Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 359 ggr
Dojdan
2009-03-16 04:36
0

Analys 2 - drömanalysen

Klockan är 03:35 och hela nattsudd sover gott. Och här sitter jag som ett mähä (underbart ord!). Borde gå och sova jag också.. men jag känner inte riktigt för det. Vet inte varför, för jag är ju trött…

Lilla Ebbis sover sedan länge.

Nattsudds kärlekspar sover sött på varsitt håll, om de inte fortfarande pratar gullegull i telefonen.

Lisettes natt går alldeles för fort och innan hon vet ordet av så kommer det vara dags att gå ut med hunden igen. Men desto snabbare man vaknar till iFokus, desto bättre. Eller?

Telefonkontakt har sina få timmar av skönhetssömn innan gullungen vaknar. Kanske drömmer hon om sin iFokus-tatuering?

Solaika drömmer om flyttkartonger och tårtor. Kanske flyttkartonger fyllda med tårtor?

Alex drömmer mardrömmar om att hennes poäng sjunkit ner under 6000-strecket IGEN.

Liinda, hon drömmer också mardrömmar! I drömmen bryter hon ihop och börjar peppra Nattsudd med onödiga inlägg igen, trotts att hon inte ska.

Saga85 skriver hela manuset för Planet of the elks i sömnen. Vi ser alla fram emot resultatet!

Angelclaw drömmer om tatoo-mässan som hon vill gå på. Hon drömmer att hon tatuerar in en hel poängjakts-konversation över hela ryggen.

Själv ska jag ta och drömma om min tårta som jag ska baka imorgon. Tänkte ha lite inspirationsdrömmar!

Alex
2009-03-16 05:44
0

Haha så mysigt! Skrattande Fast jag har vaknat för att rätta till min mardröm. Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
2009-03-16 08:47
0

haha en lika underbar analys. Och självklart lika seriös som den förra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Solaika
2009-03-16 13:16
0

Hahaha.. tack o lov så drömde jag inte alls inatt :P Flyttkartongerna blir förhoppningsvis fyllda nästa helg. Dock inte av tårtor :P

Nu ska jag skruva ihop de sista skåpstommarna innan pappsen kommer hit.

If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?

/Ida

lill-jarven
2009-03-16 13:34
0

Haha ^^ Vi pratade bara gullegull till kl 02.40 sen var det sovdags!

Drömde nåt märkligt förra natten dock.. att jag gjorde inbrott på en gård för att hämta en rullstol som tillhörde en av mina färdtjänstkunder. Ägaren till gården haffade mig och tog med mig in i huset där hela köket åkte ner i en rasande fart till deras festvåning i källaren. I festvåningen skulle jag möta kvinnan i huset i en duell.. minibiljardduell närmare bestämt. Men först fick jag göra vad jag ville och eftersom dom hade sjukt mycket spännande godis till salu kunde jag inte låta bli att plocka ihop en stoor påse. Sen skulle jag då betala men insåg att jag inte hade med mig börsen.
Herrn i huset gav mig då sitt kreditkort och kod så att jag kunde låna av honom.. "du kan ju föra över pengar till mig sen"..

.. sen vaknade jag men en känsla av att jag skyldig någon pengar. Och det tog ett ganska bra tag innan jag kom på varför. *fniss*

Dojdan
2009-03-16 13:41
0

#4 Haha, rackarns att jag inte prickade in den drömmen Tungan ute

SagaoAlfred
2009-03-16 13:48
0

#4 HAHA! du å dina knäppa drömmar! :*

en underbar analys som vanligt förresten! ;)

Alex
2009-03-16 14:46
0

#4 Hahaha. Du kanske är skyldig nån pengar på riktigt? Flört

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

lill-jarven
2009-03-16 15:00
0

#7 Ja det är jag iofs.. mina föräldrar lånade en massa pengar till mig i höstas när jag höll på att ta taxiförarlegget. Men jag håller på att betala tillbaka. :) 1000kr/mån tills mamma säger stopp.

Angelclaw
2009-03-16 17:53
0

Haha :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Saga85
2009-03-16 17:55
0

Du och dina analyser. Självklart har jag skrivit färdigt hela manuset i sömnen. Nu gäller det bara att hitta några passande älgar till huvudrollerna.

LiindaH
2009-03-16 17:59
0

Jag tycker faktiskt att det går riktigt bra för mig.
Då jag hittat ett annat sätt att syselsätta mina stackars små hjärnceller med. så nu får ni helt enkelt hålla tummarna att jag kommer komma tillbaka 100 % istället.

// Liinda

Saga85
2009-03-16 18:03
0

#11 Vi längtar Skrattande