en arg ...
Emelie är ingen glad Emelie!
Sen jag kom hem utifrån har allt bara gått nerått. Så nu känner jag bara för att vara arg! Ruskigt arg !

en dålig dag tror jag det blev
har inte lyckats göra nånting rätt idag, snubblat på allt och sånt. och sen när jag ska ringa till J så tycker mobilen om att säga upp sig. och då blir jag arg xD

Oj låter inte alls roligt.. Något speciellt som hänt?
// Liinda

mest småsaker , ;p

jaaaa… det har nog med han också att göra att allt går fel.

hela historien;
jag hade åkt med min kompis fanny till stan och skulle sova över hos kompisens kusin och min kompis emma. då första kvällen så ringde J och så pratade vi på ett tag när han sa ; ni super ju ! och jag sa ; nä . och han så jo och jag sa nä och så höll vi på sådära. Sen la vi på och jag, fanny och emma satt oss och kollade film när J ringde igen. och då började han prata om att han skulle åka till Frida för hon var då snyggaste tjejen i byn. Och då blev jag riktigt jävla förbannad. Sa några svordommar och la på. Sen nästa dag så skrev kommer inte ihåg vem från nåns mobil ett sms och sa '' va inte arg på emelie för hon var aspackad igår '' och då blev han grymt arg på mig och sa något om att jag var en jävla löngare och man kunde fan inte lita på något jag sa. Så allt slutade me att han sa ; dra åt helvete och jag sa tack detsamma.
Sen har vi inte fått tillbaka det vi hade. Vi har inte sagt mycket till varandra. Några få SMS.