Börja plugga?
Plugga, funderar jag på att göra, eller som det heter när man är stor: - Jag funderar på att ta och börja studera igen.
Men vad jag vill studera är en annan femma.
För jag vet inte ens vad jag vill bli. Jag skulle vilja köra lastbil. Men vägen ditt är lång, har ju inte ens ett vanligt körkort.
Vill iallafall plugga upp lite betyg, som matteB, svenska B och historia funderar jag på. Men svenska och matte är något jag verkligen vill göra. Men har ju tappat så mycket : ( .
Ge mig råd till vad jag kan utbilda mig till…
Börjar få gravstensångest över att bara sitta här hemma.
Jag har till och med börjat försöka söka flera jobb.
Men det är inte så lätt när man inte vet vad faen man vill göra.
Vilka världsbekymmer man har ibland. :)
// Liinda

hmm har inte pluggat upp någre betyg för klarade mig på gränsen :p men var helt inne på att jag aldrig skulle läsa på universitet! aldrig någonsin det fanns inget där för mig.. och sen av någon anledning tvingade en bekant mig att kika på några utbildningar och vilka tuffa utbildningar det har kommit verkar finnas om det mesta! så nu läser jag på universitet.
men kanske en smart sak att göra kika på utbildningarna för att ha något att sträva efter! annars är inte lastbilskort omöjligt ibland kan man ju till och med få utbildningen betald!

Jo alltså, jag har ju mitt betyg, men det där är saker jag vill ha bättre i.
Jasså vad pluggar du ??
hehe aaah… men det skulle vara jätte roligt att köra lastbil
// Liinda

läser hantverk =)
jo funderade också på lastbil ett tag men fick beskedet att jag var för kort :( trodde det fanns anpassning för sånt men de sa att om man var under 1,60 så var det körigt

#3 . Oj okej :O .
Är det roligt med hantverk??
#4 - Mjo men det jag vet verkligen intevad jag vill göra
// Liinda

Jag hade tankt att studera biomedicin, men sa blev jag erbjuden en plats pa universitetet har i England pa foto-linjen, och impulsiv som jag ar sa tackade jag ja :P Du kan ju alltid lasa en kurs eller nat bara om du inte vill binda dig for flera ar :) Och ska du bara lasa upp betyg sa rekomenderar mina vanner folkhogskola! :D
// Amanda

nackdelen med folkhögskola att du inte får betyg på samma sätt utan det är omdömen.
tänkte läsa min engelska B som jag aldrig hann klart (snopet då läraren sa att jag skulle fått mvg :( ) och sen vid tillfälle vill jag läsa eng och sve C :) matte däremot..blä!!

#6- Jo har gjort det flera ggr men hittar inget :O
#7 - Men vad roligt : ) . sådant skulle jag med hoppa på : )
Älskar att ta kort… men väntar fortfarande på en ny kamera mina päron lovat mig : ( .
// Liinda

Mjo jag vet…. men jag har beslutsångest…
Oh spännande. varför ?
// Liinda

Intresset är litet samt varför just fisnka
// Liinda

Okej !
Bilmek kan jag lära mig av Fredrik
// Liinda

Nja, det är mer en hobby ;P haha …
Skulle iallafall inte kunna jobba med det, inte så insatt.liksom
// Liinda

Gulligt dådå?
// Liinda

jo det är roligt med hantverk tycker om att upfinna saker och det är tufft att kunna renovera lägenheten bättre än sambon :p

Angel : Otusan
// Liinda

äääsch jag vet inte
// Liinda