Nattsudd iFokus

Nattsudd

Etikettallmänt
Läst 758 ggr
MyTwiggs
0

Om du blev lämnad på en öde ö...

Om du blev dumpad på en öde ö och bara fick ha en sak med dig. Vad skulle du ta med dig då?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Jag skulle nog ta med mig… oooo så svårt det var! Det var ju min fråga men jag kan inte besvara den. Äsch! Ni får börja! Skrattande

www.mytwiggs.com

Saga85
0

En gitarr! Sitta och plinka på en sten vid vattnet, så fint. Och så kanske någon hör ens skrålande och kommer och räddar en ;)

Musiken
0

Tanker man for ren overlevnad sa hade jag nog sagt kniv eller eldstal, men det ar trakigt!

skulle jag ta med nagot for att forgylla min egen tillvaro sa skulle jag nog ta med mig Shitflaps (en virkad apa jag fatt) eller Peppe (en nalle jag fick nar jag foddes). Det finns inget som ger sa mycket trygghet som en nalle.

AnneN
0

Ska man välja för överlevnad så en vass kniv, men annar så hade jag tagit med min sambo

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Sessan1
0

#1 vad kom din fråga ifrån, eftersom du inte kunde svara på din egen fåga??

Nu har du iaf fått några svar så nu borde DU komma med vad du skulle vilja ha med på en öde ö :)

Jag skulle ta med mig mina pälsklingar till katter

VeganGeek
0

Ummm båt? Flört

Liss
0

Haha, ja jag skulle ta me mig vegangeek, för hon var uppenbarligen smart;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

MyTwiggs
0

Okeeej då! Nu har jag fåt lite tips! Jag skulle ta med mig en finladsbåt Flört! Haha! Det kanske är lite för stort för att vara "en sak" Eller?

www.mytwiggs.com

Saga85
0

Men äsch, varför vill ni komma ifrån en fin liten paradisö Flört

Faxlin
0

En **Strids och Överlevnads kniv - bajonett modell
**

Läs om den här :-)

http://www.jaktochhobby.net/overlevnadsknivar.htm

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aribigga
0

Jag skulle nog ta med min pojkvän så hade allt varit bra ^^

lurvponnyn.vimeddjur.se

VeganGeek
0

#Hopplös stadsbo, finns inget Internet på paradisöar vettu Cool

Sen har jag inga talanger när det gäller överlevnad i naturen så jag skulle bli sittande på den fina paradisön med Internetabstines och sakta förtvina så därför villjag ha en båt!

Aribigga
0

Kom igen sitta på en paradisö utan stress och jobb och bara mysa med någon man tycker om ;P

lurvponnyn.vimeddjur.se

MyTwiggs
0

Är någon man tycker om att betrakta som en sak då? Flört

www.mytwiggs.com

Liss
0

hehe ja jag skulle nog klara mig fint på en ö ett tag. Men efter en tid skulle de nog bli rätt långtråkigt.. visst bövelen för en liten semester med någon man gillar och ta de lungt från allting så.. men neeh! sen vill ja att något händer och ha lite musik att lyssna till ..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

VeganGeek
0

Åh jag vet precis den perfekta boken att rekommendera om att leva på en paradisö, tyvärr kommer jag inte ihåg varken titeln eller författaren, min mamma har den men jag tror inte att hon uppskattar ett telefonsamtal just ni och jag kommer inte på några bra söktermer till Google.

VeganGeek
0

Åh jag vet precis den perfekta boken att rekommendera om att leva på en paradisö, tyvärr kommer jag inte ihåg varken titeln eller författaren, min mamma har den men jag tror inte att hon uppskattar ett telefonsamtal just ni och jag kommer inte på några bra söktermer till Google.

Saga85
0

Äsch, det är ju sånt föräldrar är till för. Att ställa upp när det krisar. Som när man verkligen inte kan komma på den där speciella titeln kl 2 på natten Oskyldig

Faxlin
0

haha, om man inte vill ha arga föräldrar tror jag man måste ha nattsuddare till föräldrar för att våga fråga om en boktitel klockan 2 på natten :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars