Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 481 ggr
Faxlin
0

Gaaahhhh ger upp

Antingen är det iFokus som är allergisk mot mig eller min dator. Jag får ladda om samma kommentarer fyra fem gånger för att få dem publicerade. Får timeout felmeddelanden och server error. Detta är inte roligt längre. Nu säger jag god natt till er och lämnar datorn innan jag kastar ut den genom fönstret eller något sådant.
Hatar när datorena inte vill det jag vill. Så blir jag bara arg på dem.

Jaja, vi får väl se om det går att posta detta. Om det nu fungerar så hoppas jag ni alla fall en riktigt bra natt och att ni lyckas somna och sover länge när ni lyckas.

Vill också sända en liten extra tanke och kram till ParaKiss som verkligen behöver det nu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Maja
0

Samma sak hääär! Men neej, jag är klarvaken, inte lämna mig! :(

Chutney
0

# TS

Jag har också märkt att det är så vid just den tiden (kring) på natten/morgonen, men då sa någon att sajten uppdaterades eller något och att det kunde bero på det?

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Staffan
0

Jag tror att det beror på att vi vid den tiden tar en backup på hela vår databas, som börjar innehålla ganska många miljoner inlägg…

// staffan

Alex
0

#3 Men Staffan då, förstöra för oss Nattsuddare så… ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Faxlin
0

#3: Men Staffan det höll på i en timme. Tar det så lång tid nu för tiden alltså?

Audiatur et altera pars

Staffan
0

Jag tror att vi närmar oss 5 miljoner inlägg och många hundratusen bilder så det är inte alls omöjligt att det tar en timme att säkerhetskopiera allt det…

:-(

// staffan

Faxlin
0

#6: Okej då vet jag. Vart så förvånad bara då det började redan vid strax före 2.30 på natten. Och jag har för mig att ni förrut gjorde uppdateringarna med start klockan 3. Därför jag var osäker på om det var min dator eller iFokus som var allergisk mot mig :-) Skönt att veta att det inte var någon av dem i alla fall. Tänk då hade jag varit tvungen att akut sluta här inne på iFokus, vill inte utsätta någon för allergi :-)

Audiatur et altera pars

Alex
0

Vi får väl börja fixa nån msn-lista här varje natt, så alla som vill fortsätta prata med varandra mellan 2.30-3.30 skriver upp sin msn och så bjuder vi in alla i samma samtal. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

Du är så smart Alex. Ibland blir jag helt chockerad :-)

Audiatur et altera pars

Staffan
0

Glad

Gråter

Förvånad

/s

Faxlin
0

#10: haha, den var bra. ;-) Frågan är varför du blir ledsen av Alex inlägg. Det var smart. Då stannar vi kvar vid datorn och pratar tills iFokus fungerar igen och vi kan gå tillbaka in hit på nattsudd. Det är väl bra? Flört

Audiatur et altera pars

Alex
0

#10 Haha vad nu då, kan inte jag vara smart? :P

Och det är bara under den timmen i så fall, Staffan, så folk inte ger upp och går och lägger sig istället. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Faxlin
0

#12: Jodå klart du kan vara smart. Ofta, men ibland är du så där lite extra smart så du chockerar :-) Borde ju vara en hejd på smarthet ibland också liksom. ;-)

Audiatur et altera pars

Alex
0

Haha nää inte min. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport