jag andas och mitt hjärta slår, själv då ?

Huvudet upp och fötterna ner :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ont i maaaaagen ! börjar ge sig dock. puh.
//Wizy
#3 Då är vi två med onda magar. ;) Ont i knät har jag också av nån dum anledning. Och så är jag trött. Och kissnödig. Så blir snart sängen via toaletten för min del… ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#4 - starkt att våga skriva inför flera hundra att du är pissignödig! HAHA!
//Wizy

#5: haha, det är knappast det grövsta vi har skrivit ut här. ;-)
Audiatur et altera pars

neej, men jag kan inte skriva till EN person att jag måste på toa;)

ääääääsch inge fel med det…
+ att det är internet Wiizy ;).. Här kan man till och med skriva att man gjort behov 2 :P
Haha va? :P Det både skriver och säger jag rakt ut utan problem, borde man inte göra det, eller vad? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, behov två?
Japp den är inte dum den heller. Fast här hemma säger vi att vi går och skiter :-)
Audiatur et altera pars

japp men det är även sådant man bara kan göra på hemmaplan!
Sånt säger jag aldrig. För jag brukar inte planera det i förväg. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

haha, ja jusst ja så är det ju :-)
Audiatur et altera pars
Jag har ett sånt där popcornskräp mellan en tand och tandköttet som jag irriterat mig hela dagen. Får inte bort det
Annars mår jag bra!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

hahahahahhahahahahahahah! "nu ska jag skita!" xD HAHAHAH!
#14 Uhh, lider verkligen med dig, sånt är vidrigt!!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Ja, vad sjutton gör man?!

Tandtråd :-)
Audiatur et altera pars
Ska jag peta med tråden på tanden då?
Det sitter liksom på baksidan av en tand, inkilat under tandköttet
Men tandtråd funkar ju inte om det inte är mellan tänderna…
Jag brukar bara sitta och pilla och pilla tills det försvinner :P Tandborsten kanske kan hjälpa till? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ta fingret och peta leta reda på den med tungan så håller du kvar den på biten tills fingret är framme så drar du och lite hjälp av tunga ;P

#19: Ja faktiskt. Du tar lååång tandtråd. Sätter in den så att tandtråden går bakom tanden och så att båda ändarna är utåt liksom. Då har du tråden på baksidan. Så gnussar du försiktigt neråt med tråden. då brukar det komma med :-)
Audiatur et altera pars
Wow vilka tandläkartalanger det finns härinne! ;)
Jag har ingen tandtråd, bara sådana här pinnar med en liten tråd emellan, vad de nu kallas.. Ska ge tandborsten en chans till, annars provar jag en sån. Fingrarna och tungan har jag trixat med hela dan ;)

Haha lycka till då ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

HAHAHAHAHAHA Vad smarta vi är Åsa ;)

#23: Tandtråd med hållare brukar de heta. Eller flosstråd med hållare :-) Eller tandtråd med bygel.
Audiatur et altera pars
#24 Tack ;)
#26 Ja just det, bygel-något heter det. Vilken tandkoll du har ;)

#27: Lite skrämmande av någon med extrem tandläkar skräck som knappt har en gadd kvar och som går med konstant tandvärk :-)
Audiatur et altera pars
nja, ja mår sådär-.. Har supersuperduper ont i ryggen! ;(

Usch då, ont i ryggen är inte skoj.
Audiatur et altera pars

Jag har två varianter av såna bygeltrådar hemma.. Den ena heter Mini-flosser och den andra heter Plackers. =)
För övrigt så mår jag ganska bra.. lite molande i huvudet o stel i nacken.. men det försvinner så snart jag kommer iväg till gymmet.
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#30 Nae -.-

fortfarande samma som #3.

JAG ÄR ARG SOM ETT *CENSUR*
Här inviger jag min karriär på nattsudd!
Och jag har så ont i foten och är dödstött, men har för ont för att sova. Dumma fot.

Låter inte bra du :(
Hoppas det blir bättre..
men trevligt att ha dig här :D
Tack.
Ja, ser ut som ett trevligt ställe på att hänga när man inte kan sova.

Liinda.. varför va du så arg? Såg ditt mess på msn men då va du borta :(
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida

För jag inte tycker om en viss familj just nu !

#35: Börjar med att sgäa att jag tycker det är underbart roligt med nya medlemmar. Men inte att de är här för att de har ont. Hoppas foten blir bättre snart.
Och Liinda. Vad har hänt?
Audiatur et altera pars

ledsen över katterna här hemma :'(

Förstår dig så väl.
Audiatur et altera pars

mmm min lilla Betty Boop och Lilla Nellie ;)

Hopplöst. Jag måste säga upp mig från mitt jobb eftersom jag bara vill gråta varje gång jag ska dit. Huga. Och hej nattsuddare.

Aww de låter inte bra du ; ( ..

#45 Näe, det är inte bra alls… men man får väl skylla sig själv när man är en icke-utbildad 19-åring som jobbar med marknadsundersökningar via telefon… Och inte har jag lyckats få något annat jobb heller. ;)

Men anställer folk en så får dom ju hjälpa en oxå..

