Eko?
Sover ni? Är ni ute och festar?
Jag har tråååkigt..
Jaa, tydligen! :(

jag är vaaaakkkkkennn! 

Jag är vaken! Vakar över väldigt gravid kisse som förmodligen föder mot morgonkvisten!
Vad har ni för er?
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Jag är vaken. Sitter och funderar över livets upp och nergångar, mitt övningskörande, hur det kommer gå med allt. Och varför bilen bara larmar sig själv hela tiden. Fixar däremellan en artikel på en sajt jag är Medarbetare på som hade krånglat. Och ja bara hänger här tror jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#5 Låter ganska lugnt och skönt! Jag vill också kunna skriva artiklar, men så fort jag får en bra idé så rinner den iväg innan jag hinner greppa den. Icke bra!

#6: Vad är det för sajt du är Medarbetare på då?
Ett tips är att så fort du får en idee så skriv ner den på ett papper. Sedan kan du skriva på pappret så snart det dyker upp något du vill ha med i artikeln. När det blivit en del så sätter du dig med pappret och så skriver du rent och ihop det på din dator. Aldrig direkt in på iFokus, vet inte hur många gånger jag gjort den missen och så har det buggat och artikeln har försvunnit.
Så in i din dator först, spara och sedan bara kopiera över in i artikeln.
Jaaa, lite lungt och skönt är det nog. Har ett par artiklar jag skrivit så där på kludd på papper med som ska skrivas över till datorn. Men de får vänta en liten stund. Måste iväg och fota passande saker så jag har foton till artiklarna med. ;-)
Audiatur et altera pars
Oooh, människor! :D

#7 Är i och för sig inte Medarbetare på någon, men på relationer iFokus till exempel sökes artikelskrivare. Vet att jag har tusen saker att skriva om som platsar där, men jag är ju min egen största kritiker också.
Ska börja skriva ner dom som du säger!
#8 Jajjebox! 
Jag har pisstråkigt!!!!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Men skurk, det går aldrig någonsin att logga in på blogg.se på natten. Helt fullkomligt omöjligt för mig. Alltid då jag har de bästa inläggen i skallen!
Jag sitter och pillar på artiklar. Har en riktigt stoooor och rolig uppgift framför mig! :D

#8: Människor och människor. Men vi är här i alla fall :-)
#9: Artikelskrivare är det många sajtvärdar som vill ha. Jag själv söker med ljus och lykta till någon eller några in till Goda Nyheter.
#10: Skriv en artikel :-)
#11: Trist när det jäklas.
Audiatur et altera pars

Jag vill ha kattungar!!! Hon hade värkar redan vid sju-åtta ikväll. Segt.
Eller alltså.. jag vill inte ha kattungar. Det vore ju endast konstigt. Men ja. Jag är nog trött ändå.

#13 Vad för artiklar sökes till Goda Nyheter då? :) Eller det kanske är svårt för dig att säga.. men.. ja. Lät som ett kul ämne att skriva om!

#14: haha, ja lite roligt var det. Men jag förstår hur du menar. Det är inte skojigt att sitta och vänta. Man vill ju se att allt går bra liksom.
#15: Det är det som är det svåra inne på goda nyheter. Kommer inte på något själv. Har idee torka så det skriker om det. Men inne där kan man skriva om allt som är positivt faktiskt. Så det borde inte vara svårt. Men för mig som Sajtvärd med ideetorka är det skitsvårt. Bara hojta till om du har någon idee och vill bli artikelskrivare. Lägger så gärna till dig :-)
Audiatur et altera pars

#17 Jag ska klura på det, men har haft ganska mycket positiva upplevelser i mitt liv, så nånting borde jag allt kunna knåpa ihop! Har ju faktiskt blivit medlem nu. Hade helt missat den sajten! 

