Nattsuddar ensam
Ja jag är nog rätt ensam som nattsuddar tror jag.
Vad gör ni andra?
Själv hoppar jag mellan iFokus sajter så att det ekar om det för att hitta någon sajt det har skrivits på. ;-)
Japp jag vet, jag är en iFokus nörd. Det ligger nog i blodet. Skyller allt på grabbarna som startade iFokus. Det är deras fel att iFokus blivit så bra så man inte kan låta bli att vara här inne.
Det är helt klart deras fel att jag redan kommit upp i över 60.000 komentarer. 
Hmm, undrar om det är farligt att vara iFokus beroende? Jag är det i alla fall. Och det är väl i och för sig inget jag mår dåligt av. Så då kan det inte vara farligt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag är också här och tassar runt mest hela tiden, så du är inte ensam :)

Ohh vad skoj. Då är vi två som tassar runt alltså :-)
Audiatur et altera pars
ja
jag har fulla magen i flyttfjärilar! I morgon ska jag flytta hem till norrland och börja plugga, äntligen! Tack vare vackra Solaika m. nära och kära så har jag äntligen fått rätsida på livet och kommit på fötter igen. Och så har man ju förstås fått massa ifokusterapi också 

Vart ska du flytta då? Du kanske har sagt det tidigare men inget jag kommer ihåg. Har lite dåligt korttidsminne på grund av min sjukdom. Så har du berättat får jag be om ursäkt över mitt dåliga minne.
Men jag förstår att du har flyttnerver om det är så nära.
Audiatur et altera pars
om inte jag minns helt fel så har vi samma sjukdom, och jag vet ärligt inte om jag har sagt det tidigare, minns inte
men jag ska flytta till Färila, 2 tim uppåt från Gävle, in mot mitten av landet. 

Ja men då kommer du inte så långt från mig med andra ord. Du får väl ta dig till Gävle någon gång så får vi ta en fika ihop på stan :-)
Skönt med fler med taskigt minne. Eller jag menar inte skoj att fler har det, men roligt att slippa vara ensam om det :-)
Audiatur et altera pars
ja, vi får hjälpas åt att komma ihåg fikan
jag höll just på att glömma bort att jag satt och pratade med dig här, var på väg att flamsa iväg med annat 

haha, ja du ser hur det är när man har dåligt minne. Inte lätt inte :-)
Audiatur et altera pars
ja, du fick ju just fint bevis på mitt minne via PM 
Nu tror jag personligen inte att iFokus beroende är särskilt nyttigt.
"Hmm, undrar om det är farligt att vara iFokus beroende? Jag är det i alla fall. Och det är väl i och för sig inget jag mår dåligt av. Så då kan det inte vara farligt."
Jag är tveksam till om narkomaner mår särskilt dåligt när dom skjuter in heroin eller sniffar koks, men i längden är det knappast hälsosamt.
Blir oroad när en vuxen människa resonerar som du gör, hoppas du åtminstone inte är förälder…
sudda på ni.

haha, ja visst osar det troll här. Känner en svag obehaglig doft av just troll.
Audiatur et altera pars
Nallebjoern, vad är det du säger??:
"Jag är tveksam till om narkomaner mår särskilt dåligt när dom skjuter in heroin eller sniffar koks, men i längden är det knappast hälsosamt.
Blir oroad när en vuxen människa resonerar som du gör, hoppas du åtminstone inte är förälder…""
Har vi andra pratat om narkomaner tycker du???
Förklara vad du menar!

