Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etiketttankar-funderingar
Läst 731 ggr
kerre
2008-12-20 23:42
0

oh Nattsuddare =)

hade som tur var några sånna på min förra skola saknar dem nu när jag fortfarande är vaken sågott som dygnet runt men inte har några att titta på film med åka pulka mitt i natten med ha vattenkrig med baka med ja allt sånt som görs bäst på natten. skrämma korridors grannarna..

brukar dock oftast somna vid tolv ett och vakna vid tre fyra och då brukar de flesta nattsuddare antingen just ha lyckats somna eller så är de smått galna av sömnbrist ;p

men skönt med lite nattsuddare här också!

LiindaH
2008-12-21 00:01
0

Här inne känns det som att någon är vaken hela tiden ; )

// Liinda

myff
2008-12-21 01:12
0

Jag börjar känna mig som en gammal tant.. är inte pepp på fest nånsin och går och lägger mig tidigt..

Men snart börjar det bli vår och tussilagorna kommer fram.. då ska jag sluta vara bitter och tråkig.. då ska jag ta studenten..

God natt vänner

LiindaH
2008-12-21 02:10
0

#2 - hehe du är inte gammal alla hamnar vi där någon gång : ).

Jag vill inte ha vår :'( . men förstår att du vill ha studenten.
HAHA, min var klockren ; )

Sov gott

// Liinda

Faxlin
2008-12-21 02:52
0

#2: Jag vill passera våren och få sommar direkt jag.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saga85
2008-12-21 04:30
0

Men äsch, inte sommar! Våren är ju underbar. När man drar på djurpicnic, spänner upp linan och röker ikapp i gräset - då vet man att det är vår.

Saknar livet i studentkorridor där folk är mer eller mindre vakna dygnet runt. Och min danske granne som alltid var vaken om man ville ha en rök- eller filmkamrat. Här hemma hos föräldrarna får man mest pikar om att man borde gå och lägga sig…

Faxlin
2008-12-21 05:47
0

#5: haha pikar över att man borde gå och lägga sig får jag med här hemma. Och då är jag ändå vuxen och mamman i familjen. Kan säga att min sambo inte tycker om när jag sitter uppe. Men han förstår inte riktigt det där med att jag tycker det är onödigt att ligga i sängen och vrida på mig med min värk när jag kan sitta här och skriva med er liksom :-)
Är jag här så tänker man inte lika mycket på hur jäkla ont det gör i alla fall. Och det är alltid något liksom.

Audiatur et altera pars

Faxlin
2008-12-21 07:03
0

Japp och än lyckas man inte somna. Och ingen är vaken här heller. Jag är ensammen ju *snyftar liiiite*

Audiatur et altera pars

Faxlin
2008-12-21 08:22
0

Ännu en timme har gått. Jag hatar att inte kunna sova. Och att prata med mig själv :-)

Hoppas verkligen att ni andra sussar sött i alla fall. Så ni inte ligger vaken eller sitter vaken och har tråkigt på erat håll.

Kram på er alla

Audiatur et altera pars

LiindaH
2008-12-21 10:15
0

Faxlin - hehe du hade kunnat  komma hitt på kaffe ;D

// Liinda

kerre
2008-12-21 11:56
0

Det här var verkligen ett aktivt forum försvann dock på nattäventyr mot bättre vetande och inte fått en blund i ögonen så ska strax försöka sova lite.

#2 oh studenten! gick på aldeles för mycket fester vid studenten det är nog bäst att njuta av själva student dagen istället!

#5 korridors boende kanske vore något.. studerar och pendlar men vore skönt att bo i själva studentstaden ibland och hinna göra alla student aktiviteter istället för att bara åka buss ;p

#6 får också sådanna pikar av min sambo men han somnar ju direkt och vet inte om hur många timmars vridande och vändande det blir tills man blir tokig och äter de där jäkla tabletterna som man annars i piggare tillstånd vägrar (avskyr mina smärtstillande äter helst bara värktabletter) det blir ju inte lättare av att man bor i en tvåa direkt heller.. fast bodde i en etta förut och då var det natt promenadet som gällde för x:et var lättväckt. ibland känns det som alla andra kan sova men inte här kanske ;p

Saga85
2008-12-21 12:53
0

Vad är det för värk som håller er vakna? Om man nu får fråga det.

Hade svårt att somna inatt, men det gick. Lite jobbigt när skrikande röster helt plötsligt utbrister något i huvudet. Ligger mest och väntar på nästa skrik, vem det kommer vara och vad den kommer säga. Inatt var det ena systern och ena broderna vars röstekon höll mig vaken.

Stackars lilla Faxlin. Du borde hälla amfetamin eller något i sambons kvällste så han håller sig vaken med dig ;P

Hatar idag. Från stressiga drömmar till stressig vardag. Mor och far smågnabbas som vanligt, jag orkar inte lyssna på deras tjöt. Vill kunna bo själv. Buhu. Morgonkaffe - ja.

kerre
2008-12-21 17:39
0

#11 för mig är det ledvärken som håller mig vaken och värk i musklerna och i själva benen alltså allt som har med ryggen att göra och lite till = reumatism.

sen hjälper inte stress och överansträngning direkt men avskyr att inte kunna göra allt som "alla" andra kan!

skrikande röster lät ännu läskigare :/ ikväll kommer pojken min på besök så ser fram emot ikväll =)

Faxlin
2008-12-21 18:38
0

#10: Nej det här är en sajt där man oftast inte behöver känna sig ensam om att vara vaken. ;-)

#11: Usch det där med rösterna lät jobbigt som sjutton. Här är det värken från rygg, höft och armar som spökar. De misstänker fibromyalgi men de tror det är något mer med. Så jag bara väntar och väntar och väntar. Och hjälp det verkar det vara svårt att få i detta land. Om min kära sambo skulle hålla sig vaken lika mycket som mig, då vart han hopplös att ha att göra med :-)

Audiatur et altera pars