lite söta att kolla på var de allt. Men de var helt aggro och försökte hugga min degu om hon kom för nära deras bur.
_No way! Yes way!

#121 Då hade du extrem otur.. Jag har som sagt 20 gerbiler o inte en enda som bits. De är helt underbart sociala o mysiga hela bunten. Till o med vår lilla gostjej som hittades ute i regnet :(
Does it become a walk?
/Ida
#122 I regnet? Stackars lilla plutt! Men ja, jag kanske borde börja lite terapimöten med min väns råttor - trots att jag haft både bitiga och görmysiga smådjur så är jag fortfarande nojig att de ska bita mig. Tacka vet jag illerbett faktiskt - hellre 10 illerbett än ett gnagarbett!
_No way! Yes way!
De tre gerbilerna jag hade var f.ö. avkomman från syster och bror Gerbil från en djuraffär - kanske att inaveln spelade någon roll?
_No way! Yes way!

#124 Jaa.. hon och hennes syster/dotter/kompis hittades ute i en gallerbur i regnet. Men de var och är världens mysigaste tjejer. Tyvärr lever bara vår lilla Ester idag.. Ellen dog i höstas :(
Råttor har jag svårt för.. nakensvansar o jag går inte ihop alls. Men Gerbisarna är huuur mysiga som helst.. o en gerbil som biter mår inte bra på något vis.
Does it become a walk?
/Ida
#126 Men de är ju så små! Jag är så rädd att göra sönder dem 
#127 Men neeeej, en gaddning blir så mycket roligare! DU kan spela på den!
_No way! Yes way!

#128 De tål mer än man tror ;)
Does it become a walk?
/Ida
#129 Iof, min degu föll ut genom fönstret, ner 5-6 meter, rakt på hård stege/stockar och klarade sig med lite haltande i någon dag. Men jag är fortfarande rädd för att skada dem, på samma vis som jag är rädd för att jag ska tappa bebisar
Undrar om det finns något vetenskapligt namn för en sådan rädsla?
_No way! Yes way!
haha, va knäppa alla är här! ^^
#113 jag är ledsen att behöva säga det, men du ska faktiskt bo i örnsköldsvik ett tag innan vi flyttar till kiruna.
ååh, det är så långt upp. men det finns ju iaf renar där, å dom är sööööta! ^^
förresten så är jag mest sugen på att pussa på malin!!
annars är jag sugen på att snus. tur att jag har hemma så att jag kan ta en då! ^^
#133 Blö, snus är ju snusk, det hörs ju på namnet.
Cigg ska´re va!!! Varför tar min mor så lång tid på sig, hon ska ju komma hem och förse mig med ciggciggcigg. Blir helt knäpp snart!
_No way! Yes way!

Jag har lyckats sluta :D *stolt*
Just nu äter jag rostbröd med philadelphia på… så jag äter redan det jag var sugen på :D
#132 Nää, vad menar du med det? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Åh, min lillebror hade en halv cigg kvar som vi delade syskonligt på. Syskonkärlek på hög nivå ^^
_No way! Yes way!
#132 Haha du kan ju få tro det om det får dig att må bättre. ;) <3
(Förresten vill jag pussas med dig också!)
I övrigt så är jag är jag inte så sugen på nåt, tvingar i mig lite frukost nu och ska snart iväg på jobbet.
Så ikväll slipper ni mig!
Vad är du sugen på-tråden övergick drastiskt till en geografitråd! HAHA… tjusningen med denna sida!
#134 snus är ju gott. men det ska vara sånna där små i påsar, haha. typ catch! ^^
#138 men hallå, jag flyttar ju till dig nuuu, då borde du ju faktiskt kunna offra dig att bo med mig i holmen ett tag. :P sådetså!
just ja, vad är jag sugen på då?
är rätt mätt efter att ha ätit middag hos en vän.
quorn, ris, wokgrönsaker, tzatziki och vanliga grönsaker.
MUMS!
men, jag är lite sugen på ostkrokar efter att ha läst i ostbågar tråden!

