Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etiketttankar-funderingar
Läst 499 ggr
Saga85
0

Telepatisk kontakt?

Har ni någonsin fått känslan av/varit med om det?

Blev lite fundersam över det idag. Min syster fick barn tjugo över tre i morse. Pappan ringde min mor vid fyra och berättade, som i sin tur berättade det för min bror när han kom hem från tidningsrundan vid halv fem. Av någon anledning vaknade jag i precis rätt stund för att höra orden "Veronica…barn" och rusade ner för trappan halvvaken.

Min far berättade dessutom hur han vid 3-4 drömt om födsel. Hur något sa "plopp" och kom ut, hehe. Hans egna ord ;)

Kanske har vi starkare kontakt än vi tror i familjen!

Alex
0

Såna där saker är nästan lite läskiga ibland. Men jo, jag har väl varit med om liknande saker, kan dock inte komma på nåt specifikt just nu.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Maja
0

Haha, så det säger "plopp" alltså? ;)

Jo, visst har man varit med lite om sådant. Bland annat "när man talar om trollen" eller om man inte har pratat om någonting på länge men sedan tänker på det en dag så börjar någon prata om det nästa dag, utan att man själv har sagt något! :P

Gullan402
0

TELEpatisk kontakt; oftast med min mor. Ringer jag henne är det upptaget eftersom hon ringer mig----

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Maja
0

#3 - Haha, jaa, eller när man tar upp telefonen och ska slå en signal så hör man ett "Hallå?" i andra sidan luren. ;)