Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 386 ggr
Jenahbella
0

BLÄ! De va nåt i Pizzan!

var för en stund sedan och hämtade pizza på ett ställe här i närheten av vart ja bor.. skulle ha myskväll nu med sambon,pizza,läsk, godis och film! efter att ha ätit halva pizzan så biter ja på nåt hårt! tankarna snurrar runt i huvudet.. hoppas på att de ett ben från kycklingen! börjar gräva i de jag spottat ut (uss förlåt att jag e så äcklig nu) och finner en SKRUV! ringer ner till pizzerian och säger att ja fått en skruv i pizzan! "är de en stor skruv?" frågar han.. lixom va gör de för skillnad? de va en liten. vi bestämmer iaf att ja ska komma ner.. så vandrar ner till pizzerian me de som e kvar och skruven.. går in där och ger dom kartongen. så säger ja "den ligger där i hörnet" och pekar gissa om alla på pizzerian vänder sig om och stirrar med tefatsögon! :P hahaahah! fick iaf pengarna tillbaka och lite till :P så undrar de om ja ville ha en ny pizza men jag e ju inte så jättesugen på de nu lixom ^^ Hoppas nu inte jag förstört eran matlust! ville bara dela med mig av min konstiga upplevelse!

David
0

Låter… mysigt? Kommer du köpa fler pizzor därifrån? Skulle nog inte jag gjort tror jag.

Vet du varför han frågade om det var en stor skruv? Det kanske fattades någon som han undrade vart han gjort av?

När vi ändå är inne på äckliga pizzor. Har ni tänkt på att det är VÄLDIGT sällan en pizzabagare tvättar händerna efter att ha hållt på med pengar. Och hur fräscht är det egentligen? För, snuskpelle nr 1 kan ju nästan ha snytit sig i sedeln innan. Rynkar på näsan

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jenahbella
0

#1 jo jag kommer köpa pizza där igen :)
men kommer tugga försiktigt ;)

han ville väl veta vart den kom ifrån,
kanske lossnat fråg ugnen eller nåt, kan ju va bra att veta..
att en liten skruv lossnar  kan nog hända den bästa :)
och han bad om ursäkt flera gånger och gav mig pengarna tillbaka å lite till ju, va mer kan dom göra?

man får väl räkna med att de e lite snuskigt när de gäller snabbmatställen :)
en pizza e iaf förhoppningsvis upphettad ;)
konstigt egentligen att folk inte blir sjuka oftare av ute mat :P

men jag säger då de, sålänge de inte är några smådjur i pizzan så.
en kompis hitta en död spindel under sin pizza en gång, de sjuka va att vi prata om de på jobbet i fredags! och så händer detta mig nu!

Saga85
0

Man har ju hört historien om råttan i pizzan, men detta var en skruvad historia. *Hö…hö…*

Jenahbella
0

#3 hahaha precis ;) skulle gjort iq test på dem och gett skruven till den som va trögast ;)

Faxlin
0

*Asg* Förlåt att jag skrattar. Inget roligt med skruven i pizzan faktiskt. Där kan man hålla sig för garv. Men era kommentarer sedan, de var underbara.

Ni är för härliga.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MimmieM
0

Är de dendär läskiga/svindyra pizzerian som är en kombinerad sibylla?

Carpe Diem

Jenahbella
0

#6 hahah nee ^^ den här ligger på sndra sidan stan ;)
men de läskiga stället du pratar om e där min kompis fick en spindel :O uuuhhhhh hageby området e läskigt Förvånad

MimmieM
0

Det är bara Lisette som gör det vackert ^^
Hagebys pizzeria iaf, där glömmer de gärna bort att lägga sås på kebabpizzzor. jag är fortfarande bitter över de.

Carpe Diem

[Tassy]
0

En bekant till mig hittade cigarettfimp i pizzaosten en gång.. Skrikandes Kort därefter bommade stället igen Tungan ute

Faxlin
0

usch vad äckligt.

Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

#7 jaa, för där så snor de jobbdatorer ur skåpen när hagebycentrum är öppet :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Saga85
0

Jag vill nog aldrig mer äta pizza…

Faxlin
0

haha, Saga, du får äta hemmagjord pizza då vet du vad som är i den :-)

Audiatur et altera pars

Liss
0

#8 Haha.. gud vad du är söt min ros! Men jag tycker då hageby är vackert utöver mig själv:P Så som Ecko tex. och jag gillar hagebygrillen också, även om dem glömde din sås.. för dem glömde inte min. muhahaha! ;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