Ny medarbetare!
Vill härmed välkomna DavidE som Medarbetare på Nattsudd! Eftersom varken Liinda eller jag kan vara så aktiva för tillfället, så behöver ju Åsa lite hjälp… Och snälla David erbjöd sig. :)
Sen så kan jag ju glädja er med den underbara nyheten att jag kommer flytta tillbaka hem vid jul och därmed kunna bli lite mer aktiv igen. Härligt va!? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Underbart :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi bokfylla var nåt nytt, hur blir man av sån? ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#3. Rätt lätt…. ta en riktigt tråkig bok, och en 75:a, och till slut blir du en bokfylla… :)
Eller så kontrollerar man stavningen innan man skickar iväg inlägget! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Haha låter bra det ;)
#4 Är du sugen? Vore nog inte alls fel med en till… :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
grattis DavidE
Jag kan också hjälpa till med sajten om det behövs 
Dåså, då kan vi ju välkomna Angelclaw också! :D
#7 Tack för erbjudandet, just nu har vi nog så vi klarar oss tror jag, men ska ha dig i minnet om det behövs i framtiden. :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Angelclaw. Välkommen till oss "nybörjare" :). Undra om du tänker satsa på att slå mig i antal medarbetarsajter? 
// David
#9 oki 

Grattis David och Ängelklo ;)
Alex, stoppa mig i minnet oxå om du kommer på att du behöver fler Medarbetare nån dag ;) Har känt mig hemma här hos er länge nu ;)
If you cut the wings of a fly,
Does it become a walk?
/Ida
Ska jag göra! :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Nu bara måste jag fråga; finns det någon dom är Medarbetare på fler sidor än du David?
Och DESSUTOM Sajtvärd?
#15. haha… Jag vet ärligt talat inte. Vet att det finns några som är Sajtvärd på flera sajter, så där ligger jag i lä, eftersom jag "bara" har min sajt, men när det gäller att vara Medarbetare, då vetesjutton.
iFokusberoende? Neeeej inte alls 
// David
Haha 
Du lär ha mycket att göra! Jag tänkte fråga en sak, men det får nog vara
#17. Om det är den frågan jag misstänker, så har jag inget emot det alls. :) Men ta det via PM så jag är säker på vad det är… 
// David
Hehe ok!

mohahaha nepp David är värre än mig. ;-) Det är sååå underbart att veta att jag inte är värst. ;-)
Audiatur et altera pars

#21; Det gör de flesta om man jämför sig med David :-)
Audiatur et altera pars
#20! Hmpf. Hur många sajter är du VÄRD på då tro? 
Jag är ju allafall bara värd på en sajt… thihi. Men, skulle nog inte räknat alla sajter jag var Medarbetare på. 10 st idag, och under helgen blir det 11.
Sen kan det tillkomma en ny sajt i framtiden också. Fast det ligger bara i planerna i mitt huvud än.
// David

#24: Mohahaha, men du slår mig i alla fall med medarbetar sajterna. Sedan att jag är värd på 3 det är bara något som hände. ;-)
Audiatur et altera pars