Jag är sugen på coca-cola i burk.
Audiatur et altera pars
Jag är sugen på cherry-coke och jag behöver choklad.
Värd på Choklad iFokus
vad är cherry-coke för nått? :)

choklad ja, det kan man aldrig få för mycket av, eller hur Ebbis :-)
Audiatur et altera pars
#147 Coca-cola medkörsbärssmak, man blir dock smått hyperaktiv av den ;)
#148 Nej verkligen inte, får ta och köpa mig en kaka imorgon :)
Värd på Choklad iFokus

#149: mm, får nog jag också göra :-)
Audiatur et altera pars
Åh, det lät ju supergott. Varför har jag aldrig sett/hört talas om nått sånt? haha!
#150 Det borde du absolut :)
Värd på Choklad iFokus

Jag är sååå sugen på en cola burk att jag fick offra mig och öppna min vin tetra som stått i kylen över ett år. ;-)
Så nu mina vänner dricker Åsa vin för första gången på över ett år.
Audiatur et altera pars
Vart finns det att köpa förresten? :)
#154 Cherry Coke? Jag brukar köpa på City Gross :)
Värd på Choklad iFokus
nån sån affär har vi inte här.. får kika på typ ica eller coop! :D

#155 men den är ju inge god. :(
#156 Inte vi heller, därför är det väldigt sällan jag dricker det :(
#157 Jo då, den är supergod :)
Värd på Choklad iFokus

Jag vill ha vin! Ett stort glas rövin och trevligt sällskap!

Men jag sitter ju här och dricker vitt vin. Duger inte jag som sällskap?
Audiatur et altera pars

Tjaaa… okejdå. Men jag har inget vin alls. Delar du med dig av det också? Fast det är fel färg? :D
Åh, vitt vin hade varit rätt gott. Fast blandat med typ fruktsoda! :D

White wine spritzer! *dregglar*

Klart jag delar med mig :-)
Audiatur et altera pars

Men jag har nog för mycket träningsvärk i rumpan för att dra mig ner till dig är jag rädd.
#163 då är ju cider godare! :D *mums*

Nej, nu ljuger du allt! Vin nu och föralltid i mitt hjärta <3

Åhh, cider. Vad gott. Det var lääänge sedan jag drack cider.
Audiatur et altera pars

Jag har fördruckit mig på cider. Bara dumt. Ung och dum, kallas det så?

jag är fortfarande sugen på att tatuera mig….
Jag är sugen på något som kan tra bort min svullna onda mage.
Värd på Choklad iFokus

#170: Det är jag med, men jag är ju för feg. 
#171: Din stackare. Ont i magen är inte skojigt.
Audiatur et altera pars
#172 Mitt största problem är ju var jag ska ha min alptop om inte å magen ligandes i sängen. Mitt andra alternativ är att lägga laptopen på sängen och sen lägga mig på mage. Det gör också ont. :(
Värd på Choklad iFokus

Jag är sugen på att pierca mig igen. Jag vet bara inte riktigt vart.
#171 Ont i magen suger. Hoppas den blir bättre snart!
Haha såg nu att jag skrivit alptop istället för laptop i #173 ;)
Värd på Choklad iFokus

#174 gör en intimpiercing :)

#176 Det vill jag faktiskt! Men jag är så otroligt mesig… vill ha en kvinnlig piercare och den enda som fanns här i Umeå har lagt ner :O
#169 Det har jag gjort på en del annat, bland annat Mintu.. huvva.
Har dock börjat kunna dricka en shot nu ifall jag har druckit lite cider innan, men då har det gått typ 3 år sen jag drack det sist också.. haha.
Jag vill också tatuera mig! När jag har pengar så.. ^^

#177 haha, okej.. jag och en kompis här i Norrköping ska göra intimpiercings inom några veckor, jag ska bara operera mig först. och vi ska gå till mannlig. kanske lättare om du skulle ha haft en tjejkompis med? annars så kommer jag aldrig att våga :P

