Att sova eller inte sova?
Är det bara jag som är vaken och har så tråkigt så tråkigt. Verkligheten börjar komma ikapp och gör att jag blir för rastlös för att sova trots tabletter. Och nu vet jag inte om jag ska lägga mig och försöka blunda lite trots allt eller vänta tills jag kan ringa upp vårdcentralen.
Finns inget att göra. Röker alldeles för mycket stunder som dessa i brist på annat. Gick upp och väckte illern för lite gos och bus, men hon tröttnade innan mig och gick till matgömman under garderoben för att äta.
Saga vet inte vad hon ska göra och kommer säkert bara skriva massa strunt. Men hon vet inte var. Kanske får jag ta och dra upp en massa gamla trådar för att underhålla mig själv.
_No way! Yes way!
Ja ja! Men frågan är om vi gått om varandra ;) Jag irrade runt på psykologi.iFokus ett tag.
_No way! Yes way!
jag är också här 
Ja! Jag som kände mig så ensam först. Och nu ser jag att min systers mage fortfarande är Nyaste bilden på sajten. Ni skulle bara VÅGA att lägga upp en ny bild!
_No way! Yes way!
ops, jag som var vå väg att lägga upp en bild på en flöjt 
Ska du sno min systers 15 minuter i rampljuset 
Fast äh, hon kommer få nog så mycket uppmärksamhet om någon månad eller så. Och flöjter är ju trevligt. Dem kan man spela på. Det kan man inte på magar.
_No way! Yes way!
Vi borde egentligen ha nattsuddsträff någon gång och ha serenader utanför sovande folks fönster! Alla tar med sig valfritt instrument. Jag har en fiol jag kan spela jättefult på!
_No way! Yes way!
jaja en lergök då
men min kamera sover, så det bidde ingen bild i natt 
Vi får samla ihop ett gäng. Jag har två fioler, två gitarrer, en bas, en trumma och en blockflöjt som behöver bemannas ^^
Saga såg just en räv i trädgården när hon var ute och rökte. Var nog samma som jag såg i förrgår morse, har ju aldrig sett räv innan trots att jag bott på samma ställe i över 20 år! Tror den attackerade något, för bara några sekunder efter att den sprang över till grannen hörde jag konstiga skrik från det hållet. Lät som en blandning av en hund och ett barn, men var nog någon slags fågel som flög iväg! Det är spännande att vara nattsuddare ^^
_No way! Yes way!

Saga: jag klår dig :D
Rävar är fina! Minns en gång när vi var ute mitt i morgondimman en sommarmorgon med bilen, körde på en gammal skogsväg och vips, ser vi en vacker röd och tjock liten räv-valp. Den tittade på oss en stund för att sen hoppa in i skogen, förmodligen till mamma! :D
Den är handgjord och kommer ifrån chile
bara att åka köpa 
Angelclaw: Inte slåss ;P
Oh, en sån fin lergök! Jag kan riktigt se Link sitta och spela på den ;)
Jag vill göra en egen lergök! Undrar om det är svårt.
_No way! Yes way!
det finns videos på tuben om hur man gör sin egen lergök, men som Tess säger så är ljudet ganska bökigt att få till 
Jag har en vän som gjort en egen lergök, vi får ta och kidnappa henne annars. För en lergök utan ljud är ju som…ja…en natt med sömn ^^
_No way! Yes way!