Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 396 ggr
Theres
0

Mata djuren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Övertala mig om att det inte är kallt att gå ut och mata djuren… säg att jag måste göra det nu…

golf.ifokus.se

Maja
0

Det är inte kallt. Det är varmt.

Hjälpte det? ;)

Theres
0

Nej :P

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Dina djur svälter ihjäl och kommer hata dig för evigt om du inte genast pinnar dig ut och göder dem!
- Dessutom kommer Denver bajsa på din matta minst en gång om dagen i resten av sitt liv!

Carpe Diem

Theres
0

Nej… de har lite smulor kvar att knapra på :P

golf.ifokus.se

Maja
0

Om inte du matar djuren nu så.. Så.. Så.. Så får inte du komma in på nattsudd resten av veckan! :D

Alex
0

Blunda och slappna av (efter du har läst klart texten), och tänk dig att du sitter ute på en balkong i ett varmt land vid medelhavet. Det är sommar, du känner den tropiska luften mot dina kinder, och hör vågorna från havet brusa. Sen går du till hallen, sätter på dig bikinin (=tjock jacka och mössa) och går ut i det varma soliga vädret…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Denna kommentar har tagits bort.
Theres
0

Denver bajsar utanför en gång om dagen… Melwin bajsar utanför 2-3 ggr om dagen… Epona går alltid i lådan =) Jag är van vid att torka skit med andra ord :P

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Melwin kommer bli så hungrig att han äter upp råttorna och rymmer till skogs :) (tillsammans med din Roxy-bikini i solnedgången)

Carpe Diem

Theres
0

Inte min Roxy-bikini! Den var ju dyr! Förvånad

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Du ser.. MATA DJUREN.. annars :))

Carpe Diem

MimmieM
0

Vad fint att du sympatiserar mer med din bikini än din svältande djurskara Förvånad

Carpe Diem

Theres
0

Min bikini var dyrare än djuren ;)

golf.ifokus.se

Theres
0

Eller nä, det var den nog inte… den kan inte kostat mer än 300… kanske 400… jag kanske ska mata dem med bikinin

golf.ifokus.se

Smex
0

men alla tillsammans så blir dom nog dyrare =P

Theres
0

men bara så ni vet att när jag går och mata djuren så blir jag borta en stund… klarar ni er utan mig då? ibland sitter jag där nån timme om de har roligt =)

golf.ifokus.se

MimmieM
0

Uffa, vänta du bara! Bosse var gratis men hans veterinärskostnader slutade på 15000. Jäkla dyrt kilopris, och om du matar dem med bikinin så blir de höjd kilopris på både bikini och iller :)

Carpe Diem

Theres
0

sol och strand - torrevieja :D wiie, där har vi lägenhet :P eller ja, pappas kusin… men same shit :P

golf.ifokus.se

Theres
0

nu försvann den reklamen =/

golf.ifokus.se

Theres
0

Denver var också gratis och jag har slösat en kastration och en vaccination på honom =) Han fyller år på fredag btw! :P presenter mottages tacksamt.

golf.ifokus.se

Maja
0

Fick djuren mat? :P

Theres
0

Ja, jag var ju ute där mellan 01.28 och 02.03 =)

golf.ifokus.se

Maja
0

Duuuuktigt!