Ot: vad stör ni er på?
Finns det nåt som får er att se rött???
Alltså då inte självklara saker som djurplågeri, människor som far illa och liknande, utan mindre vardagliga saker, finns det nåt ni retar er på?
Jag retar mig på folk som ska tävla i allt, och som på ett sånt vis måste hävda sig, och folk som hela tiden envisas med att avsiktligt misstolka vad man säger :S
hu!
Så, eran tur :P

hmpf, tuff en ! ;P
Jag … öö.. det är nog alldeles för mkt i min vardag..
Men just nu är det att mina hundar snurrar kopplena så jag måste ta av mig vantarna hela tiden.. åh så ska dom aldrig gå på samma sida :P
// Liinda

Jag stor mig pa folk som smaskar eller tuggar med oppen mun >(
// Amanda
när nån sörplar :P och envisa människor! blä!
Jag är envis ju… 
Men jaa, jag irriterar mig på folk som går mitt på trottoaren/gången i ett köpcenter/affär och går saaaaktaaa…. Så man knappt tar sig förbi! Sååå irriterande. Speciellt när man har bråttom.
Och så irriterar jag mig nåt förbannat på apparater som inte fungerar som jag vill att de ska fungera! :P
Och alltför envisa människor som vägrar ge sig och anser att de inte kan ha fel tycker jag är förbannat jobbigt… Eftersom jag själv är likadan 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
haha :D då stör ja mig på dej alex ;) nedå men sånna som verkligen verkligen inte kan ge sig å sen blir tjuriga :P klarar inte sånt :D
håller med om de där me att folk gå sakta, finns inget värre än att gå på stan å ha en sölig gamling framför sig :D
#5 Tjurig blir jag inte efteråt i alla fall, inte mer än att det är rätt lätt att få mig på bra humör sen igen i alla fall ;) Däremot kan jag bli rejält irriterad under djälva diskussionen, men jag brukar komma på mig själv och försöka låta lite trevligare… :P Så jag känner ju till mitt problem i alla fall, om nu det hjälper. Haha ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

irriterar mig på snälla människor som klappar mig på ryggen hårt eller ska krama min rygg hårt och fråga om jag har ont i ryggen idag! för då är det ju svårt att säga till att man får ont :/

Falska människor , Alla kan väll dölja nått med ett leenede men inte falska uchss på dom!

Men flickor.. vet ni inte att det är inte bra att vara för envis 
// Liinda
Helt sanningsenligt så är det sånna här trådar som bara går ut på en massa gnäll och att det startas alldeles för få trådar om allt underbart här i livet.
lurvponnyn.vimeddjur.se

#11. men seriöst, åh det enda du verkar kunna göra är att se massa bra saker med allt !
// Liinda

Pappa som tror att jag alltid ska dela med mig något som jag har gjort som jag själv skulle äta…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#15 haha ! nu kom ja på en till!
folk som äter från min tallrik utan att fråga! :P

Folk som inte kan köra bil men tror att de kan det
Idioter som inte borde skjuta raketer men ändå gör det.
Det ska mycket till för att få mig irriterad. Men när det väl sker så vill man nog helst inte vara i närheten :P
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
#13 Nä det gör jag inte men jag brukar gå efter den inställningen "Har du inget snällt att säga, säg inget alls." :)
lurvponnyn.vimeddjur.se
Jag stör mig som FAN på att en nästan nyköpt yoghurt exploderade i mitt kylskåp 

#19 va? :O hur kan en yoghurt explodera :P haha! läskigt
#20 Yoghurt likväl som det mesta annat kan explodera om det växer en bakteriehärd i förpackningen. Alltså: det är något som är rejält fel med den, jag hade kunnat bli rejält sjuk om jag åt av den. 
#21 oj då där ser man! :O