Är min dotter lik mig?

Ja nog är hon lik dig med. Ingen som du kan försöka dölja att du är mamma till precis. Titta på hennes ögonbryn, de är dina. Större delen av ögonen har hon också efter dig. Så det är en söt dotter du har. Lik mamma är hon också. Kommer bli en nock out när hon blir stor den tösen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nu blev jag genast gladare :D
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Klart du ska vara glad. Du har en underbart söt dotter som är lik både mamma och pappa. Tror hon stulit det bästa av er båda och knådat ihop i en helt underbar varelse. Men det är klart, med en söt mamma kan resultatet inte bli annat än sött. Så var glad du :-)
Audiatur et altera pars

Klart du ska vara glad. Du har en underbart söt dotter som är lik både mamma och pappa. Tror hon stulit det bästa av er båda och knådat ihop i en helt underbar varelse. Men det är klart, med en söt mamma kan resultatet inte bli annat än sött. Så var glad du :-)
Audiatur et altera pars
Tyckte att ögonena var dina, hur som helst Söt familj :)

Audiatur et altera pars
Haha, jag tror det gick fram Åsa ;) Men jag håller med. Hon har många likheter från er båda, vilket jag sällan ser hos så små barn. Men ögonen är dina, samt ögonbrynen. Tyckte kortet var superfint! *och det kommer från en som eg. inte ens gillar barn så det är bra beröm hehe*
Paulina
Lik mamma, men pappas näsa.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

#9 näsan är från min mamma pappa har rak och kantig näsa, Elva har en liten boll :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se