Jag tatuerade mig igår! Vill bara göra er lite avis här va… ;)
#180 Det är ingen dum idé, faktiskt… ja, jag får klura på det. Har ju iofs en piercare jag har förtroende för… men känns ändå lite lustigt att flasha hela härligheten för någon annan än min pojkvän. Ojoj, jag blir nervös bara jag tänker på det.
Vad blir det för intimpiercingar för er då? :D

#181: Åhh, du lyckas. Vad har du tattuerat in för något?
Audiatur et altera pars

En till text på andra armen. Nu har jag 'Love beyond words' på ena och 'Laugh every day' på andra. Jag är hel!
Sedan fixade han till mitt hjärta på fingret också :)
linn, visa oss din tatuering! :D *nyfiken*

Häftigt. Jag vill ha min iller jag.
Audiatur et altera pars

#181 för mig så blir det en hood och för min vän blir det en christina :)
vad vill du göra för någon?

#187 det är sjukt snygg piercing! jag vill också ha christina, men de läker så segt och jag har dåligt läkkött och så.. :P
fin tatuering :)

#187: Snyggt men ser ut att göra ont att göra i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

#188 Ajdå, läker de segt? Då kanske en hood skulle vara bättre… svårläkta piercingar och jag är inte vänner! En intim vill jag ha i alla fall :D
Tack!
#189 Tack! Nejsh, inte så farligt. Gjorde lite ont upp mot armbågen, annars durrar det mest ganska skönt ^^
#187 åååh vilken fin! jag vill också tatuera mig! :( hihi
förresten så är vänstern den bästa handen att fota med ju! (och göra allt annat med också för den delen!)

#190, ja, det är ju en ytlig piercing :P
Hood kan läka på 2 veckor utan problem. men man säger 4-8 veckor :P Jag ska ha bling-bling i min. haha :P

#191 Tack så jättemycket! :D Vad vill du märka din kropp med då, om jag får fråga? :D
Haha, ja… då är det kanske lite lättare. Så fort jag försöker ens lyfta något med vänstern så skakar hela armen. Dömt att misslyckas :)
#193 jag har älskat fjärilar sedan jag var liten och har alltid velat ha en fjärilstatuering så jag funderar på att pryda axeln, ryggen och nacken med några fjärilar. funderar på att ha de i svartvitt och inte så jättestora.. men jag vet inte riktigt än. har inte riktigt hittat det "rätta" motivet än, finns ju så himla mkt olika fjärilar man kan göra, men vill ha rätt enkla iaf. det lättaste är nog kanske att be en tatuerare att göra upp en skiss eller liknande skulle jag tro.
vet du om det finns någon bra i umeå? vet annars en i övik som är riktigt bra så jag kanske gör min första tatuering hos honom, när jag väl har pengar. :)
sedan när jag gjort det vill jag säkert göra lite fler. ;)
Christina piercing läker inte segt, dem allra flesta där nere läker bra eftersom de läker lite fortare där nere helt generellt.
Jag vill me tatuera mig iiiigen..

#194 Jag älskar fjärilstatueringar. Dom är så vackra! Tycker det låter som en jättefin idé :D
Bra? Oja! :D På Red Dragon är dom otroligt duktiga.
Mina texter har jag gjort på ett nyöppnat ställe som heter Body & Fantasy House. Jag har fått ett starkt förtroende för en av tatuerarna där också. Har däremot inte sett mycket av deras jobb, men jag är då nöjd! :)

Dina fjärilar är superfina, Lisette!
Jag tycker också att det är jättefint i black & grey.
Åååh vilken fin tatuering du har lisette.. *avis som tusan*
#196 Har varit inne på Red Dragon faktiskt. Min kompis pojkvän tatuerade sig där å jag var där en sväng då. Har hört att dom är jätteduktiga! =)

Hur mycket gick fjärilarna på, om jag får vara fräck och fråga? Försöker få mig en uppfattning om prisvärlden :)
Tack så mycket Linn och Ida:)
#201 Frågar du mig? Mina gick på 1500:- .. skulle kostat mer.
Åh vad jag vill tatuera mig nu! =D
Hmm.. vad är jag sugen på mer då? Kanske sängen kanske? Börjar bli rätt trött å mår lite illa och sådär..
Och så är jag sugen på att mysa med min tjej!