#14: Vad synd att jag missade dig i natt.
#15: Nallebjoern vill bara komma med elakheter mot mig. Och tror att jag tar åt mig av det. Nallebjoern vet att jag har barn, dock hoppas jag de flesta med barn vet att barnen sover på nätterna :-)
Och vad jag gör med mina timmar när jag inte kan sova på grund av min värk det har inget med mitt föräldrarskap att göra. Tycker också att det var löjligt av den användaren att dra in narkomaner och mina barn. Men det är väl vad man kan förvänta sig av troll :-)
Audiatur et altera pars
Ibland kan det vara en uppfriskande fläkt av skogsmylla när dessa troll tassar förbi. Så länge man inte tar dessa små ludna uttråkade varelser på allvar. Det är bara till att se till det positiva - man får sig ett litet fniss och något att prata vidare om 
_No way! Yes way!

haha du har så rätt Saga85.
Så vad gör ni nu då?
Själv har jag kikat på ARN Riket vid vägens slut. Rätt bra för att vara en uppföljare faktiskt.
Sedan har jag bakat en hel del. Så snart blir det fler artiklar inne på choklad.ifokus med våra experiment i julgodisväg. Väl dokumenterat med foton :-)
Audiatur et altera pars
Jag såg första Arnfilmen förra gången jag var på besök hos föräldrarna och blev faktiskt rätt så positivt överraskad. Funderar t.o.m. på att se uppföljaren. Någon gång.
Just nu håller jag mest och planerar inför iller. Gör upp lite listor - måste illersäkra utrymmet under kylskåpet och sköldpaddsakvariumet. Och nästa måndag far jag till Ullared och planerar lite inköp. Listor är bra. Saga tycker om listor.
_No way! Yes way!

Ohh, vet du hur många listor man kan göra som har med iller att göra? Massor, så det måste du verkligen älska. hihi
Skoj det där med iller planerandet. Saknar lite den biten. Då jag impulsköpte min första för över 20 år sedan :-)
Audiatur et altera pars
Haha, det ser jag fram emot!
Ja, det är ju jättekul att hålla på att planera och vänta på saker. Nästan största nöjet. Som när man väntade på tomten när man var liten. Min mor undrade dock vad jag höll på med när jag höll på att känna efter/kolla under soffan. Jag ville ju bara se om den var "illersäker". Och på onsdag ska jag få träffa omplaceringsillern Maja. Känner mig lite löjligt nervös. Tänk om den tycker jag är dum i huvudet för att jag inte "pratar iller", hehe.
_No way! Yes way!
Saga, hälsa till ullared då :)
Har en brevkompis där lite utanför sammhället.
Har funderat på att hälsa på henne och hennes familj till våren/Sommaren ngn gång.
Har faktiskt inte varit inne idet stora köpcentret där, så det har jag oxå tänkt mig när jag åker dit nästa gång.

Klart Maja inte kommer tycka du är dum. Ingen pratar iller. Och Maja kommer vara fullt nöjd med att uppfostra dig att bli den ultimata betjänten. För du vet väl att du inte äger en iller, den äger dig :-)
Sessan har du inte varit på GE-KÅS? Då bara måste du åka dit tycker jag :-)
Audiatur et altera pars
Sessan! Ta med en stor burk nervlugnande om du tänker bege dig till GE-KÅS. Tänker du dessutom göra det inför storhelg som jul eller så, då föreslår jag en ännu större burk med något otroligt starkt preparat. Eller en 75:a som intages i kön IN i butiken. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

haha, men David då så du säger :-)
Audiatur et altera pars
#22 Ska jag göra. Och så ska jag tralla på den här: slakta Ullared!
#23 Hehe. jo jag har börjat förstå det. Jag får låta henne ligga på en pedistal och lyda hennes minsta vink om kel, lek eller godis. Och tacksamt städa upp när hon har stökat ner.
Ge-Kås känns lite sisådär. Aldrig att jag skulle åka dit på en helg dock! Min mor fick stå i 1½ timma i kö bara för att komma in i affären senast! Fy! Nej, tidigt en vardag innan löning ska man sticka dit.
_No way! Yes way!
Jag kan medge att jag är en tassare med ;) Och, jo, jag är nog en "forums-personlighet" ;)
GeKås, där var jag som 14åring. Aldrig mer, fick även vi köa i över en timme bara för att komma in. Sen när vi åkte var bilen så nerlastad att den verkligen lutade bakåt. Äkta zigenarsänkning ;)
Paulina