Usch att vantrivas så på ett jobb är inte roligt. Hoppas du hittar något annat i alla fall.
Audiatur et altera pars
Jodå lite ont i huvudet, lite trött men mest hyper 
Har också såna där tandtrådsbyglar antingen kan man köpa ett 30 pack på apoteket för 40 kr eller så kan man satsa på ett 100 pack från City Gross för en tia, de funkar lika bra så vitt jag kan bedöma, men apokets kan man få med mintsmak 

Sur.. Trött. Har inte sovit på 2 veckor ungefär 1 och en halv kanske…. Vet varför med
Jämna plågor här 
#50 Usch då, varför det?
#51 Haha jamen visst, har man inga stora problem måste man ju koncentrera sig på de små! :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#52 Min morfar ligger för döden…Och vi är på hel spänn så fort vi hör nån av telefonerna eller mobilerna ringa.. Så jag kan inte sova då… Så har jag små panikatacker med…
#53 Usch, sånt är aldrig lätt. En mental kram från mitt håll och hoppas du lyckas få dig lite sömn trots allt!
Själv sitter jag och är mos i huvudet. Har inte kunnat sova inatt för att jag nojjat mig för mycket över läkarbesöket *om två timmar*. Ny läkare, och vet inte varför jag går dit. Vill inte. Får ont i magen och vill bara lägga mig och glömma bort allt.
_No way! Yes way!

#53: Vad hemskt. Då förstår jag att ni alla är på helspänn.
Sänder också en tröstande mental kram
#54: Sänder en styrkande kram till dig med. Du kan behöva det. Att träffa nya läkare är jobbigt, speciellt om man inte känner att man tror sig få hjälp. Hoppas det går bättre än vad du tror.
Audiatur et altera pars
Men usch då :( Kramar till er båda från mig med.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#54 #55 Tack så mycket
Det är tungt att det är så här..Men så är ju tyvärr livets gång…
#54 usch ja, jag förstår dig allt för väl. Ska också träffa en ny läkare, på Måndag och inte nog med det. Ska ha möte med Försäkringskassan + denna nya läkare, hade ju iallafall hoppats på att få min ordinarie läkare till ett sådant viktigt möte =( Blir så vansinnigt frustrerad över dessa stafettläkare
Så nu blir det väl nattsudd i en vecka ;) för inte lär man väl få sova med oro i magen och hjärtklappning och allt annat som hör till när det vankas nya saker.
#52 japp, så äre ;)
#55 Tack. Läkaren var trevligare än vad jag väntat mig, men…för trevlig? Eller snarare för snabb, hurtig, positiv. Blev alldeles stressad och hade svårt att få fram hur jag kände. Ett halvkäckt "Jaha, och hur är det med tankar på att ta ditt liv?" och ett hund-valps-ögon-"naw" när jag skulle gå kändes helt fel. Dessutom var hon bara AT-läkare, och skulle prata med psykiatrimänniskor och sin handledare innan hon ändrar min medicinering. Hon verkade dock vara någon som ser till att prata med sina kollegor och se till att de/hon hjälper mig, men jag tror inte att jag vill ha henne som permanent kontakt.
#58 Visst är det lite läskigt. Själv har jag väldigt svårt för nya saker, för saker jag inte vet i förväg hur det kommer gå exakt till väga. FK är ju inte heller överdrivet underbart, men önskar dig all lycka till och skickar en mental cyberkram!
Just nu mår jag bara massa illa. Borde försöka få mig lite sömn inatt.
_No way! Yes way!

Just nu så mår jag skit 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#61 Nämen, varför det? :/ *kram*
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#62 då var det för att jag hade fått hat/hotmail från nätkompis sambo. fast nu är det bättre :)
Nu är jag glad, för min dotter försöker lära sig krpa på golvet, men hon roterar i cirklar istället :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag mår faktist ganska bra, tackar som frågar. Hur mår du själv? ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Mensvärk…aj aj…
_No way! Yes way!

åh :( *kram*
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

mår ännu mer piss nu när morfar är borta för alltid.. Somnade in stilla de n 24/1
Då skickar jag kramen vidare till botakt!
_No way! Yes way!
Men usch :( Skickar tröstkramar till alla som behöver det…
Jag mår faktiskt rätt bra nu… Tror jag.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

saga85: Tack! =)
usha kram på dig botakt!
kramar till allihopa förresten 

Sänder er ett gäng kramar allihopa. Tycker det verkar som om ni alla behöver det.
Audiatur et altera pars
Jag är full av adrenalin! Har äntligen varit duktig och gjort en grundlig städning av sköldpaddsakvariumet så nu är jag väl värd en kopp kaffe och kanelbulle!
_No way! Yes way!

#73: Helt klart så är du värd kaffe och bulle efter det.
Audiatur et altera pars
Prinsesstårta!
Te och chips! Och tänk att jag har det! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Så faller Åsa ur gruppen och återgår till tråden :-)
Hur mår du nu?
Skit
Hur mår ni andra?
Audiatur et altera pars
Men Åsa… Varför det? :/
Kan inte påstå att jag mår direkt topp, var det längesen jag gjorde… Men det är inte extremt dåligt för tillfället i alla fall.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Nej att vara på topp var väl ett tag sedan här med. Men det brukar inte vara så illa som det är nu. Ångest och och mår riktigt dåligt. Bara så ledsen på hela livet just nu.
Jaja, skit samma. Skönt att det inte är riktigt illa för dig i alla fall Alex. Sådant är inte roligt.
Audiatur et altera pars
Nej det är det verkligen inte, mår så aldeles för ofta känner jag. Och du med Åsa. Inte bra alls… :/ Nåt speciellt som har hänt?
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#80: Nej inget speciellt. Är nog värken som jävlas och den extremt dåliga sömnen även för att vara mig.
Audiatur et altera pars
Stackare… *skickar stooor kram*
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Tackar för kramen Alex. *kramar tillbaka*
Audiatur et altera pars