#202 Jag frågade dig, glömde skriva det. Okej, tack för svaret :)
Jag är sugen på att sova jag också. Måste dock vänta på tvätten i källaren…
Nu blev jag sugen på pojkvänsmys också. Rackarns!
Mm.. jag är med sugen på pojkvänsmys! grrrr!

Det känns inte inbjudande för fem öre att krypa ner i en kall säng helt ensam! Jag är INTE sugen på det. Men ja, säsong 9 av vänner kan väl rädda mig lite.
Buhuu! håller med.. förvisso har jag en hund som gärna ska ligga så tätt som möjligt. Men de är inte riktigt samma sak. *snyft*
Jaa, det är hemskt att sova ensam! Tyvärr så är det ju så när man har distansförhållande.. :(
Åh vad jag längtar till nästa helg då man får pussas och kramas igen!

Nah, hundpussar har en tendens att vara lite blötare än pojkvänspussar också.
Nu vandrar jag isäng.
Godnatt, gott folk! Trevligt att sudda ett tag!
#208 Mm, distans måste vara himla jobbigt. Men jag har inte ens distans.. får vara utan honom ett tag i alla fall.. buhuu!
Men imorrn kanske! tjoooh!
#209 Hehe jaa, fast dem värmer en ensam själ i alla fall:)
Japp, nu ska jag ut me vovven:) sen blir de nog sängen för mig me.. inte säkert de inte, men iaf.
#210 Ja, det är riktigt jobbigt. Dock så är det "bara" 14 mil och vi kan oftast ses varannan helg iaf som tur är, men ändå.
En heeel vecka kvar tills jag får kramas ju. :(
Jag ska strax gå och lägga mig jag med.. :)
#211 Mm.. usch ja! Jag skulle nog tyvärr inte funka i ett distansförhållande.. fy och ucsh vad jag skulle bli tjatig över telefon:P Skulle ringa varannan timme för att jag saknar den så.. hihi!
Men en vecka går fort:) sluta vänta bara, så går de fortare:)
Natti natt.. (börja ju en film på 4:an nu, så vart fast där)^^
#212 Jo, men det är bara att gilla läget om man blir kär i sin bästa vän som råkar bo 14 mil ifrån, haha. ;D
Jo, vi pratar som rätt ofta i telefon.. nu tex. Å smsar väl typ 20 gånger i timmen. ;)
NU ska jag lägga mig. Hihi. Godnatt!
Joo, smsa sönder telefonen skulle jag göra:) Vad kul ändå att ni var vänner och fann varandra:D
Godnatt..
Jag gjorde precis kvällsmat och ska se filmen på 4.an:P Kvällsmat vid 3 på natten.. får de verkligen heta kvällsmat då?:p
Jaha här sitter ni och diskuterar mitt förhållande friskt! ;)
Distans suger! Det ska bli så jädra härligt att flytta ihop i sommar! :D Får bara hoppas att du står ut med mig.. haha.
Förresten vill jag också pussas ju.. Ida kan du inte liksom helt plötsligt bara dyka upp här inatt och mysa med mig?
Jag har just kommit hem från jobbet och är hungrig.. men inte sugen på nåt. Är egentligen för trött för att äta men gör jag inte det kommer jag ju att ha dött av hunger innan jag vaknar.
Iofs kan man ju inte vakna om man är död.. men ni förstår nog vad jag menar. ;)
Det är lite tveksamt om det får kallas kvällsmat.. kanske snarare nattmacka? Fast jag ska inte säga nåt.. åt ju frukost vid 15 idag!
#215 hehe, är det inte ert förhållande;)
Usch, vad jag blev äckligt mätt .. bläää
#216 Äh nu ska vi inte märka ord! ;)
Jag har precis värmt lite av gårdagens wok.. jag är fasiken en mästerkock! Blir helt kär i mig själv varje gång jag äter nåt som jag har lagat.. fantastiskt.
#217 Haha, de låter ju inte allt för illa! Om de hade vart så trevligt :P Fast min kycklingsallad jag käka idag är himla god iof .. men mer avancerat gör jag nog inte.. 
#218 Haha fast jag kanske bara intalar mig själv att det smakar gott? Det kan man aldrig så noga veta. Får kanske ställa upp i nån matlagningstävling så att jag får veta hur det egentligen står till! Fast det kanske jag å andra sidan inte vill veta?
Kanske är lika bra att leva i tron om att man alltid lagar gourmetkäk. Man vill inte gärna att självförtoendet ska sjunka. Även om mitt är oförskämt bra. ;)
Haha, ja jo så kan de iof vara också. Men som sagt, då är det bara att leva på det. Fast får man ett "åh vad gott" ibland så .. ja de kan man leva på i år och dar:P
#220 Haha precis. Ida brukar iofs tycka om maten jag lagar, eller så säger hon det bara för att göra mig glad..?
Aja, hon lyckas iaf, för glad blir man!
Nu är jag iaf sugen på nåt, men jag vet inte riktigt vad.
Ja dåså.. då gillar ju en person de du gör i alla fall, eller två.. med dig:) haha!
Jag är fortfarande fett mätt!
Haha två personer kan inte ha fel! ;)
Jag skulle kunna värma lite mer wok, men då kommer jag säkert få ont i magen.. min mage tycker nämligen att man ska sova om nätterna, inte äta. Så vi kommer inte riktigt överrens på den punkten.
Tror det får bli ett glas vatten eller nåt, köpte loka päron tidigare. Mums mums!
Mm.. min mage instämmer!
Våra magar kanske kan bilda klubb?
Jo, vad ska dem kalla sig? "Magarna protesterar, magarna har fått nog!" - inte kvällsmat klubben.
Oj jadu.. fantasin är inte riktigt på topp här, men "magarna protesterar" blir en perfekt klubbsång. (Finns det nåt som heter klubbsång?)
Kanske Åsa kan hjälpa oss med namnet? Hon är ju alltid full av bra idéer.
Club Sandwich vore ju klatschigt. ;)
Hahaha.. club sandwich.. fast blir inte de intrycket av att man SKA äta mackor?:P
Joo då, en klubbsång finns de allt.
Haha jo men man ska äta mackor! Bara inte på natten.. ;)
Så alltså Club Sandwich not @night ??:P
Helt perfekt!
Lite långt bara.. men vi kan ju kalla den för clubbis! Haha
Nu börjar det ljusna ute.. kanske ett tecken på att man har varit vaken lite för länge?
Är faktiskt rätt sugen på att sova. :)
Malin, vårat förhållande är lika mkt mitt som ditt så jag får prata om det hur mkt jag vill!

Och jag tycker om din mat, å det säger jag inte bara för att vara snäll, i promise! Jag längtar tills du får laga mat åt oss varje dag! Gott ska det bli! ;)
Förresten, herregud vad du var uppe länge! 
Nu kommer du ju sova till typ 15 säkert å så börjar du ju att jobba sen, näääär ska vi prata i telefon idag egentligen har du tänkt? 
Jag är sugen på mackor och varm choklad! Ska snart äta frukost :D
Jag är sugen på chokladdoppade paranötter :)
Värd på Choklad iFokus

