Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 688 ggr
LiindaH
0

*spott, fräs, MORRAR*

Jag är röööööööksugen :'( .
Kommer inte överleva länge till…

// Liinda

Faxlin
0

#0: mm, det vet jag hur det är. Ska vi spotta pch fräsa ihop. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Mmm här hemma har vi det så underbart att vi ser små djävular ovanför våra huvuden..
Jag har sådan jäääääääädrans ångest..
Åh sen en sån där breve mig som inte fattar..

åh allt är fel här hemma.. Vill inte vara här… :'(

// Liinda

Sessan1
0

Men varför ska man röka?? Har inte förstått det riktigt :(???

Har ALDRIG rökt eller ngt sådant.  Ska ja gsäga som inte vet hur det är :(((

skäll på mig då

Faxlin
0

#3: Varför ska man röka? För att man är beroende och så svag som individ att man inte kan sluta.
Jag började röka när jag var 10 år. Då tjuvrökte äldre syrran och ville inte göra det själv. Så hon drog mig med sig. Och ja här sitter jag x antal år senare och att tänka på att sluta gör mig till en rabiat satkärring som ingen vill vara i närheten av. Inte ens jag :-)
Men du har rätt, så jag skäller inte på dig. Det är det ultimataste av allt dumt man kan hitta på för att förstöra ens eget liv faktiskt. Var glad att du aldrig börjat.

Audiatur et altera pars

gullenos
0

jag tycket synd om er som började att röka (; men sånt händer! och sen fastnar man typ och blir beroende.

LiindaH
0

#5 - Så sant som det är sagt

// Liinda

kerre
0

slutade snusa ifjol det kliade i hela huden och lilla "snälla" jag blev arg som satan ;p

kerre
0

men det gick över (pepp pepp)

Sessan1
0

Ja vet du Åsa, att jag är så GLAD att jag aldrig börjat röka, även om det fanns när jag var yngre, så hade jag klasskompisar som tyckte att jag var konstig som INTE rökte :(:(

Dom tittade snett på mig liksom :(:(

Nä, jag har aldrig förstått mig på det där riktigt.

Dricker inte heller, men det vågar man väl inte säga, eller?

Tass/

Sessan1

Faxlin
0

#9: Klart man våga säga att man inte dricker. Vore fyskam annars. Jag är inte nykterist. Men det är nära. Alltså jag dricker inte ofta och de få gånger jag dricker är det inte så jag dricker mig full.

Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Jag är full :O

// Liinda

Angelclaw
0

#9 Jag varken dricker eller röker, så jag är i samma "lag" som dig ;)

Gokväll allihop :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

David
0

Ytterliggare en till som inte röker, som inte direkt kan kalla sig för stordrickare heller. Kan vid festligare tillfällen ta en cider till maten, men inte så mycket mer. Eller rättare sagt, inte mer. Blir så oerhört trött av alkohol att jag somnar nästan direkt, ingen kul festprick direkt alltså.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Angelclaw
0

#13 Fast den där cidern, om den kommer sällan så är du väl inte en drickare alls riktigt?

Jag kan nog ta en alkoholcider om jag vill, men tycker de utan är godare så jag avstår helt och hållet faktiskt :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

David
0

#14. Nä, precis. Är om jag skulle äta något finare ute, så kan det bli en cider till maten. Men normalt när jag äter ute så är det vatten eller sprite som gäller.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Angelclaw
0

#14 Men isvatten är gott till mat också!

//Tess

Sajtvärd på Motor