ojojoj...
…vad jag har träsmak i häcken nu.
Har ni haft en bra dag?
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

en helt okej dag faktiskt, har fått lite städat och börjar friskna till!
Hur fick du träsmaken då:O?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Haha, jag har suttit på en köksstol sen klokan sju :O bara dumt!
Men härligt att du börjar friskna till! :D

du går skaffa något bättre att sitta på, jag har en schäslong (liggfotölj) eller vad det nu heter vid datorn.
Men det är lite farligt då kan man fastna här ännu längre eftersom det bara är skönt!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

åhå! låter farligt men ack så mycket skönare för bakdelen :O imorgon tror jag jag tar med mig datorn till sängen, det om något borde ju minimera risken för träsmak :D

haha, när jag läste det där med träsmak i baken kom jag osäkt att tänka på sambon som råkade volta med skotern igår när han lekte medans jag och döttrarna fixade hästarna på kvällen. Så han har ojjat sig över sms hela dagen över att han ahr ont i baken då han landade på den. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha, män och ojja sig hör lite ihop har jag hört :)

haha, japp det gör det garanterat. :-) Och jag har mest gått och småskrattat åt hans ynkliga sms i dag. Han är lite söt i alla fall. Synd dock att jag missade vurpan för att jag var inne i stallet som han beskrev den hade den varit klart häftig att se :-)
Audiatur et altera pars

Haha, häftig vurpa, häftig smäll! Män är rätt söta då dom lägger den ynkliga sidan till. Min karl påstår att man inte kan vara söt som man, men han skulle bara veta… han är expert på den ynkliga sidan :)

haha, nej att vara söt är inte så manligt tydligen :-)
Audiatur et altera pars

kanske därför han blir lite upprörd då jag råkar säga det högt :o jag undrar vilken som är den ultimata komplimangen för en man… utseendemässigt, alltså.

hmm, det har jag funerat på med. Tror det ligger runt nivån: sexigast eller något sådant. ;-)
Audiatur et altera pars
Halloj ! ny här men kommer nog att dyka upp här igen…Har varit på informationsmöte på försäkringskassan ang fördjupad samverkan idag…

#12: Välkommen hit. Här är alla välkomna. Bara kasta dig in i diskussionerna. Även om du tycker det verkar som om det är privat är det inte det och vi blir alla lika glada när någon ny kommer in och pratar med oss. Så känn dig som hemma. ;-)
Hoppas det gick bra på ditt möte på försäkringskassan. Vad går ett sådant möte ut på?
Audiatur et altera pars
Det verkar riktigt bra man börjar med 8 veckors coaching, för att ta reda på vad man vill göra när man inte kan jobba med det man har gjort, sedan får man prova på att arbeta för att se vad man klarar och om man inte klarar ett jobb så får man prova ett annat, man börjar 10 timmar i veckan för att så småningom öka på och så håller det på ett år…
Nä nu är det dags…äntligen kallar kudden…
Välkommen LunaLovegood!
Linn, du får skaffa dig en kudde att sätta på rumpan som du kan sitta på. Kanske nåt för Åsas man också…? 
Håller nog med om att sexig/het är den bästa komplimangen till en man. Min pojkvän uppskattar inte det är med söt så värst mycket heller kan jag säga… Men av nån anledning är det tydligen fullt acceptabelt att säga det till mig! Men tänk om jag inte heller vill vara söt?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

haha, som tjej får man finna sig i att vara söt tror jag :-)
Audiatur et altera pars
Men jag vill inte… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha då får du söt strejka då :-)
Audiatur et altera pars

Jag tror nog jag får göra det!
Jo, det stämmer nog… jag får börja köra med sexig non-stop istället så kanske han blir jätteglad!
Nej, precis! Men det värsta som finns är väl ändå "du är så söt när du är arg.."!
#20 Haha kan jag tänka mig… Fast den kommentaren får jag aldrig av nån anledning… 
Fast när jag och min pojkvän kallar varandra söta så har det oftast med nåt man gör/säger att göra. Så det är rätt okej. Utseendemässigt är vi bara snygga och heta! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja, jag kan gärna byta med dig! I och för sig vräker han oftast bara ur sig den eftersom att han vet hur irriterad jag blir. Hmm
Haha, det är så det ska vara
Jag tror jag bara brukar kalla honom söt då han misslyckas med något och blir tjurig… så jag är ju lika hemsk som han, kom jag på 
Hahaha fy på dig 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