Jag är lite sugen på att inte ha träningsvärk. Jag har sån j*vulsk träningsvärk i häcken att jag inte kan varken stå, gå eller sitta. Varför ska man träna? Varför?
Jag är också sugen på att tatuera mig…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Jag är sugen på att växa tre centimeter till
Värd på Choklad iFokus
#233 Ser du, vi hann ju prata.
Jag längtar tills du ska stäääda varje dag.. det ska bli jäkligt najs. 
Jag är sugen på renskav. Och det ska jag minsann äta nu!
#239 Haha, aaa. :D <3
Vi blir nog ett bra team! Du lagar mat och jag diskar. Wiho!
Jag är inte sugen på nått alls tror jag.
Har ätit en massa ostkrokar idag och nu nyss ätit Parisare så nu är jag så mätt så mätt!
Vad är parisare?
_No way! Yes way!
#240 Det tror jag också!
Jag är också mätt.. det var så gott så jag kunde inte sluta äta förrän tallriken var tom.. även om jag fick tvinga i mig sista tuggan. Kanske inte så hälsosamt.. men jag måste ju orka jobba hela natten!
Däremot ser mina kaniner ut att vara sugna på dagens dos av grönsaker! Kanske ska passa på att mata dom innan jobbet så slipper jag göra det på rasten.

#238 Ebbis, varför just 3 cm? 

Jag är faktiskt lite sugen på pojkvän just nu. Han missade bussen igen. Suck.
#243 Hehe, när jag blir 1,70 ska jag få ta ett litet hål i ena näsvingen och få ha en liten pärla där. Tycker det är så otroligt fint och mitt ansikte som är så tråkigt skulle bhöva det ;)
Värd på Choklad iFokus

#246 Men vilken lyx :D Tänk om du inte skulle växa tre cm till du, utan bara två och en halv? :o (inte för att vara pessimist eller så)
#247 Min mamma trodde inte att jag skulle bli 1,70 därför sa hon ja ;)
Men jag tänker kapa av tumstocken en halv cm då!
Värd på Choklad iFokus
#244 Ew 
Nu blev Saga sugen på att plinka gitarr, ta en promenad med illern och köpa cigg. Och i den ordningen skall det bli. Ta hand om er kära nattsuddare så kanske vi möts ikväll!
_No way! Yes way!
Jag är sugen på att öppna min colaflaska.
Värd på Choklad iFokus
#249 vadå Ew? det är supergott ju! ^^
#245 va jobbigt! :( bor ni långt ifrån varandra?
Jag är sugen på att sitta på nattsudd hela kvällen. :)
Men så roligt ska vi inte ha, så nu åker jag på jobbet.
Tjing bye!
jag är sugen på sällskap ikväll till melodifestivalen! .. (måste man verkligen se de?:P)

jag är sugen på ostbågar och ge min mamma en smäll >.<
#255 Nej absolut inte!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#257 Haha, känns som så! Alla ska ju göra de för att man "borde" se det:P
Lisette, man ska visst se melodifestivalen! Det spelar ingen roll hur tondöva artisterna är elelr hur dåliga Medes skämt är. Det ska ses! Så är det bara!
Ingen gillar det, men alla ska se det. Det är lite intressant faktiskt. Själv ska jag nog bli full istället.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag är sugen på att sockerkakan blir klar så jag kan åka till mina älsklingar i stallet och göra kväller med dem.
Audiatur et altera pars
#261 Hihi ska du ge pållarna sockerkaka? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu kom min vän hit så vi ska umgås och sen förståss se på melodifestivalen!
Kommer väl in senare ikväll/natt och nattsuddar lite med er! :D
Man ska INTE se melodifestivalen! Är det den riktiga tävlingen idag eller en av de där låtsastävlingarna? Jag har hört ett par sekunder på en låt, och det räcker för mig.
_No way! Yes way!
#264 Nu är det Sveriges final i alla fall. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Usch då. Då får jag gömma mig på rummet eller gå ut på en långpromenad för att slippa spektaklet 
_No way! Yes way!
Äsch då, de är ju underhållande iaf. Har iof inte sett någon av deltävlingarna eller nåt sånt. Så kan ju vara lite spännande ändå och höra de alla har pratat om. Typ H.E.A.T säger alla ska vara bra, och så vill jag höra pleeeeaaase pleeaaase.. erhm.. ah snäääälla snäääälla egentligen:P
#268 Jag lider med dig!
#269 Jag umgås inte med folk som kollar på Melodifestivalen och har aldrig hört någon prata om det, så jag har inte ens den anledningen till att kolla ;)
_No way! Yes way!
#270 Haha, jag är Line dance ledare och "umgås" med allt från 20 år - 90 år då.. och de är en hel del som pratar om sånt då:P
Fast ärligt! Heat var väl förjäkla överskattat? Dem var väl inge bra? Och alla andra låtar, gud så platta dem är! vad tråkigt de här va!:P

