måste skriva av mig
jag fortsätter drömma min konstiga drömm, och den handlar alltid om samma sak till jag vaknar. och jag vaknar precis på samma ställe ! såhära;
jag och min kompis är på buss-staionen och så ska vi gå på bio och då säger min kompis;
vi har bara 900 dollar !
och jag svarar ; fan ! vi saknar en dollar !
då är rebecca där helt plötsligt och ska gå till bamba och växla pengar ( :s ) . Så hon och min stora syster går till bamba och ska växla pengar. Och så lämmnar dom dörren öppen ( det fick dom verkligen inte göra för det var så mycket våldtäcksmän? ) och så står jag och min kompis med ryggen mot dörren, och så hör vi nån som hostar. så vi vänder oss om och där står våldtäcksmannen ( som härjar i stan ) men jag kan bara se hans fötter, för det är en trappa ner till dörren.
och sen vaknar jag :s har drömmt det i säkert 5 dagar , samma sak hela tiden. grymt jobbigt !

Låter som en klurig dröm och smått obehaglig faktiskt. Kanske ska du tala med en drömtydare om den då du drömt samma flera nätter och dessutom kommer ihåg den. Annars sägs det att man inte brukar komma ihåg sina drömmar så ofta. Så om du kommer ihåg en dröm varje natt och det är samma dröm kanske den vill säga dig något.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

usch, låter riktigt läskigt. jag hade blivit panikslagen och aldrig vågat stå med ryggen mot dörrar :P Hoppas att du inte blir så påverkad av den, för det vore synd.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

#1 ja, ska se om man kan få tag på en :)
#2 något har man väll påverkad, har varit tvungen att flytta mina kuddar från dörren så jag ser den :p
Det är läskigt när drömmar förföljer en. Jag hade en liknande som gick ut på en olycka, där jag faller över en klippa. För varje natt faller jag lite längre innan jag vaknar. Sista gången jag drömde denna dröm (som var exakt lika varje gång förutom det där med fallet) så slog jag i marken och det blev vitt. Då vaknade jag, och varinte kallsvettig för en gångs skull, och då försvann den. Skulle dock vilja veta vad det betydde.
Drömböcker finns det ju mycket av. Men de säger ofta emot sig varandra och det är ju svårt att tolka ett sammanhang via en bok. Men övernaturligt.ifokus eller liknande kanske kan hjälpa?
Paulina

#4 läskigt :o