*Asg* Men LinnB då! Då är ni lika båda två. Men visst är det hemskt att få höra att man är söt när man är arg.
Audiatur et altera pars
Jag blir mest suckad eller skrattad åt när jag blir arg… 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

mohahaha i dag låste en gubbe och en tant in sig i sin bil för att jag tydligen såg jäkligt farlig ut :-)
Audiatur et altera pars
#26 Vad hade du gjort då? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#27: Skällt lite
Audiatur et altera pars
Hihi varför det? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Vart liiiite arger en sväng. :-)
Så här var det. Ska göra det så kort jag kan eftersom jag måste upp och baka tårta nu.
Men vi var på Willys i Gävle och handlade i går. En fredag efter löning, det var tjyvtjockt med folk där kan jag säga.
Så ser jag ett par hoppa in i en bil, startar bilen så jag säger åt Kalle att den platsen kan vi ta. Men vi stod lite dumt ivägen för att vänta på dem så vi fick köra fram och ställa oss så vi kunde backa in. Men jaja det får väl gå det med tyckte vi även om det inte är det ultimata då. Så vi väntar, och väntar och väntar. Nästan 10 minuter väntar vi, vet inte vad paret sysslade med i bilen varför de inte åkte. Men jaja det är inte min ensak. Så vi väntade snällt.
Så backar de ut och vi börjar backa in, vi har alltså börjat svänga oss inåt redan då det kommer en liten vit ful bil och liksom kör slalom in bakom oss och kniper parkeringsplatsen. Kalle fick ställa sig på bromsen annars hade vi krockat med den andra bilen. Och då vi backade hade det varit vårat fel. Så jag kliver ur bilen. Traskar fram till den vita bilen. Sliter upp dörren och säger med barsk röst. Inte skriker eller något utan bara med barsk röst.
- Hörru min gunstige herre nu får du ta och starta bilen igen och backa härifrån. Vi har väntat på denna parkeringsplats i 7 minuter. Den är våran.
Han svarar mig genom att skrika:
-Vem fan tror du att du är? Vad fan håller du på med?
Jag svarar med ännu arskare röst, och lite högre volym, fortfarande inte skriker. Men spänner mina då svarta ögon i honom:
- Jag är den som säger åt er att flytta era feta arseln från min parkeringsplats.
Då låste de in sig i bilen och ringde polisen eller någon :-)
Sedan satt de kvar där i bilen och vägrade kliva ur. Under denna tid stod jag kvar utanför bilen med armarna i kors. Men så hade Kalle taigt en annan pplats typ mitt emot så han kom med Sanna och då måste jag ju gå jag med. Så vi gick och hämtade en kundvagn och gick in och handlade, de satt fortfarande kvar i bilen.
När vi handlat färdigt så ser jag att de flyttat sin bil för den stod parkerad mer vid ingången då. Så de hade inte tordats stå kvar. Och nu pratar vi om ett större par i femtio års åldern här. Så jag har lite svårt att förstå hur jag med mina 163.5 cm från jorden kunde skrämma dem så. 
Audiatur et altera pars
Hihihi det är härligt Åsa ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ja om inte annat ett patetiskt par :-)
Audiatur et altera pars
#30 Hehe, åh, du är min hjälte ^^
_No way! Yes way!

#33: haha, skojigt att någon tyckte det var bra gjort. Det gjorde nog inte paret i bilen i alla fall :-)
Audiatur et altera pars

Svarar morgonen den 1:a mars. Men lördagen var mkt trevlig :D Var på loppisar hela dagen och sedan på kvällen umgicks jag med trevligt folk. Dock blev jag rätt berusad, vilket jag skrivit ett inlägg om..*s*

#35 jag jag vet det dte lätte jätte kul hoppas att du hadde kul