Hitta jobb
Vart kan man hitta helgjobb som student? Behover spara ihop pengar till en tagluff i sommar och borde egentligen ha borjat spara ihop dem for flera manader sedan! Har sokt i barer och inte ens fatt ett telefonsamtal tillbaka, har sokt i affarer men ar inte tillrackligt kvick i spraket for att vara en bra forsaljare, har sokt pa restauranger men kan inte servera… suck!
// Amanda
- Dela ut tidningar/reklam
- Annonsera ut sig själv för diverse tjänster (haha kul formulering det blev). T.ex. hjälpa äldre att handla/städa osv. Rasta andras hundar. Osv. Vad man nu kan tänka sig :)
- Lagerarbeten
Var vad jag kom på nu :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Håller med Eros.
Telefonförsäljare är väl nåt som många studenter ägnar sig åt på sidan av. Tråkigt, men lite pengar drar man väl in i alla fall. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Problemet för dig kan ju bli just språket då du inte är infödd där liksom. Men samtidigt borde det inte vara omöjligt tycker jag.
Att sätta upp lappar att du kan hjälpa till att handla och rasta hundar och sådant är inte så dumt. Fast det är klart, hundar behöver väl folk oftast hjälp med på vardagarana när du går i skolan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Har sokt pa snabbmatskedjor nu ocksa. Allt ar battre an inget!!
Tack for forslagen :)
// Amanda

Kanske du skulle kunna vikariera som personlig assistent ibland? jag vet inte vad du har för inriktning i din utbildning o så…
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Har fatt en intervju pa McDonald's nu!! :D
Har kollat pa personlig assistent osv, men det ar otroligt harda krav pa alla jobb som beror manniskor har i England. Man maste ha pluggat kvalificerande kurser pa universitetet, maste gora prov och dessutom far man sjalv aldrig ha tagit emot stod (t.ex. kontaktperson, kurator, assistent osv).
// Amanda
Grattis, vad roligt! Lycka till! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hoppas du får lite extra på McDonalds då. Vore inte helt fel det heller.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack! :) Ja hoppas att det blir nagra timmar i veckan iaf sa att jag kan spara ihop till min resa!
// Amanda
Va tråkigt när dem tycker att man inte kan språket tillräckligt bra.
Är lite sen här, men kul med intervju nu då! Håller en tumme för dig!
Vart ska du resa? eller har jag missat de me?:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Har planerat en tagluff genom Europa :)
Och tack :D
// Amanda
Aha, de låter kul! Jag vill mee göra nått sånt!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