tecknade filmer
råd på några bra tecknade filmer ? :)
håller på att kolla egenom massa gammla, har redan sett mulan och pocahontas. men gärna filmer som dom :p

ja, bambi! :p
micke och molle <3

JA! :D

Madagaskar, Vilddjuret, Hitta Nemo, Hajar som hajjar, Spirit. Ja listan kan göras hur lång som helst :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Monsters inc, toy story, kogänget. Dessa är ju animerade.
Änglahund, rock'a'doodle, landet för länge sedan, svärdet i stenen mfl är ju hederligt tecknade ;)
Paulina

kung fu panda, madagaskar 1 och 2, over the hedge animerade men roliga

Ringaren i Notre Dame är den bästa enligt mig.
Envishet och drömmar

nu vet jag iallafall vad jag ska göra ikväll 
djungeldjuret hugo e söt :D
#7 Änglahund och Landet för länge sedan är ju underbara! Även NIMHs hemlighet (The secret of NIMH) och Resan till Amerika som är gjord av samma regissör/tecknare.
_No way! Yes way!
#13 För flera år sedan (ca 8 år sedan) hittade jag den i en hyrvideoaffär nära Liseberg (Göteborg) efter att letat och frågat runt i hela stan. Annars är det väl import som gäller, vet att jag har sett den på någon websida för 200 spänn.
_No way! Yes way!
#15 Vill du låna eller köpa den? För lån kan man alltid gå in på www.bibliotek.se och se om den finns på ett bibliotek nära dig. Annars finns den att köpa bl.a. här. Åh, fick sån lust att köpa den nu! Fina fina film! Varför görs inte sådana barnfilmer längre? Finns den som dubbad? Kommer inte ihåg att jag såg den på svenska som liten, men jag kan minnas fel.
_No way! Yes way!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

# 17. Men det är ju en affisch?
Envishet och drömmar