haha, nej Alex jag ska inte ge kusarna sockerkaka. Men jag kan inte gärna åka hemmifrån med en sockerkaka i ugnen :-)
Audiatur et altera pars
Jag är sugen på att hämta min cola i kylen. Men jag orkar inte ;)
Värd på Choklad iFokus

Jag är sugen på mys, med Christoffer (A) och min söta kaninunge :P
Jag jobbar ju liksom men man kan ju lyssna på melodifestivalen på radion iaf! ;) Fast nu när jag är hemma kollar jag på "rookie vets" istället, på fyran. Handlar om unga veterinärer i typ australien eller nåt. Härligt att se när dom stoppar in handen i rumpan på hästar och plockar ut några kilo bajs osv.
Mitt lördagsnöje innefattade också bajs. Istället för att gräva ur stora krukväxten i rummet har illern Maja roat sig genom att använda den som toalett ett tag verkar det som. Härligt. Gratis gödning ;)
_No way! Yes way!
Jag är som vanligt sugen på att pussas med Malin..
På tal om melodifestivalen så tycker jag att det är underhållande :) Tycker dock att de flesta bidragen låter som "vanlig" radiomusik och är lite halvtråkiga..
Bajs är bra!
Jag är sugen på att sova.. lyckades knåpa ihop ca 4h sömn imorse så jag behöver en tupplur.
Jag är sugen på att gå ut på krogen och dansa.
Eller bara en lugn hemmafest med lite gott att dricka och trevliga spel! :)
Jag är sugen på marabou cocos - vilket inte görs längre! :(
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Åh marabou cocos var ju hur gott som helst, nu är jag också sugen på det!
Ooostbågar. En sån tur att jag har det. Och ja, jag vet att det här är tredje tråden på raken jag nämner mina underbara ostbågar.
_No way! Yes way!
Jag har chips hemma.. men jag är mest bara sugen på choklad!
Häll kakao på dem så blir det chokladchips 
_No way! Yes way!
I got candy! .. dudududuudududuud I got caaandy!
Haha. Ja det låter ju onekligen gott med sourcream, peppar och choklad.. mums!
Åh, nu börjar jag nästan ångra mig. Varför köpte jag inte choklad och jordgubbssnören istället när jag var nere i affären…dumma ostbågar…
_No way! Yes way!
Kladdkaka! Ska gå och ta ut den från frysen snart…
Kiosken stänger snart så jag tror jag ska pipa iväg och inhandla lite karra!
Karra? … karameller?^^
Typ karameller ja. Tänk att du förstod mig.. de flesta brukar bara se ut som frågetecken. *applåderar och ger en klapp på axeln*
Hihi.. har väl sett filmen för bövelen:) "har du karra?, vadå karra? jaa.. karameller! Nae, men tuggummi… TUGGUMMI!":P
*äpplen och bananer, apelsiner, aprikoser, karameller och tabletter, färska tiiidningaaar*
_No way! Yes way!
kexchoklad, mums! :)
Jag är sugen på snus, glömde dosan i bilen. :( Tur att jag ska ut snart igen. :)

Allvarligt talat, skippar man nattsudd tre kvällar missar man en himla massa!
#252 Njae, vi bor väl 2 mil ifrån varandra. Haha :P Men han lyckades missa tre bussar då han skulle hit i lördags. Bara klantigt!
#301 Han borde ha tagit en taxi! Jag hade kunnat köra honom för ett extra bra nattsuddsrabattpris. ;)

#302 Ett härligt erbjudande jag kanske nappar på nästa gång ;D
#303 Ja det tycker jag! :)
Nu har jag 2022p :D och ska kuta ner till bilen igen och fortsätta tjäna pengar! Jag återkommer efter 23. :)
Ha en trevlig kväll!