#17: Va? Har du missat min sajt?
hehe, nej men skämt och sido. Skoj att du hittade dit nu då. Bättre sent än aldrig. Och som sagt var. Bara hojta till när du har hittat på något. Jag lägger till dig direkt. Ingen blir gladare än jag. Jo medlemmarna som äntligen får något annat att se när de kommer in där :-)
Audiatur et altera pars
Skriv en artikel?:P Ja du… är rätt tomt i huvvet just nu för bodyart. Och idag skrev jag faktist en liten grej till mode för en gångs skull:P de räckte..

#19: Men du ser, då har du skrivit en artikel i dag. Då har du varit duktig. Men hmm, hitta på något annat som gör att du itne har tråkigt. Lär vovven ett nytt trix. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha, ja du är go du Åsa! Lära Ecko något klockan 02.06?? Han blir ju skit glad och helt galen när han ska göra nått och får godis. Min grannar lär mörda mig:P
Jo, fast den artikeln räknas inte.. den sajten är ju helt död i princip:P
Ecko-griiiiisen!

Jag är också vaken =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#21: Klart den räknas. Om det läggs ut artiklar där och någon börjar skriva, då jäklar lever den snart igen. ;-)
När jag tog över choklad hade den legat på 0 länge likaså goda nyheter. Och nu lever de. Visst det har varit ett jäkla jobb, tänker jag inte sticka under stolen med. Men nu funkar de båda två. Och det är trevliga sajter. Vilket man inte direkt kan säga om min tredje sajt. Visst den är trevlig den med, ibland. Tyvärr så är det ofta bråk där vilekt gör att man tappar sugen en del.
Så kasta dig in i mode och gör den aktiv.
Vad det gäller Ecko så får du väl gå ut och träna med honom då :-)
Audiatur et altera pars
Mjaa, jag känner inget direkt "tjohoo" för mode sajten heller mera. När Sajtvärd bara försvinner och Medarbetare slutar skriva så blir de lite tröttsamt att försöka:)
Haha.. ja men vi var ute förut och sprang en massa!:) Lekte me pinnar och grejer.. de är fördelen med att gå ut seeent:P Man kan leka löööös! tjohooo!
#22 Hehe. din tråd fick mig att tänka lite extra på ecko me:P
#26 - Haha, ja, synd att man inte kan ändra till "Ecko?" :P

Natti natti med er. Nu får ni nattsudda utan mig. Hoppas jag kommer till ro i sängen så jag slipper gå upp till datorn igen dock. Men det märker ni, annars är jag snart tillbaka :-)
Audiatur et altera pars
natti natt Åsa!:)
hehe.. mm.. hans namn utalas ju eko typ åtminstone^^ eller jaa,, nästan.. tss
Hihi, jag ska börja kalla honom för Eko som i ego fast med ett k istället för g. ;)
Mwahaha, jag är trött, vad svamlar jag om? :P
Haha.. jag förstod precis
Hihi! ^^
Nä, nu får jag nattbesök.. Chip å häj!
Åh va fuskigt! Jag vill me ha nattbesök

Ja, nu är jag nog ensam om att nattsudda i alla fall. Kunde inte somna. Inte ens en stund. Hatar det här varför ska det vara så svårt att sova lite. Kan man inte få lite timmar per dygn när värken liksom bestämmer sig för att sluta eller lugna ner sig. Bara för sömnens skull åtminstone.
Audiatur et altera pars
#34 - Meeeh, det blev inget, han kom på att han var tvungen att gå hem ändå.. ^^ Man blir ofta utnyttjad för att man bor så nära Kåren (nästan granne) och alla andra bor 10 minuters promenad ifrån. ;)
Ja är det nån som får lust att skriva en artikel som kan passa här på Nattsudd så är ni mer än välkomna… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#36 Kåren?:P Äh vilken skiiit! Jag fick inget jäkla besök heller inte..
#38 - Så är livet som student. ;)
haha.. jasså? ska man behöva bli student för att få besök?:P
Japp! ;)
Hum, jag tycker de kan räcka med att bara gå ut och fladdra lite med ögonfransarna

Jag är vaken och bakar scones!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se