#304 Ha en trevlig kväll själv! :D
Jag är sugen på antibiotika…
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag är sugen på att det ska bli onsdag!
Jag är sugen på morotskaka, och att de ska vara söndag!
Vad skönt de känns, att om man är i Umeå så får man taxirabatt:P

skriver mitt första inlägg här:) är en riktig nattuggla så tror att denna sajt kommer passa mig:)
jag är sugen på helg! och chips
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Välkommen Strumpa! Bli inte avskräckt nu i början.. här är vi alla lite knäppa och snackar onlöiga saker och OT mest hela tiden 

#310 tack så mycket
lovar att jag inte ska det, kan nog förhoppningsvis bidra med nåt själv med 
/Sanna
#309 Välkommen hit. :D Själv har man varit här i ca 1 vecka bara men jag gillar stället mer och mer! :)
Jag är sugen på lakrits och pussar! (som vanligt..)

#312 tack så mkt :D jag gillar att många verkar så aktiva! och det är skönt med ett ställe som kanske inte är totalseriöst i alla trådar jämt
(missförstå mig inte nu:)
nu blev jag sugen på en riktig utgång med rolig förfest, massa bra musik, massa dans och fyllemat och skavsår på fötterna 
/Sanna

Tjena Strumpa! Välkommen hit :)
Asså.. jag måste bara fråga.. kan det verkligen vara OT på den här sajten egentligen?
Does it become a walk?
/Ida

#315 hej! :) jag hittade hit till slut..haha:)
/Sanna

#316 Det här är en härlig sida.. massor med tok o roligt folk :)
Does it become a walk?
/Ida

#317 och ostbågsfrestelser!
#315 Jag tror inte det :P

ååååh…ostbågar!!!
/Sanna
#315 Nej det är ju det jag försökt säga varje gång folk börjar prata om OT… Allt är In Topic på Nattsudd! Sen är vi ju bra på att få trådar att spåra ur, och handla om nåt annat än de gjorde från början, men det är en annan sak. 
Välkommen igen, Strumpa!
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag är sugen på varmchoklad och nybakt bröd. Och tänk båda sakerna finns hemma. Så snart lämnar jag er för mys med varm choklad, nybakat bröd och så en film.
Audiatur et altera pars
Jag är så galet kaksugen *mm*.
Hostmedicin skulle inte vara fel heller, jag är så trött på den här hostan nu…
Hanna
Jag är sugen på ostkrokar!

Usch Abico det där med hostan lät inte skojigt. Har du testt med lite te med honung i. Det kan hjälpa faktiskt.
Audiatur et altera pars
#325 - *Ser framför mig hur jag sitter med en kopp rykande varmt te i handen, får en hostattack och tekopp med te flyger över hela rummet* Bra idé! Det kan nog bli livat ;) Jag ska springa upp och göra iordning en kopp på stört :)
Hanna
Sådär, en stor sked honung och en påse kvällsörtste "hamoniskt sövande" eller liknande stod det på den - nästan så att man blir lite rädd ;) Och bäst före oktober 2007, men det är säkert bara nyttigt med lite lagringstid. Men jag insåg varför jag slutade att söta mitt te med honung/ socker för några år sedan - fy fasen var sliskigt det är *s*
Hanna
Hahahahaha bäst före oktober 2007? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#328 - Det var rätt okej ändå ;)
Te består ju bara av torrt bös och sånt kan ju knappast bli dåligt…
Hanna

#329 bös? vad är det? :) damm? smulor? 
/Sanna
Bös är ju bös ;)
Men hallå, nu har ni allt dragit upp fel tråd - finns ju en 3a med mindre inlägg i. Tokar.
_No way! Yes way!
#330 - Bös är bös ;) Precis som #331 säger *s*
Hanna